Jump to content
Sign in to follow this  
Guest ŠŠindy 307 SW 125 kW

čerpadlo

Recommended Posts

Guest ŠŠindy 307 SW 125 kW

Ahojte,mám problém s motorem.Když jedu víc jak 10 km v otáčkách 3000 tak mě to hodí do nouzáku.Byl jsem v servisu a tam mi řekli že se mi přidírá čerpadlo.Prý česká nafta málo maže, tak proto. Myslíte že je to pravda,nebo mě chtějí v servisu obrat?Koupil jsem auto,které mělo 40 tis najeto ve francii.Já jsem najezdil v čechách 37tis.Po celou tu dobu jsem přidával vif, jak si ho tu všichni vychvalují.V servisu mi poradil přidávat olej do nafty, a že se to možná zlepší.Po třech tisících stále to samé.Má někdo takové problémy jako já.Já to auto už nesnášim.Furt se na něm něco se..Mám s tím jen já takové problémy?:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ŠŠindy 307 SW 125 kW

To tu ještě nikdo neměl problém s čerpadlem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ked ti v servisu radili pridavat olej do nafty, tak tam uz nikdy nechod ani na kavu. Kdyz pouzivas to aditivum, tak mazani by malo byt OK. Podle mne te chcou jen sproste obrat. I na \"ceskou\" naftu musis nalitat mnohem vic, nez 37 tisic KM. Pravdepodobne to bude jen spatnej DRV, coz je nepomerne lacnejsi soucastka jak cerpadlo...

mimoto nepises, co mas za motor, daj si do popisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určitě nejsi sám s 307, která je stále v servisu. Říká se o nich, že jednou čuchnou k servisu a s měsíční pravidelností se tam už chtějí vracet.

Ale k tématu... Mám už dost zkušeností právě s tímto problémem. Měl jsem KO vstřiky (v zimě škubal motor a ani jednou to nehodilo do nouzáku), pak přestalo ohřáté startovat v létě (podcházející čerpadlo) a nakonec se ukázalo, že k tomu čerpadlu se ještě přidaly dvě podložky pod vstřikama, které se posunuly. Opět ani jednou nouzák. Jsou to totiž závady, které se postupně zhoršují, ale ŘJ nemá šanci poznat co se děje. Sama se snaží daný problém vyřešit a až teprve ji to samočinností nejde vyřešit, hodí nouzák. Pokud nezjišťuješ postupně se zhoršující jízdní vlastnosti, tak si troufám hádat, že tam problém nebude. Spíš jde jen o snížení stavu tvé peněženky.

Souhlasím s \"foxo\", že by mohl být problém v DRV ventilu. Může to být ale i FAP (jestli máš), ale i EGR a i turbo. Těch věcí je pak už hodně. Každopádně po radě \"nalévání oleje do nafty\" ti také doporučuji změnit servis. Ve schopném servisu ti řeknou z diagnostiky, co se děje a konkrétní věc opraví. Mám nejlepší zkušenosti se servisy na opravu dieselových motorů. Jsou to profíci, kterým se ani PeugeotServis nerovná po kotníky. Pokud nebudu potřebovat v Peugeotu nějaký zásah přes orig. diagnostiku, už mě tam nikdo neuvidí - jsou to amatéři (min. v HK).

Jinak pokud máš FAP, máš i nádrž na aditiva a ani olej ani aditiva nemusíš přilévat do nádrže. Vše si zařídí auto samo po natankování. Nízkou hladinu aditiva by měl hlásit PP a servis ji dolévá do té nádrže cca 1x za 80 - 100tis. km.

Kdybys měl zájem, mám jeden DRV na prodej. Jestli se jedná o ten stejný, dej VIN na mail a zjistím ti to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to klasika 2.0 HDi a servis v Hradci Králové. Je tam jediný servis pro Peugeot a Hondu dohromady. Zaspívali si 4500Kč za vyčištění palivové soustavy včetně výměny filtrů. Materiál cca 1200 a zbytek za práci v rozsahu 4 hodin. Dostal jsem před opravou poučení, že \"min. na 50% to bude v tom\". Kdybych tenkrát o tom věděl víc, asi bych se jim zrovna vysmál, ale v tu dobu jsem chtěl funkční auto a v domění, že origo servis by měl vědět co dělá, jsem to nechal provést. Spletl jsem se. Po opravě mi bylo řečeno, že by měl být problém vyřešen a pokud ne, tak budeme opravovat dál. Začali mi diktovat postup případných dalších oprav:

1. výměna DRV ventilu 11000,-Kč

2. výměna svíček 5000Kč

3. výměna čerpadla v nádrži 12000Kč

4. otestování vysokotlakého čerpadla 5000Kč

5. případně jeho repas 24000Kč

6. otestování vstřiků 2000Kč za jeden

7. případně jejich repas 8000Kč za jeden

Mám to do dneška poznamenané, jak mi to mechanik nadiktoval. Když jsem mu odvětil, že DRV vím, že stojí 5000Kč a ne 11000Kč mi řekl, že mluvím o úplně jiném ventilu, že takových tam je víc. Jelikož už jsem v tu dobu měl tu čest si DRV vlastnoručně vyměnit, hned mi bylo jasné, že mě chtějí jen oškubat. Škoda, že jsem to neprokoukl před opravou.

Jinak specielně kvůli této opravě jsem to do HK vezl, protože u nás bližší servis na Peugeot není. V blízkosti jsou vždy jen ty servisy, které mj. opravují i Peugeot a já chtěl originál - blbec. Kdybych to dal 1km od baráku Frantovi Omáčkovi, asi bych dopadl lépe. :)

Nakonec se to vyřešilo v BoschServis přímo v mém bydlišti. A právě o nich jsem si myslel, že budou drahý jako blázen - opak byl pravdou. Je za nimi kus funkční práce a za rozumnou cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Šindy 307 SW 125 kW

Ahoj mam 2hdi 100 kw Hrhr.Fap filtr mi odstranili v servisu v Podboranech,kde mi rekli ze mam problem s cerpadlem.Egr jsem vyradil osobne.Ovladani turba mi menili v Peugeotu v Zatci.Diagnostika dobra.Ale odrou auto ze vsech stran i uvnitr.To muzu jet i k Frantovi Vomackovi.Rikali mi to i v jinem servisu ze tam mam davat olej.Ktery ventil drv to je?Je to proporcionalni ventil na cerpadle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Šindy 307 SW 125 kW

Jezdim s nim jak s trabantem v nouzovem rezimu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Šindy 307 SW 125 kW

Chtel bych to vyresit ale 20 000 nechci dat za opravu.To auto mi sezere vsechen vydelek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to jediný regulační ventil na čerpadle. Vede k tomu kabel se dvěma vodiči. Na sobě má nápis CR/DRV.... plus nějaké číslo (common rail/diesel regulation ventil).

Já mám třeba tento:

post-23858-14109619495855_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Šindy 307 SW 125 kW
Aha.

Takze neresis....

Ahoj,mohl by jsi mi udelat diagnostiku motoru,abych porovnal 2diagnostiky?kdyz myslis ze to cerpadlo nebude?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Šindy 307 SW 125 kW
Aha.

Takze neresis....

Ahoj,mohl by jsi mi udelat diagnostiku motoru,abych porovnal 2diagnostiky?kdyz myslis ze to cerpadlo nebude?

Podle diagnostiky Bosch z Podbořan mám regulaci tlaku paliva vadnou.

Děláš diagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...