Pe.Tr Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Kolegové ze SR , ptám se jestli je nutné překládat nabídky slovenským firmám do slovenštiny. Zatím jsem je psal pouze v češtině ,cca 22 nabídek a vždy bez odpovědi ikdyž doručenky a přečtenky mi vždy přišli. Co dělám špatně? Nebo je to problém \"rasovej\"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 co viem tak na uradoch sa akceptuje aj cesky jazyk. aspon u dovozov aut to tak je... rasovej snad ne... to urcite nie... ale mozeme to skusit tak ze tie iste ponuky posle slovensky zastupca P-C... zalezi co bolo v nabidke a za ake peniazky... ci boli ponuky zaujimave, ale do toho mna nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 15. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 nabídky jsou samo zajímave, vše ad klub . česka strana reaguje kladně viz novy partneři klubu za posledni dobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik1 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 určite mozu byt aj v cestine. aj mne do obchodu chodia a bez problemov. jedine ze by ich ignorovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Celkove slovenske firmy tazko reaguju na mailovu komunikaciu Svojich zakaznikov sa dlho snazim ucit, nech pisu len maily, bohuzial ... Pre mna je to najlepsie, pretoze to mam jasne zapsane, nemozem na to zabudnut, a nemusim si nikde n ic zapisovat... Ale to jsem uz OT Proste celkove tu firmy pocuvaju len na telefonat, a najlepsie osobne stretnutie ... Funguje to tak v celem nasem segmente. Skusil bych to poslat este do slovenciny, a kdyz ne, skorej telefonaty, zda si mail precetli, ci maji otazky, jak na tom sou, atd ... Vetsinou se pak rozhybou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 ...důkazem je, že mě dojde ze slovenska mail např. \"Kde je objednávka?\" Zásadně se nepodepisují a na gramatiku kašlou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 To nie je pravidlo S podpisom nemám problém, vätšinou mi prídu z firiem maily z vizitkou, tj meno, priezvisko, funkcia, mail, tel, pevna linka, fax, a hlavicka firmy Problem ale celkove je, nez lide odepisou, a jak na mail reaguju... Na Sk je to zle ... Nie je to ale kazda firma, ale v mojom pripade vätšina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Já nevím, ale úřední jazyk ještě neznamená, že bych se soukromníkem nemohl komunikovat v jakémkoli jazyce, pokud se na tom shodnem. Úřední je úřední nejspíš proto, jak komunikovat oficiálně s úřady. Ne se soukromými subjekty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Tak tak , uradny jazyk je nieco celkom ine a s cestinou u nas nieje vobec ziadny problem. Dokonca mam pocit ze ani mladsie rocniky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 ...důkazem je, že mě dojde ze slovenska mail např. \"Kde je objednávka?\" Zásadně se nepodepisují a na gramatiku kašlou. se nediv, kdyz to musi prekladat z madarstiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Je to možný, ale 70% vyplněných údajů v shopu jsou bez diakritiky (snad dodržují jen firmy), v česku asi 10%. Nedávno se stala zajímavá věc. Shop automaticky po každé objednávce pošle na email potvrzení. Zpátky mě došel mail s větou \"Neotravujte ma už! Nevyžiadané maily si neprajem.\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Je to možný, ale 70% vyplněných údajů v shopu jsou bez diakritiky (snad dodržují jen firmy), v česku asi 10%. Nedávno se stala zajímavá věc. Shop automaticky po každé objednávce pošle na email potvrzení. Zpátky mě došel mail s větou \"Neotravujte ma už! Nevyžiadané maily si neprajem.\" Mam pocit ze prichadzas do styku s nie prave objektivnou vzorkou slovakov. Mal by si zmenit klientov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Tak to nevím... Klienty si člověk zase až tak moc nevybírá.. Většinou to bývá obráceně, že klient si vybírá dodavatele... :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davosk Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 Mozno je pruser aj v tom, ze firmy maju pocit ze je to len cesky club a tym padom nemaju zaujem to riesit, ked si neuvedomia, ze je club aj na slovensku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 15. srpen 2011 Sdílet Odesláno 15. srpen 2011 ono je to spiš proto, že jak píše Lubk0.....maloktora slovenska firma odpoveda na maili......ja som sa s tým stretol len ako zakznik u par stranok, či firmach reaguju pouze jen na telefon aj ked v kontaktoch maju ale 4 maily vypísane, no nereaguju ani na jeden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 16. srpen 2011 Sdílet Odesláno 16. srpen 2011 Presne tak Ja mam osvedcenou metodu, pokud mi to uplne nehori, tak napisu mail, kte popisu vsechny podrobnosti ... Kdyz neodpovedi do 2 praconich dnu, tak tam telefonuji, normalne se slusne pozdravim, predstavim se, a poviem ze som im vtedy a vtedy posielal mail, ci mali cas, a ci si ho pozreli ... Vetsinou se stretavam z odpovedi, ze bud \"nestihal sem\" alebo \"len sem si ho zbezne precetl\" ... Tak je vetsinou pozadam, aby si ho precetli, a ze kdy mi asi tak odpovi. Vetsina z nich povi, ze jeste v ted den, nebo na druhy ... Pak sou pripady, ze i take nic, a tak jim zase telefonuju, a predstavim se, a poviem, ze mi sami povedali, ze vtedy a vtedy odpovedia, a teda ze uz je den po termine, a nic Nekdy se tento kolobeh opakuje aj 5-6 krat, verte ci nie Ale ja terminy nikdy nenavrhuju, ja jdu jen za terminmy, ktere dana firma sama pozrie. Ked mi povie ze tento mesiac nemam cas, zavolajte napr v septembri, tak 2-3 septembra telefonuju, je jasne ze na to zapomneli, a zas mi povi jinej termin, a takto dokola Je to hruza, neni takto samozrejme 100 procent firemnych klientu, ale proste je ich väčšina. Nerad rešim veci cez telefon, nejradši mam mail, a nasledne osobne stretnutie. Co sa povie do telefonu nemusi platit, a kazdy na to moze zabudnut, co je v maili, je v maili, a kedykolvek sa k tomu mozem vratit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.