JJEENNDDAA Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 Zdravíčko vespolek. Není to sice záležitost která by se týkala naší značky, ale věřím, že na to přijdeme. Jedná se mi o auto známého Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V 1993rv Problémy jsou: Volnoběh si dělá co chce, drží třeba 2300 otaček a jen takk se houpe, kdfyž se párkrát vypne a zapne motor tak se volnoběh uklidní. Dále v motoru něco po chvíli začne jemně klepat, nejspiš hydroštely ale napadli mě možna i vstřiky. Motor má vícebod a lankem ovládanou klapku sání, podle mě by to mohlo bejt podobne jako starší 3.0 V6. Ptám se proto, že kolega to nechce řešit a chce to prodat, jenomže podle mě mu to nikdo nekoupi a ja bych se v tom klidně poštoural a pokusil se zjistit co a jak, než to prodá. Potřebuju se hlavně dozvědět čeho se chytit. Předem dík [upravil dne 31/7/11 od JJEENNDDAA] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 Predpokladám že sa jedná o naftový motor a keď je ešte staršej výroby, tak pri identifikácii toho klepania by sa dali postupne povoľovať prívodové trubky do trysiek a pri ktorej prestane to klepanie v tej by mal byť problém (ak to bude tou tryskov). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 No skôr by som povedal že to je benzín . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 31. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 omlouvam se je to benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 Klasika jako u všech podobných závad: 1) vyčistit škrtící klapku a zkontrolovat těsnost sání ( včetně všech podtlakových hadic k posilovači... ) 2) zkontrolovat klapku která přepíná teplý vzduch od motoru a studený zepředu ( buď je elektrická nebo podtlaková a el. ovládaná a nebo může být i vyhřívání zvlášť ) 3) Odpojit na delší dobu baterku pak nastartovat na nic nešlapat nechat ohřát a pak vyzkoušet všechny režimy otáček. 4) Změřit případně vyměnit čidlo teploty chl. kapaliny. 5) zkontrolovat krokový motorek jestli se vůbec hýbe, případně vyměnit. Samozřejmě musí být v pořádku zapalování ( svíčky, kabely... ) , pokud je motor řízený lambdou ( což asi je ) tak zkusit jinou a zkouknout těsnost výfuku před lambdou.... A asi 3 p....le dalšch věcí PS: Rozhodně začít tou klapkou a okolím... [upravil dne 31/7/11 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.