Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Starej mazlík 405


Háček

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...

Doladil jsem aparaturu, musel jsem přehodit rádio ze 106ky co jsem tam měl, to starý sony nějak moc nehrálo přes ty repráky, dal jsem druhý sony co jsem měl ve 106ce a hraje to parádně, to původní jsem hodil do 106ky a tam to hraje dobře tak nevím co bylo kde špatně , každopádně pomalu připravujeme na sezonu :) v pondělí dorazí přední brzdy , silentbloky ramen plus necham udělat sbíhavost , natáhnu nová lana na ručku a dám těsnění pod vanu , potom udělám nějakou tu očistu a začnu s nějakýma úpravama lůžkové části :P 

Jo a zitra se jedu podivat na 205ku , takže dostane bratříčka :D (Taky ropa) 

1408278238_WhatsAppImage2021-04-02at15_17_55.thumb.jpeg.e2a5cf1d386c45e8eaa7b811b1ea4859.jpeg

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska jsem dodělal co bylo třeba dle stk (přední brzdy zrezlé , (bodejt by ne když to stalo .. :D ), přední silentbloky předních ramen (puvodní :D ), a manžety poloos :P ). ještě mam přichystaný nový těsnění reinz pod vanu protože mi stále sákne olej mezi vanou a blokem tak uvidime jestli to pomuže. no a v neposlední řadě sbíhavost naladit a dat nová lana ručky :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ručka hotová, v týdnu ho budu muset zase vytahnout do fachu kvuli pískování nápravy co se mi válí v garáži připravená na repas, a chci ho už dát na tu geometrii tak snad se to stihne, 205ku jsem odpískal, mam toho nějak moc rozhrabanýho po garážích .. :D 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

včera jsem se hrabal v kabeláži k sahaře protože se to ve městě začalo přehřejvat, samozřejmě klasika upadlý kostry , což jsem sice opravil ale zjistil jsem další nemilou záležitost, bubláme do expanzky.. nechal jsem to asi pul hodiny klápat na volnoběh v garaži s nasazenou petkou místo víčka a vyblulalo to celkem dost směsi nazpět , nemam z toho moc dobrej pocit abych pravdu řek, strejc přišel s teorií že je zavzdusněný jenom topení, ale topení topí normalně ( tak moc že se v tom pomalu nedá sedět) .. zkoušel jsem odvzdušnit chladič, i motor pomocí odvzdušnováků, ale bohužel.. po tom najednou klesla hladina a zmizelo všechno z petky, tak jsem ji vyndal kouk dovnitř a furt v tom bublalo .. zas na druhou starnu po diesel smradu to cejtit nebylo , začínám si opět myslet že nemužu mít auta v pohodě a zaroveň si najít hodný pěkný děvče.. buďto jedno nebo druhý .. držte palce snad se s tim nějak poperu a dam to ještě do kupy.. ted mam rozdělanou 106ku takže na to neni moc čas ani finance.. jinak jsem koupil konečně nový stěrače s integrovanou triskou od bosche a doladil ručku , jo a dal jsem nové kuláky ty už to měli za sebou .. no budu dal informovat o dalším stavu 

WhatsApp Image 2021-05-23 at 13.25.19.jpeg 

    

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele když jsem to šel projet, bylo to v pohodě, 70-80 °C , na rychlostce taky pohoda, pak jsem sjel na turnov a začalo vařit. pod kapotou všude chladící kapalina z podvíčka ,  nechal jsem to na beznzince, sešel se s kamoškou dal kafe ta mě pak vyvezla miatou a po cestě domu co jsem pak jel domu kdy to vychladlo to bylo taky v klidu az do liberce .. takže sem trochu zmaten ale uvidíme

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ti neberu, ale příčin může být více, nemusí se hned sundavat makovice.... Já měl trochu patálie u bývalé 806 s víčkem.... Až třetí kousek ze sbírky zafungoval :D  A vrtule na pumpě z UH taky dokáže divy :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však nové víčko je otázkou pár desetikorun kup nové víčko chladiče a zkus to. Hele na většině aut řeším podobné věci vždy nejdřív výměnou víčka je to nejlevnější řešení a většinou to zafunguje. Na svojí 807 jsem víčko měnil už dvakrát pokaždé to párkrát zablblo jakože vylétla teplota nesepla sahara apod. a vždy to vyřešilo nové víčko. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, dal jsem nový víčko, byl jsem to projet aby se to zahralo, po chvilce se rozvitila kontrolka hladiny tak jsem otevrel kapotu a cumim jak se mi valí fridex ven kolem bajonetu odvzdusnovaku na chladici.. Kterej je samozřejmě utrzenej a neudrzi tlak.. Takze objednam jeste novej chladic a pak preferuju 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Aktuzalizace. pustil jsem se do hrabání se v tom peklostroji..

Odvzdušňovák předělán opraven. když budou penize dam novej chladič ale tohle zatim funguje.. co dál, jak jsem doděl motor, a dal ho do auta, dal jsem cca 95% hadic na vodu a olej nových.. včera jsem zjistil še je prasklá velká hadice od nádoby na chladiči na zadní vstup na motoru.. takže jsem ji kousek zkrátil a dobrý, potom se objevila další prasklinka na hadici od termostatu do tepelného výměníku oleje .. zase zkrácena a dobrý, pak se to chovalo tak nějak dobře, z víčka občas lehce odfouklo takže gut. projel jsem to a všechno dobrý, teplota 75-80 jako dřív.. dnes rano do toho vlezu že si udělám testovací vejlet, no jel jsem to ještě přeluxovat do garaže a ještě že tak.. než jsem dojel ke garáži tak zas vylítla teplota na 100°C a nechtěla spadnout.. u garaže jsem ohmatal chladič a byl studenej tak jsem vytah termostat ohřál na ponku a funguje... jdu dál, hadička co je nahoře na domku termostatu (vnitřní pruměr asi 5mm ) ucpaná, takže tu jem vypreparoval ven proplachnul lihem vyfoukal a asi dobrý... pak jsem do toho vlez a když to bylo studený tak se to ohřálo na 100°C pak to spadlo na 70 a udrželo to teplotu už max 90 , poté se spustila sahara na nizkou rychlost a dobrý .. najel jsem s tim asi 60km , ruzne po okolí , do kopce z kopce, na ještěd a zpet a teploty v normě 75-85°C at jsem ho hnal nebo ne bylo to fuk teplota krásně drží.. ale čeho jsem si všimnul tak když jsem to nechal někde vypnutý . tak po nastartování při teplotě podle ukazatele pod 70 , teplota během asi 5minut jízdy vyleze na 100 a pak spadne. viděl bych to na opět vadný termostat ... jako nechapu to .. jak ty hadice tak termostat, vše jsem daval nové a už je to zase v haji.. holt replika z polska / číny ... bohužel na tohle už moc výrobců díly nevyrábí 

Ale pozitivní je že jsem ho i nafotil :) 

IMG_7399.jpgIMG_7400.jpgIMG_7409.jpg

IMG_7406.thumb.jpg.709e69a4c30bad7c67c6d69c4bfcb957.jpg

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju :) 

On neni uplně špatnej no, samozřejmě by mohl vypadat líp, ale bohužel otazka peněz :) ale nechci ho dat do šmelce , ikdyž mi občas pije krev a už nebylo daleko od hození ze skály, pořád tu je :D 

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...