Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

třesení auta


miliamper

Recommended Posts

Ahoj , zdravím všechny.

Před nedávnem jsem měl trable s autem - prasknul rozvoďák. Auto už jezdí , ale hůř startuje , má větší spotřebu (zhruba o 1 litr na 100km) , ale hlavně při 2 500 otáčkách se začne celé třást a přestane kolem 2 800 otáček , nebo když uberu plyn , nebo naopak sešlápnu plynový pedál až na zem.

Nemáte s tím někdo zkušenost , nebo nějakou radu ????

Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj...pravděpodobně poloosa a nebo ložislo na pravé poloose. Jestli je to poloosa dá se celkem dobře koupit na www.naautomobily.cz. Ale musí si jim zavolat nebo napsat. Na stránkách ji nemaji. Ale umí ji. Já ji tam kupoval a spokojenost. V 2500 otáčkát to dělá proto,že to má největší kroutící moment. A čím vyšší rychlostní stupň, tím horší,že? Bude se to jen z horšovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , nevím co se přesně dělalo , ale mator byl nějak popuštěnej dolů , aby šli ven vstřiky a mohli se vyměnit vahadla a hydroštely.

Jinak se nic jiného ,kromě výměny řemenu a kladek nedělalo. Jenom seřízení rozvodů se provádělo nadvakrát.

V úterý s tím jedu Chorvatsko , tak doufám , že dojedu v pohodě. Jenom rychlost kolem 120 km/h asi nepůjde moc dodržovat , kvůli otáčkám. Je to přesně 2 500 otáček / min a když je motor v tahu , tak se klepe naprosto vše.

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tu poloosu by to chtelo nejak zkusit jenom na zapujceni.

Ja jsem si nevsiml ze to pise jiny clen ze ji ma vymenene a porad stejne.

Zalezi jak ten motor povesili.Kdyz ho nechali vyset natvrdo bez\"pomoci\" na poloose tak samozrejme ji ohnout mohli.

Ale to neni jistota samozrejme..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody jsou prý už přesně. Na podruhé je dělal servis ,který se tím zabývá běžně. první pokus dělal známej a autí nechtělo jezdit a mělo spotřebu k deseti litrům. Teď sice jezdím za 8 , ale stále je to dost oproti předchozím 7,2. Nemůže to být třeba špatně seřízenejma vstřikama. Mám teda protokol o seřízení z BOSCHE , ale i ta spotřeba??????

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Čau všichni, mám stejný problém s třesem auta při zátahu od 2000 do 2500 ot. a nikde jsem tu ještě nenašel rozuzlení. Někde jsem našel, že pomohla výměna vstřiku, nemáte ještě někdo jinou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau všichni, mám stejný problém s třesem auta při zátahu od 2000 do 2500 ot. a nikde jsem tu ještě nenašel rozuzlení. Někde jsem našel, že pomohla výměna vstřiku, nemáte ještě někdo jinou zkušenost?

poloosa-vnitřní strana. Možná jen ložisko uložení na té delší (pravé)

[upravil dne 14/1/12 17:44 od sidonius1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...