Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 407 vs 307


PCborec

Recommended Posts

Dobry den, chtel bych poprosit o rady zkusenejsich pri vyberu.

Ted mam p307 1.6 hdi 80kw rv2005 po faceliftu.

Auto jede hezky, porad me laka neco vetsiho s automatem.

Zvazuju 407ku, sedan, 2.0hdi v automatu.

Chtel bych se zeptat na rozdil v pohodli a jizdnich vlastnostech mezi 307 a 407. Jaky je automat v porovnani s drahsimi znackami? Necuka?

Jak je na tom 407 s hlukem z motoru a zvenku v kabine?

Dekuji za nazory a zkusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 307-me som sa neviezol a tak neviem porovnať pohodlie v nej ale v 407-me ho budeš mať určite, hlavne ako vodič. Automatická prevodovka by mala biť Japonskej výroby, nemám skúsenosti (mám manuál 6st.) ale členovia čo majú automat si to pochvaľujú. A aj z automatickej prevodovky sú dva typy 4st. a 6st. Čo sa hlučnosti motora týka tak ho skoro vôbec nie je počuť v kabíne. skôr hluk od pneu a aj to záleží od povrchu cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co sa tyka miesta tak 307 a 407 je vo vnutri cca to iste. mal som 307 a jazdil som v nej sam + frajerka a bolo to auto tak akurat. hlavne preto ze mam cez 190 cm a sedadlo mam skoro uplne vzadu a spustene uplne dole, cize za mna sanikto poriadne neposadi ani v 307 a ani v 407.

kufor v sedane sa mozno zda maly ale mne stacil na dovolenku pre 4 ludi uplne bez problemov. kocik tam davat je sice dost o drzku ale aj to sa da len treba skusenost.

ohladne motorov tak oproti 80kw je 100kw uplne nieco ine. ja som sice mal v 307 tak isto 100kw/6kvalt ale na kamaratovej 80kw som si nevedel zvyknut a zdalo s ami to neskutocne lenive. a ked ty este k tomu premyslas nad automatom tak budes s dynamiky a efektivity jazdy nadseny.

asi vsetko odo mna mna. hough

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peugeot 307, Pohotovostní hmotnost 1318 kg, Výkon 80 kW = 16,475kg/kW

Peugeot 407, Pohotovostní hmotnost 1580 kg, Výkon 100 kW = 15,8 kg/kW

Rozdiel nie je veľmi veľky, ale treba brať do úvahy aj pohodlie a výbavu. Ťiež som pôvodne hľadal 307, ale nakoniec som sa preorientoval na 407 a neľutujem. Je to auto o triedu vyššie. Zla cesta dokáže prekvapiť hlukom. Minule som prechádzal cez jeden most a keď som naň vyšiel, myslel som si v prvom momente že mam defekt, ale bol to iba nejaký čudný asfalt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

ako som ti písal na SZ tak s tou spotrebou to nieje jednoznačné. Známi má 2,0Hdi 136k 6.St. Automat a je na tom zhruba takisto ako ja a to má sedan. 6.st. je trocha kultivovanejšia vďaka viac stupňom. Ono po stránke výkonu a spotreby je to takmer to isté.

Ono 407 je dosť ťažké auto tak tá spotreba je myslím primeraná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdo ti řekne neboj se,někdo ti řekne že auto přes 100 000km by si nekupoval...auto se ti může vysrat jak při 10km tak i při 200 000km....no spíš si spočítej kolik to stojí a co tě čeká za opravy (rozvody+další serepetičky) a hlavně musíš si vyzkoušet automat jak řadí,jestli je to jak má být,prostě jestli necuká jak když se učí někdo rozjíždět v autoškole,jestli řadí manualně a jestli třeba nekape...jinak motor bude mít určitě lepší než manual,protože ho nikdy ,,nepřetočíš,,...je to prostě 50 000km/rok ...takže jezdil dálky tak nebylo tolik asi namáhavé...přece nebudeš kupovat auto,že ti někdo řekne kup si ho 200 je jako nové...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty řekneš audi že má 300 ale nepíšeš jaká řada co je to za motor co je to za rok...ty chceš 407 6aut 2,0HDi tak podle toho se drž.

No automatu bych se nebál ale v dnešní době ropák je hold více choulostivej na naftu a taky na couračky.Takže to si taky vem v potaz...jinak srovnávat můžeš vše :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud má auto servisní historii a není po totalce a je udržované,tak bych se toho nebál - důležitá je kontrola před koupí nejlépe v autor. servise.

Myslím , že 200 tis není moc. Podívjej se do bazarů na stejně stará auta se cca 80 tis km - ty mají v reálu min 250 tis - je to z vlastní zkušenosti, když jsem kupoval své auto - stáčení km je u nás národní sport.

Důležitý je stav a historie. Jinak pos--at se ti může jakékoliv starší auto.

Přeji hodně stšstí s výběrem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

200 000 sa zase nemusis az tak bat. Dolezity je stav, ja mam tiez 4,5 rocnu 407 so cca 180 000.

Automatu sa boj este menej ako manualu, lebo automat je robeny na 440Nm motor ma 320Nm a aj tak drvivou vacsinou nejazdis na max vykone, takze automat je vysoko predimenzovany, montuje sa aj do 3litrov. Co som skusal pezoty, tak to boli ine vyjazdene hajtre, ale automat vzdy radil ako novy. A to pochybujem, ze v nich niekedy niekto menil olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

mam dotaz na majitele 4 a 6 stupnovych automatu.

Kolik toči motor na dalnici při 130-140 km/h u 4 a 6 st. automatu?

Byl jsem rozhodly že pujdu do 6st. ale mam ted nabidku na 4st. za dobrou cenu tak vaham..

Nechci pak at mě štve to řazeni, že 4st. bude malo a motor pujde hodně do otaček..

U 307 1.6 hdi mam 130-140 zhruba 2800-3000 otaček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...