jardamp Odesláno 21. srpen 2011 Sdílet Odesláno 21. srpen 2011 Zdravím všechny a chci se zeptat,jestli má někdo zkušenosti se svíčkama DENSO ve 406 16V,případně jaké jsou nejlepší pro tento motor. Mám tam NGK,ale zdá se mi,že to není úplně vono. [upravil dne 22/8/11 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bendy_- Odesláno 21. srpen 2011 Sdílet Odesláno 21. srpen 2011 měl jsem nějaké Champion a ty mi nevydržely ani rok (asi 15t km), jinak teď mam Bosch FR7DC+, a ty jsem tam dávaly i origo nebo se tam dávali origo Bosch FR7DE takže asi bych doporučil jedny z nich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 21. srpen 2011 Sdílet Odesláno 21. srpen 2011 mrkni sem je to pro zážehové motory tudíž i pro tvůj! Motory řady XU: Bosch FR 8 LDC,EYQUEM RFC 42 LZ2E Motory řady EW:Bosch FR 8 ME, EYQUEM RFC 52 LZDP,SAGEM RFN 52HZ Odtrh elektrod 0,9mm,u LPG 0,8mm:papa Já jsem dával francouzské EYQUEM,mám na nich 30 000km a jsou v pohodě,ale nedají se moc sehnat!4ks 500Kč [upravil dne 21/8/11 od Charlie 1] [upravil dne 21/8/11 od Charlie 1] [upravil dne 21/8/11 od Charlie 1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubokpz Odesláno 21. srpen 2011 Sdílet Odesláno 21. srpen 2011 Ja som dal na ferryho \"svicky tam patri Bosch FR7DC+ odtrh 0.9mm\" a som veľmi spokojný. predtým som skúšal kadečo a stálo to za prd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobo.KH Odesláno 22. srpen 2011 Sdílet Odesláno 22. srpen 2011 Já používám NGK a měnim je před každou zimou a sem spokojen :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRNIL Odesláno 12. listopad 2011 Sdílet Odesláno 12. listopad 2011 EYQUEM JE FRANCOUZSKÝ ORIGINÁL PRO PEUGEOTA. KOUPIL JSEM BEZ PROBLÉMŮ V AUTOBENEX PLZEŇ, UL. POD VŠEMI SVATÝMI. ZATÍM NAJETO CCA 13 TIS. A NENÍ PROBLÉM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. březen 2012 Sdílet Odesláno 9. březen 2012 Eyquem jsou sice take jednou z peugeotem doporucenych znacek, ovsem zrovna v origo peugeot krabicce se svickami pro 406 jsou prave ty Boschky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fejfarz Odesláno 9. březen 2012 Sdílet Odesláno 9. březen 2012 Když jsem měl P 306 1,4 benzín tak jsem dával jedině Bosch a bylo to v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 9. březen 2012 Sdílet Odesláno 9. březen 2012 Jak je tady na foru uvedeno v x-tematech - do tohoto motoru dejte Bosch FR7DC+ s odtrhem 0,9 mm. Presne jak doporucuje Ferry par prispevku nad mym. Nic lepsiho pro motor stejne neudelate, zapomente na hyper-ultra desetielektrodove iridio-platinovo-uranove. Ty Boschky jsou bez problemu k dostani, kupoval jsem je od clena Godzila.01 za luxusni cenu 59 Kc/kus. Cena vic nez lidova, auto slape jak hodinky. A hlavne, klid v dusi, kdyz clovek da auticku to, co doporucuje vyrobce a na co je motor staveny. [upravil dne 9/3/12 22:55 od Butrus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRNIL Odesláno 10. březen 2012 Sdílet Odesláno 10. březen 2012 docela se divim, že někdo může jezdit na svíčky 30000km........ měnim po cca 12000. ona dlouho jetá svíčka dokáže udělat i 3/4litrovou spotřebu navíc.......EYQUEM je urancouzský originál do peugeota. tudíž tam patří. a autobenex plzeň je má. jooooo...kdeže je bývalá sláva BOSCHe...... nemám s nima dobrou zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 10. březen 2012 Sdílet Odesláno 10. březen 2012 Ja som pouzival na svojej Toyote NGK Iridium a tie su na 90.000km... menit sviecky po 12t km je zbytocne vyhodeny peniaz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 10. březen 2012 Sdílet Odesláno 10. březen 2012 Od doby co jsem měl opakovaně velké problémy s NGK jak v autě tak v moto mi už nesmí do domu. Používám v moto Denso, v autech Bosch. Ale každý může mít jinou zkušenost. Každopádně měnit svíčky po 12 tis. je naprostý nesmysl. Svíčka vydrží min. 60 tis. Nevím, že by nějaký servisní manuál u auta doporučoval kratší výměnu ( obvykle 60.80 tis. ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincent1 Odesláno 13. březen 2012 Sdílet Odesláno 13. březen 2012 Pánové, tak jsem dnes do Peugeot 406 1.8 16V Break dal nové svíčky, původně tam byli NGK, dal jsem tam Bosch FR7 DC+ a výsledek ? Super...!! lepší chod motoru, lepší akcelerace. Doporučuji. koupil jsem v Auto kelly - kus za 69 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fortune88 Odesláno 20. duben 2012 Sdílet Odesláno 20. duben 2012 ..tak dnes jsem vyměnil své 2bodové NGK za Vámi doporučované Bosch FR7DC+ a mohu potvrdit markantní rozdíl...piškotovy prostě sedí:cool: [upravil dne 20/4/12 21:35 od Fortune88] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxik70 Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Souhlasím, taky jsem zkoušel kde co, ale dal jsem na Vaše rady tady na fóru a přešel na FR7DC+ a fakt v pohodě. Raději měním co 15 000Km. Když jsem si byl pro ně v auto kelly, tak mi borec poradil FR6DP, říkal, že je všem co mají LPG dává a všichni spokojeni. Jeho známy údajně na ně tlačí už přes 60 000km. Tož jsem neodolal a koupil je a fakt, ještě posun k lepšímu-volnoběh, akcelerace. Blíží se mi druhá výměna oleje, svíčky sice makají, ale už je radši vyměním. Ovšem 29 000km úplně v pohodě, mohu jen doporučit. Toť moje zkušenost a cena příznivá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 je fakt, ze o stupen studenejsi svicky je mozne pro LPG pouzit, sam jsem jeste nezkousel, ale mozna nekdy ze srandy taky zkusim jak to s nima pak jede na benzin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxik70 Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Na benzín jedou bez problému. Pravda je, že na benzín moc nejezdím, ale párkrat mi došel plyn, takže jsem musel . Ničeho jsem si nevšiml, že by nějaká změna, jestli tak spíše k lepšímu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 ja osobne jsem najezdil na Denso Iridium Power cca 40k km a nemohl jsem si stezovat. Studene starty v zime i pri -27 st. C naprosto v pohode. Ale na druhou stranu jsem teda nezaznamenal nejake vyrazne zvyseni vykonu, nebo snizeni spotreby Na druhou stranu si nejsem jistej, jestli to vubec na 2.0i benzinu poznat pujde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 Ahojte akurat zajtra sa chystam kupit nove sviecky do motora, moje oznacenie motora je RFR (DEW10J4) mozem dat Bosch FR 8 ME neviem ci 1,8 je rovnake tak radsej sa opytam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. červen 2012 Sdílet Odesláno 19. červen 2012 ano, nebo FR8SC+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.