Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Špatná geometrie?


Lord Back

Recommended Posts

achoj lidičky mam problém už 2 roky, furt jsem to nějak neřešil ale teď je čas. Když jsem koupil svojí 406ku tak jsem po čase zjistil že když se otáčím někde s větším rejdem tak se mi auto trošku podtrhává nebo trošku víc, zajel jsem do servisu na geometrii tam mi řekli že je v pořádku, tak jsem hledal sám příčinu, zjistil jsem že auto letělo přes obrubník a že jsou kopnutý přední ramena, byl to docela kus a pěknej tak jsem šel, koupil jsem nové, doma sám vyměnil a najednou auto při otáčení nedělalo nic vše jak má být, ale zase se mi nezdálo když jsem jel rovně, tak jsem opět zajel na geometrii a oni mi řekli že je to hodně do rozbíhavosti, seřídili mi to a problém se vrátil a já hledal dá,l dokonce mi poradil jeden mechanik co se s tím už trápil že by to mohla bejt zadní náprava, já dojel do peugeot service tam mi zjistili že mam v háji obě tyčky kterejma se to šteluje a dali nové, seřídili celé auto předek zadek souosost prostě co se dá seřídit tak seřídili jelikož auto už bylo na zimákách tak to bylo vše ok (jelikož jsou měkké tak to vypružily) ale přišlo jaro já dal úplně nové alu r16 a k tomu pirelli p 6000 rok jeté jako nové a problém se samozřejmě vrátil a já fakt už nevím co s tím a řekl bych že to začíná bejt horší a horší teď jsem dělal čep řízení levé strany a přední obě tyčky stabilizátoru a dělá to furt a už nevím vše sedí žádné vůle nic a dělá to furt. Doleva to dělá víc a doprava níň a ještě co jsem zjistil a nevím proč to neopravili na geometrii a to že mi jde doleva rejd víc než doprava a na levé straně je čep zatočenej až nadoraz a na druhé straně je skoro celej venku nemohla by to bejt ta příčina?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to podtrhávání znamená že když se otáčím tak mi to přijde jako by šlo každý kolo trochu jinak a šponujou se mezi sebou se do té doby než nejaké kolo uklouzne a auto ustřelí do strany. Dokonce když někam parkuji a zajíždím tam po předu a stočím plný rejd doprava zastavím a vylezu tak je celé auto vepředu zvedlé tak o 3 cm. jednou když takhle bylo našponované tak jsem zkusil vzít hever a zvednout ho a jentaktak že mi nesjelo s heveru, podle mě je to docela závažný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není to geometrií, dělá to celkem dosti autům všech značek, spíš vypadá to ustřelení na diferák--jakoby ten rozdíl ujetých drah každého kola nezvládl :myslim, neviděl bych v tom problém,ta auta normálně jezdí...

to,že se zvedne při plném rejdu předek je normální--kola se totiž v rejdu postaví více na hranu pneumatiky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidičky opravdu to musí být tím řízením dneska jsem proležell hodinu pod autem s metrem v ruce a hledal něco ohnutého a nic pak jsem si začal stáčet kola na obě strany a když vidím že je levá strana o 3cm kratší než druhá tak to nic jiného být ani nemůže je to zespoda pěkně vidět jak to jde na každý straně přes úplně jinou páku. budu muset dojet na geometrii do peuge nechat si dát řízení do středu aby byli oba čepy stejně zatočeny seřídit to a pak přendat volant jelikož ho tam musel nějakej nácek dát pěkně nahovínko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, dela a nejsem sam, uz tu o tom bylo vlakno, mozna dve, nevyresilo se to, zrejme je to normalni, mensi vada na krase podvozku 406.

Asi se to projevuje jenom kdyz jsou kola hodne v rejdu, takze v normalni zatacce nekde na silnici tak moc nezatacis, tak to neudela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no me to dela dela i kdyz stocim rejd jen na pulku kdyz prijedu na uzsi krizovatku a je odbocka do praveho uhlu tak doleva klouze uz i tam a doleva ne tam to klouze fakt az pri plnym rejdu. Ja se chci jeste zeptat je tu nejaka 406 co to nedela abych fakt neresil neresitelny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

divný mě to dělá a dost, úplně cejtím jak se to auto šponuje ale jak říkám když jsem tenkrát dal ty nové ramena tak to bylo úplně super to jsem mohl dělat co jsem chtěl a prostě to nic neudělalo ale zase když jsem jel rovně tak to nebylo až tak idealní jako třeba teď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj já vím že to takhle doladím ale pak mam volant vzhůru nohama a jsem s toho celej vytočenej tak to radši odvezu do peugeota ať mi ho přendají protože nevím jak pod airbag, vím o těch dirkách ve volantu zezadu ale nevím co v nich je co se tam musí povolit nebo jakýho vola

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tech dirkach zezadu volantu jsou jsou torxy, asi 25, ty vysroubujes, pak jde zvednout airbag, drzi na kabelu, od nej odpojis konektor, das ho pryc a pak uz vidis matici volantu. Tu povolis par zavitu, volant silou stahnes, pak matici uplne vysroubujes a volant prendas. Pri tom odpojeni a zapojeni airbagu pro jistotu odpoj baterku.

[upravil dne 2/8/11 od Benžík]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...