Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

úředním jazykem na SVK je pouze slovenština?


Pe.Tr

Recommended Posts

Kolegové ze SR , ptám se jestli je nutné překládat nabídky slovenským firmám do slovenštiny.

Zatím jsem je psal pouze v češtině ,cca 22 nabídek a vždy bez odpovědi ikdyž doručenky a přečtenky mi vždy přišli.

Co dělám špatně? Nebo je to problém \"rasovej\"? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co viem tak na uradoch sa akceptuje aj cesky jazyk. aspon u dovozov aut to tak je...

rasovej snad ne... to urcite nie... ale mozeme to skusit tak ze tie iste ponuky posle slovensky zastupca P-C...

zalezi co bolo v nabidke a za ake peniazky... ci boli ponuky zaujimave, ale do toho mna nic :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkove slovenske firmy tazko reaguju na mailovu komunikaciu :) Svojich zakaznikov sa dlho snazim ucit, nech pisu len maily, bohuzial ... Pre mna je to najlepsie, pretoze to mam jasne zapsane, nemozem na to zabudnut, a nemusim si nikde n ic zapisovat... Ale to jsem uz OT

Proste celkove tu firmy pocuvaju len na telefonat, a najlepsie osobne stretnutie ... Funguje to tak v celem nasem segmente.

Skusil bych to poslat este do slovenciny, a kdyz ne, skorej telefonaty, zda si mail precetli, ci maji otazky, jak na tom sou, atd ... Vetsinou se pak rozhybou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nie je pravidlo :) S podpisom nemám problém, vätšinou mi prídu z firiem maily z vizitkou, tj meno, priezvisko, funkcia, mail, tel, pevna linka, fax, a hlavicka firmy :)

Problem ale celkove je, nez lide odepisou, a jak na mail reaguju... Na Sk je to zle ... Nie je to ale kazda firma, ale v mojom pripade vätšina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, ale úřední jazyk ještě neznamená, že bych se soukromníkem nemohl komunikovat v jakémkoli jazyce, pokud se na tom shodnem. Úřední je úřední nejspíš proto, jak komunikovat oficiálně s úřady. Ne se soukromými subjekty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možný, ale 70% vyplněných údajů v shopu jsou bez diakritiky (snad dodržují jen firmy), v česku asi 10%.

Nedávno se stala zajímavá věc. Shop automaticky po každé objednávce pošle na email potvrzení.

Zpátky mě došel mail s větou \"Neotravujte ma už! Nevyžiadané maily si neprajem.\" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to možný, ale 70% vyplněných údajů v shopu jsou bez diakritiky (snad dodržují jen firmy), v česku asi 10%.

Nedávno se stala zajímavá věc. Shop automaticky po každé objednávce pošle na email potvrzení.

Zpátky mě došel mail s větou \"Neotravujte ma už! Nevyžiadané maily si neprajem.\" :)

Mam pocit ze prichadzas do styku s nie prave objektivnou vzorkou slovakov. Mal by si zmenit klientov.:papa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono je to spiš proto, že jak píše Lubk0.....maloktora slovenska firma odpoveda na maili......ja som sa s tým stretol len ako zakznik u par stranok, či firmach reaguju pouze jen na telefon aj ked v kontaktoch maju ale 4 maily vypísane, no nereaguju ani na jeden :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak :) Ja mam osvedcenou metodu, pokud mi to uplne nehori, tak napisu mail, kte popisu vsechny podrobnosti ... Kdyz neodpovedi do 2 praconich dnu, tak tam telefonuji, normalne se slusne pozdravim, predstavim se, a poviem ze som im vtedy a vtedy posielal mail, ci mali cas, a ci si ho pozreli ... Vetsinou se stretavam z odpovedi, ze bud \"nestihal sem\" alebo \"len sem si ho zbezne precetl\" ...

Tak je vetsinou pozadam, aby si ho precetli, a ze kdy mi asi tak odpovi. Vetsina z nich povi, ze jeste v ted den, nebo na druhy ...

Pak sou pripady, ze i take nic, a tak jim zase telefonuju, a predstavim se, a poviem, ze mi sami povedali, ze vtedy a vtedy odpovedia, a teda ze uz je den po termine, a nic :) Nekdy se tento kolobeh opakuje aj 5-6 krat, verte ci nie :) Ale ja terminy nikdy nenavrhuju, ja jdu jen za terminmy, ktere dana firma sama pozrie. Ked mi povie ze tento mesiac nemam cas, zavolajte napr v septembri, tak 2-3 septembra telefonuju, je jasne ze na to zapomneli, a zas mi povi jinej termin, a takto dokola :)

Je to hruza, neni takto samozrejme 100 procent firemnych klientu, ale proste je ich väčšina. Nerad rešim veci cez telefon, nejradši mam mail, a nasledne osobne stretnutie. Co sa povie do telefonu nemusi platit, a kazdy na to moze zabudnut, co je v maili, je v maili, a kedykolvek sa k tomu mozem vratit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...