Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

Recommended Posts

Zdravím, já a moje malá popelnice si zase tak trochu nerozumíme. Je to Peugeot 605 2,0i 89kw rv.92 má podtlakový systém BRC.

Mám takovýto problém - auto startuje na benzín perfektně, ještě líp jezdí, ale při přepínáni na LPG mi auto přepne, jen když je studený motor. Když je motor teplý a jdu někde na 30 min, nebo na 2hodiny, tak už to nemůžu ani za boha přepnout. Nezbývá mi pak než jezdit na benzín. Druhý den jsem to šel znova vyzkoušet a přeplo se mi to na plyn krásně a to hned po nastartováni a vytočení motoru nad 3tis ot - mám přepínač ve střední poloze. Motor byl po ránu studený. Řekl jsem si, že vyzkouším vypnout motor a znova nastartovat a vytočit. Bohužel už se to na plyn nechytlo. Motor jsem měl poprvé nastartovaný tak do 5min. Motor jde v pohodě nastartovat na benzín, a když ho vytočím nad 3tis ot. a má se přepnout na plyn, tak to standardně cvakne, že se přepl, ale motor zdechne. Nevím si rady...

Link to post
Share on other sites

Den třetí.

Včera jsem s autem nikam nejezdil, protože nechtělo přepnout na LPG.

Dnes ráno jsem šel auto vyzkoušet, zda se něco změnilo - od včerejška jsem s ním ani nepohl. Nastartuji na benzín, vytočím 3tis ot. a LPG se přepne. Zajel jsem s tím hned do obchodu a po nákupu si říkám, že to zase určitě nepojede na plyn a ejhle nastartuji a autíčko se přeplo. Dojel jsem domu a na parkovišti to ještě tak 5x zkouším a LPG zase normálně přepíná. Tak teď jsem z toho vůl. Čím to může být ?

Link to post
Share on other sites

Dělám si zápisky pro radost:

Den čtvrtý.

Jedu do práce 100km auto se přepnulo v pohodě na plyn (za studena), za dvě hodiny kdy chci odjet z práce se auto zase perfektně přepnulo na LPG (teplota kolem 60st.)

Zajel jsem s ním ještě nakoupit. Za 15min když jsem nakoupil, chci odjet (90st.) a zase ten samý problém, auto při vytočení jen cvakne a nepřepne se na LPG.

Vyzkoušel jsem to asi 3x a nic, tak odjíždím dom na benzín.

Vyměnil jsem už zapalovací cívku, která mi odešla před 14dny za starší, ale funkční a stejného typu.

Dále jsem vyměnil, zapal kabely + svíčky - úplně nové NGK.

Startování na benzín jde krásně. Dále před 2tis km jsem si nechal vyměnit LPG filtr.

Sám se v LPG nevyznám, ale nemohly by to třeba dělat ty membrány. Má LPG nějaký krokový motorek?

Jak říkám nerozumím LPG, ale ledaco se naučím.

Nebo třeba svíčky, teploty motoru se různí a někdy se to přepne na LPG za studena jen poprvé a pak za tepla ne.

[upravil dne 15/8/11 od pepsn]

Link to post
Share on other sites

Asi budu muset kontaktovat firmu.

I když se mi zdá, že to bude nějaká blbost, teď jsem to šel znovu na parkovišti nastartovat a vytočit otáčky ať se to přepne. A ono se to přepnulo. Pak jsem vypnul zapalování, že to vyzkouším ještě jednou a pak už se mi to na LPG nepřepnulo. Zkusil jsem to 3x a pořád nic. Nechápu, jak to může jednou jet a pak už ne.

Link to post
Share on other sites

Konečně opraveno,

byla to cívka na reduktoru, oprava trvala dvě minuty. Přijel jsem do servisu LPG, vyšel klučina a řiká \"co tomu je\'\'. Já na něho \"nejede to\'\' - pousmáli jsme se, podival se na to a řekl. Nojo cívka v prd.... a já na něj kolik stojí na takovou popelnici. Za minutu vyšel z gáráže vyměnil kus za kus a má malá popelnička zase táhne jako o život. Měli jsme oba radost a tak mi řekl že za to nic nechce. I takoví borci existují a chválím ho :papa:)

[upravil dne 15/8/11 od pepsn]

[upravil dne 15/8/11 od pepsn]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...