Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 1.8 16V doporučení svíček


jardamp

Recommended Posts

mrkni sem je to pro zážehové motory tudíž i pro tvůj!

Motory řady XU: Bosch FR 8 LDC,EYQUEM RFC 42 LZ2E

Motory řady EW:Bosch FR 8 ME, EYQUEM RFC 52 LZDP,SAGEM RFN 52HZ

Odtrh elektrod 0,9mm,u LPG 0,8mm:papa

Já jsem dával francouzské EYQUEM,mám na nich 30 000km a jsou v pohodě,ale nedají se moc sehnat!4ks 500Kč

[upravil dne 21/8/11 od Charlie 1]

[upravil dne 21/8/11 od Charlie 1]

[upravil dne 21/8/11 od Charlie 1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 3 měsíce později...

Jak je tady na foru uvedeno v x-tematech - do tohoto motoru dejte Bosch FR7DC+ s odtrhem 0,9 mm. Presne jak doporucuje Ferry par prispevku nad mym. Nic lepsiho pro motor stejne neudelate, zapomente na hyper-ultra desetielektrodove iridio-platinovo-uranove.

Ty Boschky jsou bez problemu k dostani, kupoval jsem je od clena Godzila.01 za luxusni cenu 59 Kc/kus. Cena vic nez lidova, auto slape jak hodinky. A hlavne, klid v dusi, kdyz clovek da auticku to, co doporucuje vyrobce a na co je motor staveny.

[upravil dne 9/3/12 22:55 od Butrus]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela se divim, že někdo může jezdit na svíčky 30000km........ měnim po cca 12000. ona dlouho jetá svíčka dokáže udělat i 3/4litrovou spotřebu navíc.......EYQUEM je urancouzský originál do peugeota. tudíž tam patří. a autobenex plzeň je má. jooooo...kdeže je bývalá sláva BOSCHe...... nemám s nima dobrou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od doby co jsem měl opakovaně velké problémy s NGK jak v autě tak v moto mi už nesmí do domu. Používám v moto Denso, v autech Bosch. Ale každý může mít jinou zkušenost. Každopádně měnit svíčky po 12 tis. je naprostý nesmysl. Svíčka vydrží min. 60 tis. Nevím, že by nějaký servisní manuál u auta doporučoval kratší výměnu ( obvykle 60.80 tis. ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 1 měsíc později...

Souhlasím, taky jsem zkoušel kde co, ale dal jsem na Vaše rady tady na fóru a přešel na FR7DC+ a fakt v pohodě. Raději měním co 15 000Km. Když jsem si byl pro ně v auto kelly, tak mi borec poradil FR6DP, říkal, že je všem co mají LPG dává a všichni spokojeni. Jeho známy údajně na ně tlačí už přes 60 000km. Tož jsem neodolal a koupil je a fakt, ještě posun k lepšímu-volnoběh, akcelerace. Blíží se mi druhá výměna oleje, svíčky sice makají, ale už je radši vyměním. Ovšem 29 000km úplně v pohodě, mohu jen doporučit. Toť moje zkušenost a cena příznivá ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja osobne jsem najezdil na Denso Iridium Power cca 40k km a nemohl jsem si stezovat. Studene starty v zime i pri -27 st. C naprosto v pohode. Ale na druhou stranu jsem teda nezaznamenal nejake vyrazne zvyseni vykonu, nebo snizeni spotreby :) Na druhou stranu si nejsem jistej, jestli to vubec na 2.0i benzinu poznat pujde :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...