malacan Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 čaute chalani mojmu kamaratovy nastal problem ma peugeot 406 rok 98 obsah 3liter odisiel mi motor presne kde je olejove čidlo mu urobilo dieru do bloku ako prst vraj mu tam vnutri nieco sa utrhlo chcem sa spytat v jeho mene dal by sa tam dat slabsi motor napr 2liter alebo 1.8 benzin mam namysli a samozrejme naco vsetko dat pri zmene motoru pozor a samozrejme co setko nato treba ??? vopred vam dakujem za odpovede a vaše drahocenne rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 Pokad myslíš že mu to udělalo díru v převodovce tak to se stalo kamarádovi se staršim modelem 1.8 Může za to prudké rozjíždění s vytočenýma kolama (prý ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 papierovo to asi nespravis 3.0 oproti tym s mensim obsahom je uz na polad uplne iny predsa je to 6valec a zbytok motorou su 4valce ale da sa to tam dat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malacan Odesláno 9. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 ono mu to urobilo dieru v bloku motora a takze do karoserie by mal dostat 1.8mičkový mootor? hej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devils-night Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 do kasle ho dostanes urcite , kdyz se tam davaly 1,8 - 3.0V6 , ale myslim že vyjde líp koupit jiný auto v 1,8 nebo 2,0 než dávat motor do tohodle.a hlavně jak je psáno nahore nikdy to nezlegalizujes. kdyby mel kamos zajem mam tu na prodej motor V6 3.0. tak dyztak napis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 karoserie jsou stejny 1,8 nebo 2,0 tam dostane v pohode. ale musi vymenit komplet el. svazky. možna převodovku a poloosy. to se vyplati sehnat zas V6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malacan Odesláno 9. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 Dakujem vam seckym co ste mi dali drahocenne rady peugeot klub ma este nikdy nesklamal teda ludia co su tuna dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chip Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 stejnej problem jsem mel na kupatku kdyz jsem ho koupil, Vzal jsem jinej motor od \"Devils-night\" a uz jezdim. Vsude na uradech, kdyz jsem se zminil, ze jsem menil motor se hned zajimali, jestli je to stejnej typ. tak jsem zjistil, ze legalne je obtizne dat tam i jen novejsi (silnejsi) verzi natoz jinej obsah. takze jak uz zde zaznelo, je lepsi tam dat stejnej motor, kterej tam patri. jinak si pridelas vic prace a starosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 aj tak vyjde lacnejsie si myslim kupit V6 lebo tam ti staci polomotor (blok s piestami vackami atd) ostatne veci nahadzes z povodneho no keby ze chces dat 1.8 tak ti treba komplet motor s elektrikou prevodovkou poloosami no prakticky skoro vsetko vymenit pod kapotou a natoz problemy na stk [upravil dne 9/8/11 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.