sekal Odesláno 2. leden 2003 Sdílet Odesláno 2. leden 2003 Zdravíčko. Nevíte náhodou jestli se dá motor a převodovka 1,9D z 309 namontovat místo 1,8D do 205? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jopa1 Odesláno 2. leden 2003 Sdílet Odesláno 2. leden 2003 Já dával motor z 205 do 309,tak myslim že ti to pude.Byla to sice 19,ale když omrkneš držáky a tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekal Odesláno 3. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2003 Díky, doufám že to půjde zase se blíží mrazy a ten můj je po smrti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. leden 2003 Sdílet Odesláno 3. leden 2003 Ano, dá, jsou vnějšími rozměry shodné. Rozdíl je pouze mezi starým a novám modelem - a to v převodovce (stará má zpátečku vedle jedničky, nová vpravo dozadu), a pak taky novější typy mají EGR ventil a jinou expanzku (aby se tam vešla). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 Já to dělal taky, ale dával jsem tu 1.9D z 205tky r.v. 1992. Musíš vyměnit celej agregát včetně všeho jako je filtr sání, ten starej tam nejde, taky si dej bacha na řazení musíš mít převodovku včetně kulisy a řadící páky, je to tam trochu jiný. U starýho modelu se dává zpátečka k sobě a dopředu přes kroužek jako třeba u opelů kdežto u novýho se dává od sebe a dozadu jako u škodovky. Taky expanzka je jiná, tu starou tam nedostaneš. Ono to vypadá jednoduše, ale je s tím práce jak na kostele já to dělal tři dny v kuse. Třeba čidlo na zpátečku taky nepasuje ze starý převodovky do nový takže jen tak říct že je všechno stejný je sice jednoduchý, ale v žádným případě to není pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 Jo a taky třeba převodovky jsou úplně jiný a i příruby na motoru nejsou shodný takže nedostaneš starou převodovku na novej motor a opačně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. leden 2003 Sdílet Odesláno 7. leden 2003 1. filtr sání - proč by tam něměl jít??? Mám doma oba modely - starý i nový, a celá krabice filtru je stejná. 2. čidlo zpátečky je skutečně jiné - ovšem nechápu, jak může někdo koupit převodovku bez čidla, to jako aby ušetřil??? 3. expanzka je jiná, kvůli EGR ventilu, který je u novéhu typu, kdežto u starého nebyl. Nicméně, je účelnější dát na ten motor sací a výfukové potrubí (tzv. parohy) z toho původního špatného motoru, stejně by tam ten EGR ventil byl na nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekal Odesláno 7. leden 2003 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2003 jo díky, ale já mám ještě starý typ motoru takže to by neměl být problém ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 16. leden 2003 Sdílet Odesláno 16. leden 2003 Ten filtr sání je skutečně jinej, ten novej má ve spodu takovou plošku, když jsem chtěl nacpat ten starej do novýho, tak tam nešel, prostě nedosed kam měl a koukal asi 10 cm nahoru. A já jsem koupil převodovku s čidlem, ale nefungovalo, tak jsem předpokládal, že vo vyměním z toho starýho, ale bohužel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.