miliamper Odesláno 5. srpen 2011 Sdílet Odesláno 5. srpen 2011 Ahoj , zdravím všechny. Před nedávnem jsem měl trable s autem - prasknul rozvoďák. Auto už jezdí , ale hůř startuje , má větší spotřebu (zhruba o 1 litr na 100km) , ale hlavně při 2 500 otáčkách se začne celé třást a přestane kolem 2 800 otáček , nebo když uberu plyn , nebo naopak sešlápnu plynový pedál až na zem. Nemáte s tím někdo zkušenost , nebo nějakou radu ???? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Ahoj...pravděpodobně poloosa a nebo ložislo na pravé poloose. Jestli je to poloosa dá se celkem dobře koupit na www.naautomobily.cz. Ale musí si jim zavolat nebo napsat. Na stránkách ji nemaji. Ale umí ji. Já ji tam kupoval a spokojenost. V 2500 otáčkát to dělá proto,že to má největší kroutící moment. A čím vyšší rychlostní stupň, tím horší,že? Bude se to jen z horšovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Toto presne robí aj mne, ale poloosy mám už dva krát vymenené (obe strany komplet) a stále bez zmeny. Zajtra by mi mali ísť meniť zotrvák, tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Člověče nevím...ale myslí,že setrvák to nebude. A zkoušeli to ložisko?? Je v něm uložena ta delší poloosa.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 hej, menili to komplet aj z ložiskom. prvé boli repasy a druhé vytiahli z auta ktoré normálne jazdilo. dali ich tam na skúšku a tiež to triaslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 hm..tak to nevim. Asi to máš rozbité Pak dej vědět co to bylo. Myslím,že setrvačník to nebude. [upravil dne 7/8/11 od sidonius1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miliamper Odesláno 7. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Ahoj , ty poloosy mě vůbec nenapadly. Mohlo by to tedy mít nějakou souvislost s popuštěním motoru při vyndávání vstřiků? A kolik stojí taková poloosa??? Dík m. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Hmmm. A co presne delali kluci kdyz skocil rozvod??? Meli rozebrany cely motor??? Nazapomeli nahodou nastavit vyvazovaci hridele motoru??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miliamper Odesláno 7. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Ahoj , nevím co se přesně dělalo , ale mator byl nějak popuštěnej dolů , aby šli ven vstřiky a mohli se vyměnit vahadla a hydroštely. Jinak se nic jiného ,kromě výměny řemenu a kladek nedělalo. Jenom seřízení rozvodů se provádělo nadvakrát. V úterý s tím jedu Chorvatsko , tak doufám , že dojedu v pohodě. Jenom rychlost kolem 120 km/h asi nepůjde moc dodržovat , kvůli otáčkám. Je to přesně 2 500 otáček / min a když je motor v tahu , tak se klepe naprosto vše. M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miliamper Odesláno 7. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Ještě prosím tě , co jsou ty vyvažovací hřídele?? M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Ty s tim jedes takovou dalku?? Uff. Vyvyzovacky jsou pod olejovou vanou - jsou to jakoby dalsi dve vacky ale pro kliku ne pro hlavu. Ale kdyz ti to dela jenom v zatahu:myslim:myslim A rozvody se teda nastavili uz spravne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Myslím,že www.naautomobily.cz ji prodávají za cca 4500,- už si to přesně nepamatuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 7. srpen 2011 Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 No tu poloosu by to chtelo nejak zkusit jenom na zapujceni. Ja jsem si nevsiml ze to pise jiny clen ze ji ma vymenene a porad stejne. Zalezi jak ten motor povesili.Kdyz ho nechali vyset natvrdo bez\"pomoci\" na poloose tak samozrejme ji ohnout mohli. Ale to neni jistota samozrejme.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miliamper Odesláno 7. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2011 Rozvody jsou prý už přesně. Na podruhé je dělal servis ,který se tím zabývá běžně. první pokus dělal známej a autí nechtělo jezdit a mělo spotřebu k deseti litrům. Teď sice jezdím za 8 , ale stále je to dost oproti předchozím 7,2. Nemůže to být třeba špatně seřízenejma vstřikama. Mám teda protokol o seřízení z BOSCHE , ale i ta spotřeba?????? M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matty Odesláno 13. leden 2012 Sdílet Odesláno 13. leden 2012 Čau všichni, mám stejný problém s třesem auta při zátahu od 2000 do 2500 ot. a nikde jsem tu ještě nenašel rozuzlení. Někde jsem našel, že pomohla výměna vstřiku, nemáte ještě někdo jinou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 13. leden 2012 Sdílet Odesláno 13. leden 2012 Mne sa problém vyriešil výmenou vstrekov. Mal som menené obe poloosy, nepomohlo, zotrvák komplet so spojkou, tiež nepomohlo, gumy s diskamy, nepomohlo, všetky silentbloky na ramenách a motore skontrolované, boli v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matty Odesláno 13. leden 2012 Sdílet Odesláno 13. leden 2012 Tak toho se bojím, že to bude ranec. Ještě mi utíká nepravidelně voda z chladiče, tak se bojím, že je motor K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 14. leden 2012 Sdílet Odesláno 14. leden 2012 Čau všichni, mám stejný problém s třesem auta při zátahu od 2000 do 2500 ot. a nikde jsem tu ještě nenašel rozuzlení. Někde jsem našel, že pomohla výměna vstřiku, nemáte ještě někdo jinou zkušenost? poloosa-vnitřní strana. Možná jen ložisko uložení na té delší (pravé) [upravil dne 14/1/12 17:44 od sidonius1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matty Odesláno 15. leden 2012 Sdílet Odesláno 15. leden 2012 A nedělalo by to i v jiných otáčkách? Čím vyšší richlost, tím zřetelnější třesení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.