IIKarolII Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 Tak jsme dneska měnili ze zimního obutí na letní a mám problém Nejspíš mi odešli tlumiče pérování, byli od oleje, takže budu muset nechat vyměnit, jen bych potřebovala radu co všechno je k tomu třeba? Jestli samotný tlumič pérování, nebo i ta pružina a jestli se mění i s tím něco a tak. Předem díky, v autech se moc nevyznám, tak budu ráda za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 Odešli Ti přední i zadní tlumiče? Poku ano, tak při výměně předních tlumičů, je vhodné vyměnit i horní uložení tlumičů. Jinak se mění pouze tlumiče. Pružiny se nemění, pokud nejsou poškozené. Tlumiče se mění vždy na celé nápravě! Na cenu tlumičů a horního uložení, se podívej například zde u člena badisak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 12. duben 2016 Sdílet Odesláno 12. duben 2016 Tlumiče se mění vždy v páru, to je pravda. Jenom netřeba k tomu (vpředu), měnit celé horní uložení postačuje vyměnit ložisko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IIKarolII Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 Dobře děkuji, mám špatné jen přední tlumiče. Ještě u těch tlumičů píšou pro vozidla s vyztuženým podvozkem a nebo pro vozidla bez vyztuženého podvozku, tak nevím který, mám Peugeota 405 1.9D 51Kw rok výroby 1994. Jinak předpokládám, že musím pořídit tlumiče s tlakem oleje a ne s tlakem plynu? Raději pořídím celé horní uložení ať mám klid, když už se to bude dělat, ale děkuji za upozornění, že stačí vyměnit jen ložisko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 Kup ty, určené pro bez vyztuženého podvozku, a je celkem jedno, jestli plynové nebo olejové. Plynové jsou "modernější" a měly by být "komfortnější" nicméně je to úplně jedno. Já bych volil spíše plynové.... A výměnu pouze ložiska u takhle starého vozu nedoporučuji, určitě to chce vyměnit komplet horní uložení, ony ty gumové věci taky mají nějakou životnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 14. duben 2016 Sdílet Odesláno 14. duben 2016 Přesně tak, lepší je vyměnit kompletně celé horní uložení a né jen ložisko. Vyplatí se to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IIKarolII Odesláno 15. duben 2016 Sdílet Odesláno 15. duben 2016 Tak jo, děkuju a ještě se chci zeptat, rovnou koupit i nový prachovky ( ochranná sada proti prachu) že? A u toho horního uložení píší: uložení tlumiče - opravná sada Je to to správné? Nebo ještě něco jiného? Popřípadě, máte tu někdo dobré zkušenosti s nějakými tlumiči? Koukala jsem a podle toho co jsem četla, tak vybírám mezi Schas a Kayaba, i když místy v diskuzi co jsem četla, tak taky špatné zkušenosti, tak nevím, kterou značku koupit. Uvažovala jsem nad těmito Tlumič pérování SACHS 110 897 (Super Touring), jsou teda olejový a né plynový. Klidně mi poraďte lepší, budu ráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 15. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2016 ahoj po delší odmlce se zapojím do mojeho tematu .. osobně mám na autě starší sachs, už tam jsou asi 3 roky apořád v pohodě .. jinak další novinky, pokud se mi podaří nejak dostat 205ku spolužaka z prostějova do liberce na opravu tak to bude možná nový přírůstek do rodiny. jinak mě na 405ce čekaj tyčky stabilizatoru, náký lakování, no a asi ta nejblbější věc, těsnění pod hlavou, blije z toho olej kudy může ... .. takže asi tak .. a zase někdy naviděnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IIKarolII Odesláno 15. duben 2016 Sdílet Odesláno 15. duben 2016 (upraveno) Háčku promiň, že ti to tu spamuju. Kolik si najezdil za ty 3 roky s těma sachs? (Já mám svou 405tku asi 2,5 roku a za tu dobu jsem najela max 6 000 km. ) Četla jsem, že kapalinové jsou vhodnější na české děrované silnice, že vydrží víc a že jsou snad měkčí, vhodné pro nezávodníky jako jsem já Plynové jsou prý vhodnější na neděrované silnice, spíš pro závodní styl jízdy, líp drží v zatáčkách a tak. Takže myslím, že by mi mohli stačit ty kapalinové. Upraveno 15. duben 2016 uživatelem IIKarolII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 15. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2016 já za rok najezdim kolem 15,000km .. a jezdim spíše tvrdějc než na luxus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 4. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2016 tak novinky, Zadní ručku sem opět utrh, nové lanko narychlo kupované v kekelly starline vydrželo cca rok, komplet nové přední brzdy Brembo, silentblok motoru spodní ten menší, opravena mlhovka, tyčky stabilizátoru také nové. tak zase pár měsíců klid ... a v září technická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 13. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2016 (upraveno) Technická za náma, čep řízení před náma, opravil jsem centrál a nechal jsem si udělat nový klíček, starší už vypadal že praskne tak jsem investoval 280 kaček do nového klíčku ... Nebojte se pořád ještě jezdíme Upraveno 13. září 2016 uživatelem Háček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 31. říjen 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2016 tak vše ok, jen asi začlo zase sáknout čerpadlo a už se více ozývá poloosa tak asi po zimně pokud to vydrží se na to vlítne... PS.: Ano stále jezdíme .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 28. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 Tak kloub poloosy a dvě ložiska kol jsou na cestě .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 Jakože upadli přímo na cestu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 2. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2016 jojo, tak sem je sebral , byly trochu otlučený tak sem radši dal nový ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 30. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Pořád žije ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 30. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2016 Sluší jí to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 naní nejhorší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 19. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2017 Tak ted jak jsou ty mrazy kolem -15 pres noc tak mivam problem ze auto netopi, dnes mi poprve vybehla i teplota, tak jsem hodil auto na dilnu do tepla a zacal jsem vyplachovat... Topeni, motor, chladic. Smes sem meril pred 14 dny byla na -35 ale presto mi neprobihal chladici okruh ( jen pokud bylo vic pod nulou jak -10) . dnes jsem to tedy po praci vyplach a tafy je vysledek. Rano uvidim jestli to pomohlo, ale snad jo [emoji4] Odesláno z mého Xperia SP pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.