maroš beroš Odesláno 11. srpen 2011 Sdílet Odesláno 11. srpen 2011 mám takový problém se 406 1.8 16v 81kw r. v. 1996 během jízdy je jedno jestli jedu 130 po dálnici nebo 50 v obci tak motor z ničeho nic jako by umře po zastavení vypnutí zapalování a opětovném startu normalně naskočí a jede se dál dělá to v nepravidelných intervalech nevíte někdo co s tím jo a na diagnostice to bylo ale žádnou závadu to nehlásilo:roll a přitom se kontrolka diagnostiky chová jako barevná hudba [upravil dne 11/8/11 od maroš beroš] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 tak snímač otáček sem zkontroloval vzhledově je nepoškozený a po změření odporu ma 74ohmů nemáte někdo dálší typ proč to během jízdy chcípne jo a mymochodem jsou tam nové svíčky, druhé čerpadlo a zkoušel jsem vyměnit i dvojté relé co je vedle řídící jednotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. srpen 2011 Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 tak jestli ma cidlo 74ohmu, tak to bude asi ten problem, melo by mit mezi 300-450 Ohmy mezi kontakty 1 a 2 [upravil dne 12/8/11 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 sakra píšu blbosti sem se zamyslel 374ohmů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. srpen 2011 Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 pri odpovedi neklikej na Novy dotaz ale klikni na Odpovedet nebo pouzij okno rychle odpovedi uplne dole pod celym vlaknem, vzdy jako odpoved zalozis nove vlakno, misto abys pokracoval v tom puvodnim. Kdyztak si to vyzkousej v sekci Pokusy, at to nemusim porad slucovat. Dik za pochopeni. Pokud kontrolka diag sviti, mely by tam byt ulozene chyby. Co je tam za ridici jednotku ? Bosch nebo Sagem, imobilizer to ma v klicku nebo klavesnice ? A chcipne ten motor uplne nebo jen ztraci tah ? Ty svicky jsou tam jakej typ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 Dík za info jsem tu nový. Kontrolka diagnostiky nesvítí trvale bliká si kdy chce, na diagnostice to nic nehlásilo. Na řídící jednotku se musím kouknout jestli bosh nebo sagem, imobilizer je na klávesnici. Motor prostě přestane táhnout tak zkouším podřadit jestli se to třeba nechytne ale nakonec musím zastavit a znovu nastartovat, no svíčky tam mám brisk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 Tak jsem se koukl na tu řídící jednotku a je tam bosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. srpen 2011 Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 mohla by taky odchazet zapalovaci rampa, ale to tezko urcit bez vyzkouseni jine funkcni rampy. Ztratu tahu muze zpusobovat napriklad i vadny senzor tlaku v sani (MAP), muze se treba zadrhavat palivova pumpa a nedava pak dostatecnej tlak paliva, muze byt pricpany sitko v nadrzi, pricpany palivovy filtr, tech veci je bohuzel spousta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 díky za další tipy ale je zajímavé, že to dělá nepravidelně a jak už sem psal čerpadlo už je tam druhý a zkoušel sem jezdit s čerpadlem zapojeným na přímo a pořád beze změny a doufám, že jsem ten problém správně vyložil je mi divné, že pokažké když k tomu dojde tak to přestane reagovat na plynový pedál až do úplného zastavení, jako by tam nešel benzín pak musím vypnout zapalování a znovu nastartovat, no a občas se stane, že nenaskočí ihned, ale třeba i na pošesté [upravil dne 13/8/11 od maroš beroš] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejce Odesláno 21. srpen 2011 Sdílet Odesláno 21. srpen 2011 Měl jsem ten samý problém ... po cestě i v rychlosti 130km/h se mi vypl motor a musel jsem úplně zastavit ... vyměnil jsem filt, vyčistil sýto v nádrži ale pořád to dělalo. Nakonec to bylo těsnění pod filtrem. Bylo staré a opotřebované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 22. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2011 Dík za tip, ale palivový filtr je úplně nový a je tam hozené i druhé palivové čerpadlo no a jentak mimochodem ty máš diesla a ja mám benzína 1,8 16v Slyšel jsem od jednoho, že občas bývá problém s el. svazkem jak je tahaný pod baterkou nesetkal se s tím náhodou někdo [upravil dne 22/8/11 17:56 od maroš beroš] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maroš beroš Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 zdravím dlouho sem tu nebyl. co se týče mého problému tak už mi tu nikdo nic neporadil, ale zkusil jsem odpojit map senzor a jezdit bez něj a zatím žádnej problém krom tupějších rozjezdů, blikájící kontrolky diagnostiky a krapet větší spotřeby. tak zkusím koupit novej a viměnit ho a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 zkus si ho treba nejdriv nekde pujcit nebo ten stary alespon vycistit, mohl by byt zaneseny olejem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.