Bjukemen Odesláno 6. srpen 2011 Sdílet Odesláno 6. srpen 2011 ..zdra nevieme nahodou kde sa nachádza čislo teploty mot. oleja na 2.2 hdi..? ..bo budík ukazuje asi bludy pri ostrej jazde je teplota oleja na 140°C a to nieje bohviečo na životnosť oleja,aj pri bežnej jazde ukazuje budík cca 110°C a to je tiež vela :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 6. srpen 2011 Sdílet Odesláno 6. srpen 2011 najčastejšie býva čidlo v olejovej vani . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 6. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2011 ..nenašiel som ho nikde ani v serviceboxe hmm je to haluz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 pri normalnej jazde ma olej 90-100 stupnov, ale ked som mu daval sodu, vysiel aj na 130 stupnov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik1 Odesláno 9. srpen 2011 Sdílet Odesláno 9. srpen 2011 no mne tiez vystupil na 140 ked som siel po dialnici trosku viac rychlo.ale potom klesol. som myslel ze mam malo oleja tak som trocha dolial. mal som tak v polovici mierky. kolko by malo byt cez leto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 10. srpen 2011 Sdílet Odesláno 10. srpen 2011 Ideál je pro olej řekl bych 90-100 C. Někde jsem četl, že je spojená měrka oleje s teploměrem... čidlo které ukazuje před nastartování množství oleje... Jinak ta teplota mě taky děsí, proto jsem dal TOTAL 10w50, který údajně maže dobře i za vyšší teploty a používá ho citroen a peugeot na rally. Ideální by byl asi externí chladič jako měl Tom406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bjukemen Odesláno 13. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2011 ..ale motor ma chladič voda olej a ten stačí na väčšine aut,no tak to mame skoro rovnako,škoda že teplota 140°C je pre olej nie najlepšia takže budem skracovať interval vymeny a pred zimou alebo po zime tam pojde olej 5w-50 a uvidím ake teploty bude mať potom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. srpen 2011 Sdílet Odesláno 14. srpen 2011 Tento problém jsme měli na 406 2,0 80 kW, tedy vysoká teplota oleje. Bylo to zašpiněným chladičem vody (špína zvenku, listí, mušky). Po výměně za nový OK. Je tam výměník tepla olej-voda, ten zřejmě nestíhal chladit. [upravil dne 14.8.2011 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.