Jump to content
Sign in to follow this  
faki

206SW 2.0 HDI - chyby po návrate z Chorvátska

Recommended Posts

Tak sme úspešne absolvovali prvú dlhšiu cestu na BRELU pri Makarskej na našom zlatíčku. Cesta tam v celku OK, asi v polovici cesty nejaké klepanie od motora, zistil som, že je to plast. kryt motora. Utrhli sa 2 tie šrouby zo štyroch čo ho držia, aj s gumou kt. je prilepená o motor... Tak som to zatiaľ improvizačne pozväzoval a uvidím snáď sa mi tie gumové podstavce podarí nejakým lepidlom prilepiť. :myslim

Cestou späť nás trošku autíčko vystrašilo, pretože za jazdy na diaľnici v 130km/h vypol palub. počítač. Nešiel otáčkomer, ani tacho, ukaz.paliva, blikala mi STOPka s AIRbagmi, ABS, Dynamické riadenie a ani výstražné svetlá nezapli...proste hrôza.:o Poistky všetky OK, po následnom telefonáte so servisákom mi poradil, že takto hapruje BSI na 2004 ročníkoch. Po odpojení batérie na 10 min. sa všetko vyriešilo.

Mimo tohto adrenalinu bola dovolenka úžasná :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pred mesiacom som však menil novú batériu (Varta) a hneď som naštartoval. Že sa vraj potom musí kľúč nechať v zapaľovaní 1 minútu, vypnúť zapaľovanie a až potom štartovať (je to vraj aj v orig. franc. Peugeot knižke). Ja som to neurobil a vtedy že sa môže zblázniť BSI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...