Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Starej mazlík 405


Háček

Recommended Posts

Tak jsme dneska měnili ze zimního obutí na letní a mám problém :D Nejspíš mi odešli tlumiče pérování, byli od oleje, takže budu muset nechat vyměnit, jen bych potřebovala radu co všechno je k tomu třeba? Jestli samotný tlumič pérování, nebo i ta pružina a jestli se mění i s tím něco a tak. Předem díky, v autech se moc nevyznám, tak budu ráda za každou radu. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odešli Ti přední i zadní tlumiče? Poku ano, tak při výměně předních tlumičů, je vhodné vyměnit i horní uložení tlumičů. Jinak se mění pouze tlumiče. Pružiny se nemění, pokud nejsou poškozené.

Tlumiče se mění vždy na celé nápravě!

 Na cenu tlumičů a horního uložení, se podívej například zde u člena badisak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře děkuji, mám špatné jen přední tlumiče. Ještě u těch tlumičů píšou pro vozidla s vyztuženým podvozkem a nebo pro vozidla bez vyztuženého podvozku, tak nevím který, mám Peugeota 405 1.9D 51Kw rok výroby 1994. Jinak předpokládám, že musím pořídit tlumiče s tlakem oleje a ne s tlakem plynu? Raději pořídím celé horní uložení ať mám klid, když už se to bude dělat, ale děkuji za upozornění, že stačí vyměnit jen ložisko. :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kup ty, určené pro bez vyztuženého podvozku, a je celkem jedno, jestli plynové nebo olejové. Plynové jsou "modernější" a měly by být "komfortnější" nicméně je to úplně jedno. Já bych volil spíše plynové.... A výměnu pouze ložiska u takhle starého vozu nedoporučuji, určitě to chce vyměnit komplet horní uložení, ony ty gumové věci taky mají nějakou životnost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo, děkuju a ještě se chci zeptat, rovnou koupit i nový prachovky ( ochranná sada proti prachu) že? A u toho horního uložení píší: uložení tlumiče - opravná sada

Je to to správné? Nebo ještě něco jiného? Popřípadě, máte tu někdo dobré zkušenosti s nějakými tlumiči? Koukala jsem a podle toho co jsem četla, tak vybírám mezi Schas a Kayaba, i když místy v diskuzi co jsem četla, tak taky špatné zkušenosti, tak nevím, kterou značku koupit. Uvažovala jsem nad těmito Tlumič pérování SACHS 110 897 (Super Touring), jsou teda olejový a né plynový. Klidně mi poraďte lepší, budu ráda. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj po delší odmlce se zapojím do mojeho tematu :D .. osobně mám na autě starší sachs, už tam jsou asi 3 roky apořád v pohodě :D .. jinak další novinky, pokud se mi podaří nejak dostat 205ku spolužaka z prostějova do liberce na opravu tak to bude možná nový přírůstek do rodiny. jinak mě na 405ce čekaj tyčky stabilizatoru, náký lakování, no a asi ta nejblbější věc, těsnění pod hlavou, blije z toho olej kudy může ... :D .. takže asi tak .. :D a zase někdy naviděnou :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Háčku promiň, že ti to tu spamuju. :) Kolik si najezdil za ty 3 roky s těma sachs? (Já mám svou 405tku asi 2,5 roku a za tu dobu jsem najela max 6 000 km. :D )   Četla jsem, že kapalinové jsou vhodnější na české děrované silnice, že vydrží víc a že jsou snad měkčí, vhodné pro nezávodníky jako jsem já :D Plynové jsou prý vhodnější na neděrované silnice, spíš pro závodní styl jízdy, líp drží v zatáčkách a tak. Takže myslím, že by mi mohli stačit ty kapalinové. :)

Upraveno uživatelem IIKarolII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

tak novinky, Zadní ručku sem opět utrh, nové lanko narychlo kupované v kekelly starline vydrželo cca rok, komplet nové přední brzdy Brembo, silentblok motoru spodní ten menší, opravena mlhovka, tyčky stabilizátoru také nové. tak zase pár měsíců klid ... a v září technická :roll   

DSC_0147.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Technická za náma, čep řízení před náma, opravil jsem centrál a nechal jsem si udělat nový klíček, starší už vypadal že praskne tak jsem investoval 280 kaček do nového klíčku ... Nebojte se pořád ještě jezdíme :)

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 4 týdny později...
  • O 4 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Tak ted jak jsou ty mrazy kolem -15 pres noc tak mivam problem ze auto netopi, dnes mi poprve vybehla i teplota, tak jsem hodil auto na dilnu do tepla a zacal jsem vyplachovat... Topeni, motor, chladic. Smes sem meril pred 14 dny byla na -35 ale presto mi neprobihal chladici okruh ( jen pokud bylo vic pod nulou jak -10) . dnes jsem to tedy po praci vyplach a tafy je vysledek. c170b66f204056417593b5e602c73af0.jpg

Rano uvidim jestli to pomohlo, ale snad jo [emoji4]

Odesláno z mého Xperia SP pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...