Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

peugeot 307 2.0 HDI 79 kw- motor nemá tah


Recommended Posts

prosim poradte, motor jako by neslo turbo, pocitac nehlasi zadnou chybu na diagnostice.Nevim, kde zacit hledat chybu...... Co by to mohlo byt? premyslel jsem nad ucpanyma filtrama, ale to asi bude kravina ..... Za kazdou radu jsem vdecen

Link to post
Share on other sites
takt jsem prosel hadice -o.k, fab filtr asi nemam, Starsi model a nizky obsah jeste mi rikaly, doplnit adetivum, ale co ja vim kkam?

je videt ze o svem aute moc nevis pokud pises 79kw tak ten fap tam asi mas aditivum pouze v servisu pac to musi na dia sam to neporesis jo holt uz to nejni 1000MB kde si clovek poradil sam :D je treba pouzivat vyhledavac nez polozis dotaz precti par odkazu a budes vedet mnohem vic :super

Link to post
Share on other sites

to je fakt, o tom aute toho moc nevim, staam sen o mechanicke veci, vymeny oleju a doplneni, v roce 2004, kdyz jsem si ji koupil tak jich tady moc nebylo. A pokud vim tak fab se daval od 80KW vyse a taky memam kontrolku ciseni fab, asi s chybicka vloudila.....

Link to post
Share on other sites

Jen se mrkni na ty filtry ... když píšeš, žes kupoval v roce 2004, musíš vědět, kdys je tam naposledy dával. U mě po koupi (HDi - 66 kW) po výměně filtrů auto ožilo a výrazně se změnil zvuk, protože filtry byly absolutně KO. Ted jsem měnil po 20tkm, změnu jsem nepozoroval, ale čisté nebyly.

Ale může to dělat něco jiného než obyčejné filtry ... :papa

[upravil dne 22/8/11 21:56 od MilanF1]

Link to post
Share on other sites

posledni servis byl ve 2010, o te doby se nikam nedostal a co tim v autorizovanym servisu delaly nemam ani nejmensi tuseni ..... bezstarostny servis tak jsem to neresil ... ale diky za info ...

Link to post
Share on other sites

Překontroluj vzducháč, to by neměl být žádný problém. Uvidíš, zda bude zasviněnej.

Ten FAP tam mít budeš ... jenom upřesni, o jakém aditivu mluvili, zda do FAPu nebo do nafty ... Nedostatek adivita ve FAPu by měla snad dia ukázat, stejně tak stav jeho zaplnění :myslim

Link to post
Share on other sites
prosim poradte, motor jako by neslo turbo, pocitac nehlasi zadnou chybu na diagnostice.Nevim, kde zacit hledat chybu...... Co by to mohlo byt? premyslel jsem nad ucpanyma filtrama, ale to asi bude kravina ..... Za kazdou radu jsem vdecen

a co plin ten ti jde.... mě se to taky jednou stalo ale bylo to že uhnila sponka na plinovém lanku. stačí jen abys ses podíval jestli ti náhodou nesjelo o kousek dál

Link to post
Share on other sites

cerpadlo funguje normalne, auto jede, nema ale tah a zrychleni, e to jako obyc diesel...... Naftu tankuju normalni vetsinou u benyiny a davam jeste adetiva pro TDI...... Zacinam byt s rozumem v koncich ... Asi bude muset to autorizovane nemocnice......:bojim:bojim

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Přesně tak, až při 2800 citim turpoefekt. Takže předjíždim a až když jsem pomalu před nim tak se teprve dostanu na 2800 a turbo jede jak má. Do tý doby jedu jak s nějakou 1,2 fábkou. U octávky 2,0 TDI sice s více koňmi šlápnu a efekt tam mám hned .. Je přece blbost jezdit v jinem rozmezi otáček a podřazovat si i když je to vysokootáčkový motor ne? Jezdit by se mělo 1500-2500 rpm ne?

Link to post
Share on other sites
Přesně tak, až při 2800 citim turpoefekt. Takže předjíždim a až když jsem pomalu před nim tak se teprve dostanu na 2800 a turbo jede jak má. Do tý doby jedu jak s nějakou 1,2 fábkou. U octávky 2,0 TDI sice s více koňmi šlápnu a efekt tam mám hned .. Je přece blbost jezdit v jinem rozmezi otáček a podřazovat si i když je to vysokootáčkový motor ne? Jezdit by se mělo 1500-2500 rpm ne?

Mám úplne rovnaký problém. U mňa sa to vyskytuje sporadicky, jeden deň to blbne, potom je zase pár dní pokoj. Nezistil som žiadnu súvislosť, takisto diagnostika je OK. Keď som bol v servise, tak to akurát neblblo a nevedeli povedať, čo je za problém. Keď mi to blbne, skúšam párkrát naprázdno vytočiť motor na maximum, mal som pocit že niekedy to zaberá, ale nie vždy.

Ešte som zistil, že keď sa to deje, tak pri zrýchľovaní mám plyn na podlahe, ledva to ide ale na compe sa spotreba nemení, až potom keď sa chytí turbo okolo tých 2800-3000 ot. tak vyskočí aj okamžitá spotreba. Ako keby neťahalo palivo ale filtre by som mal mať v poriadku.

Ročník 2003, najazdených 155 tis. km

[upravil dne 7.9.2011 11:50 od solaris]

Link to post
Share on other sites

ak sa ti to prejavuje tak ako mne , ze auto netoci nad 2500 otaciek , tak je to EGR ventil , FAP musis mat mam presne ten isty model auta :)

EGR ventil stoji original 150e nenechaj sa nahuckat na polsku alebo madarsku nahradu za 30€ je to dost dolezita vec v aute

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...