Jirka_405 Odesláno 3. leden 2003 Sdílet Odesláno 3. leden 2003 vazeni, stal jsem se hrdym majitelem 405-ky v combi verzi (1989, OAK M1, motor DFZ) a zacinam se rozkoukavat..a prvni na co jsem prisel ze je v technicaku napsano 405 1,9 GRI, coz by melo znamenat vstrikovadlo, ale nekdo z predchozich majitelu na to narval karburator. Takze bych se s dovolenim zeptal jestli s tim nekdo ma zkusenosti a je to provozovatelny a vyladitelny - nebo jestli lepsi skopnout ze strane, obrecet vyhozeny penize a koupit neco jinyho.. dik, jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 3. leden 2003 Sdílet Odesláno 3. leden 2003 Jestli to jezdí a jsi s tím spokojený, tak to neřeš. Vysvětlení proč GRI je jednoduché. Jestli to auto bylo dotaženo ze zahraničí a v té době už byl povinný říyený katalysátor S2, tak prostě ty střelci z toho museli udělat papírově stříkačku. Jediný problém je v tom, že až budeš obnovovat technickou a nemáš známé nemusel by jsi projít.(předpokládám že v TP máš napsaný řízený katal.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. leden 2003 Sdílet Odesláno 3. leden 2003 Hm, to je docela sranda. Cos za to dal? A v jakém je to stavu? Jestli to vypadá pěkně, slušně to jede a příliš nežere, asi bych to zas tak moc neřešil. Jen bude trošičku problém na emisích a technické... Jinak není třeba to hned házet ze stráně, i kdyby to nebylo OK, 405 GRI combi se kdyžtak dá koupit proclená do 30tis, ve velmi pěkném stavu - postavíš to na současné papíry a tuhle rozebereš na díly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_405 Odesláno 3. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2003 panove diky, jak rikam, teprv se rozkoukavam. koupil jsem to v bazaru v libni pod mostem a zaplatil 56. ma asi 140 tisic a celkovej stav docela slusnej, par neduhu s vekem souvisejicich, nejhorsi asi vykloktany spojkovy lozisko a tekouci prevodovka. zatim jsem s tim moc nenajezdil takze spotrebu tezko presne sledovat, odhadem kolem 8. karburatoru chybi ruzna perka a tahla a mirne to cuka pri prechodu z volnobehu do vyssich otacek (podobne jako kdyz se seka lanko od klapky)-hadam ze neotvira poradne druha komora. zatim se v tom hrabem a shanime dily..a prichazime na ruzny dalsi prekvapeni. co presne je v TP nevim, takze ocekavam ze pri technicky si trochu zasportuju.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 3. leden 2003 Sdílet Odesláno 3. leden 2003 Dotaz: jak se sportuje při technické? :D :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 3. leden 2003 Sdílet Odesláno 3. leden 2003 Musis mit bednu chlastu na sedadle u spolujezdce s napisem: PRO VAS PANE TECHNIKU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 6. leden 2003 Sdílet Odesláno 6. leden 2003 Jsem trosku mimo panove. Proc nemuze byt GRI s karburatorem? Mam 405 Break GRi , r.v. 1988 a v TP je zapsany tricestny karburator. 9. jdu na technickou a em. predchozi majitel nemel zadny problem. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. leden 2003 Sdílet Odesláno 6. leden 2003 "i" by mělo znamenat injection - tedy vstřikování. Karburátor asi nebude třícestný, třícestný je kdyžtak katalyzátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 6. leden 2003 Sdílet Odesláno 6. leden 2003 GR znamená rozsah základní výbavy(GL,GR,SR) a to "I" znamená, že to má vstřikování(injektion). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 6. leden 2003 Sdílet Odesláno 6. leden 2003 oddie zase jsi mě předběhl. Hold datel zůstane datlem. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 6. leden 2003 Sdílet Odesláno 6. leden 2003 Diky. Ma to jeste starej technicak a je vyplnoval ho nekdo, kdo si libuje v grafologii, takze jsem to slovo spatne rozlustil. Myslel jsem, ze "GR" oznacuje jako u Citroenu jeden z nejsilnejsich motoru (Grand tuRismo).. GR bude asi nejmensi vybava, ze? Nema sibr, okna ani zrcatka v el. ani central.. . Ale i tak jsem velice spokojeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 6. leden 2003 Sdílet Odesláno 6. leden 2003 U 405ky je nejnižší výbava označena GL. Rozdíl GL a GR na první pohled je v tom, že GL model má nižší černé boční lišty, kdežto GR model má vyšší černé v kombinaci se stříbrnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.