Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kryt "VELKÁ ZIMA" Peugeot 307 Break/SW+hatchback po facelifte


Gabriel 307

Recommended Posts

koblih: Ale i tomu ohřívání to pomůže. Sám mám domácí výrobu a je to znát (netvrdím, že moc dramaticky). Při teplotách pod +5°C nebylo dříve možné, aby se otevřel termostat, teďka se mi otevírá.

Pro samotný motor je důležitá teplota oleje (budík nemám) a tomu pomáhá spodní kryt motoru.

Fyzikální jev proudění vzduchu, o tom to je. Jakmile tam je mechanická překážka, tolik toho chladného vzduchu k motoru nepronikne. :papa

Pokud člověk jezdí dlouhé trasy, nemá to smysl, tohle je pro ty, co se v autě chtějí ohřát, když jedou jenom do vedlejší vsi. ;) A nebo při vyhrnování sněhu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci pro mě za mě si tam přeci dejte třeba kolotoč. O tom, že to pomůže se nepřu, ale na tý hromadě aut co jsem měl to nikdy nedělalo víc než 10% kromě 120cítky - tam jsem s papundeklem jezdit musel. A mě je upřímně srdečně jedno jeslti mi to na 10 km bude topit o minutu dřív nebo ne. A jestli mi při tom spíná nebo nespíná termostat? No tak snad proto tam je aby uzavřel vnější okruh, a voda do chladiče vůbec nešla, že ;)

[upravil dne 29/1/14 17:00 od koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někdo jezdí do 10 km, tak tohle uvítá, v autě se ohřeje po delší dobu. A ten termostat? Já to chápu tak, že auto je dříve teplé, tudíž ho tolik netrápím chladným provozem. Nemám budík na olej, tudíž teplotu motoru dedukuji z teploty vody.

Jezdit dlouhé trasy, tak tohle vůbec neřeším, protože pokud se v autě ohřeju po 5ti nebo 8mi minutách, to už je skoro jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohřeju se dříve, to je pravda, ale mě spíše hřeje pocit, že auto tolik netrpí.

Spotřeba? Na tu působí tolik vlivů, že nelze říci, že auto papá méně. Z logiky věci asi ano, ale ten rozdíl bude zanedbatelný. Já mám spotřebu pořád stejnou, záleží, jak na to někdy šlápnu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to prostě holý fakt. Ten kryt pomáhá topení. Auto je za chvíli zahřáté. A mi osobně vadí, když musím jet dvacet kiláků v úplně vymrzlém autě. Navíc pří stání na volnoběh v kolonách a na křižovatkách ve velkých mrazech jde teplota rychle dolů. S krytem je to o dost pozvolnější. Na chladič ani na motor tolik nefouká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

harvi tn: no veľmi sa mi nechce tomu veriť ;)   . . . . vyfoť . . . natoč až pôjdeš do myčky ;)

 

toto je výsledok keď mi zachytila myčka podložku pod značkou  . . . . fotka je z 31.3.2012

post-21598-0-15625900-1420831135_thumb.j

post-21598-0-09713700-1420831292_thumb.j

Upraveno uživatelem Gabriel 307
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

tak chtěl jsem zjistit zda kryt vydrží myčku :myslim  i když jsem tomu nechtěl věřit  . .  risknul jsem to a tak pro ostatní můžu potvrdit,že se nemusí sundávat ;):super

http://www.peugeot-club.com/topic/77745-gabriel-3o7-break-16-16v-80kw/page-38#entry1702375

Upraveno uživatelem Gabriel 307
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...