Lord Back Odesláno 30. červenec 2011 Sdílet Odesláno 30. červenec 2011 achoj lidičky mam problém už 2 roky, furt jsem to nějak neřešil ale teď je čas. Když jsem koupil svojí 406ku tak jsem po čase zjistil že když se otáčím někde s větším rejdem tak se mi auto trošku podtrhává nebo trošku víc, zajel jsem do servisu na geometrii tam mi řekli že je v pořádku, tak jsem hledal sám příčinu, zjistil jsem že auto letělo přes obrubník a že jsou kopnutý přední ramena, byl to docela kus a pěknej tak jsem šel, koupil jsem nové, doma sám vyměnil a najednou auto při otáčení nedělalo nic vše jak má být, ale zase se mi nezdálo když jsem jel rovně, tak jsem opět zajel na geometrii a oni mi řekli že je to hodně do rozbíhavosti, seřídili mi to a problém se vrátil a já hledal dá,l dokonce mi poradil jeden mechanik co se s tím už trápil že by to mohla bejt zadní náprava, já dojel do peugeot service tam mi zjistili že mam v háji obě tyčky kterejma se to šteluje a dali nové, seřídili celé auto předek zadek souosost prostě co se dá seřídit tak seřídili jelikož auto už bylo na zimákách tak to bylo vše ok (jelikož jsou měkké tak to vypružily) ale přišlo jaro já dal úplně nové alu r16 a k tomu pirelli p 6000 rok jeté jako nové a problém se samozřejmě vrátil a já fakt už nevím co s tím a řekl bych že to začíná bejt horší a horší teď jsem dělal čep řízení levé strany a přední obě tyčky stabilizátoru a dělá to furt a už nevím vše sedí žádné vůle nic a dělá to furt. Doleva to dělá víc a doprava níň a ještě co jsem zjistil a nevím proč to neopravili na geometrii a to že mi jde doleva rejd víc než doprava a na levé straně je čep zatočenej až nadoraz a na druhé straně je skoro celej venku nemohla by to bejt ta příčina? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 30. červenec 2011 Sdílet Odesláno 30. červenec 2011 Uz tu na to bylo vlakno, u 406 je to normalni stav, taky mi to dela, prijde mi, ze pri couvani je to znat vic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 30. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2011 MĚ TO DĚLÁ VÍC DOPŘEDU DOZADU TO MOC NEDĚLÁ A TO JSTE NEPŘIŠLI TADA ČÍM TO JE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 co znamena to \"podtrhava\"??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 31. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 to podtrhávání znamená že když se otáčím tak mi to přijde jako by šlo každý kolo trochu jinak a šponujou se mezi sebou se do té doby než nejaké kolo uklouzne a auto ustřelí do strany. Dokonce když někam parkuji a zajíždím tam po předu a stočím plný rejd doprava zastavím a vylezu tak je celé auto vepředu zvedlé tak o 3 cm. jednou když takhle bylo našponované tak jsem zkusil vzít hever a zvednout ho a jentaktak že mi nesjelo s heveru, podle mě je to docela závažný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 není to geometrií, dělá to celkem dosti autům všech značek, spíš vypadá to ustřelení na diferák--jakoby ten rozdíl ujetých drah každého kola nezvládl , neviděl bych v tom problém,ta auta normálně jezdí... to,že se zvedne při plném rejdu předek je normální--kola se totiž v rejdu postaví více na hranu pneumatiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 co znamena to \"podtrhava\"??? Je to hodně podobný, jako bys při tom otáčení přejel kámen a ten uskočil zpod pneumatiky, nebo se pod ní nějak otočil. Když se mi to stalo prvně, myslel jsi si, že to udělal nějaký kámen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 31. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 jj přesně tak ale ten diferák mě napadl taky a zkoušel jsem ho zvednout jen jednu stranu zkusit zařadit trojku a lehce ho sešlápnout a nic to nedělalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 31. červenec 2011 Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 Zřejmě při tom otáčení kružnice, které přední kola opisují, nemají střed v jednom bodě a tak tam vzniká pnutí, které se uvolní tim, že pneumatika poskočí po asfaltu kousek do strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 31. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2011 ale já bych potřeboval vědět co to může způsobit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 1. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2011 lidičky opravdu to musí být tím řízením dneska jsem proležell hodinu pod autem s metrem v ruce a hledal něco ohnutého a nic pak jsem si začal stáčet kola na obě strany a když vidím že je levá strana o 3cm kratší než druhá tak to nic jiného být ani nemůže je to zespoda pěkně vidět jak to jde na každý straně přes úplně jinou páku. budu muset dojet na geometrii do peuge nechat si dát řízení do středu aby byli oba čepy stejně zatočeny seřídit to a pak přendat volant jelikož ho tam musel nějakej nácek dát pěkně nahovínko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 1. srpen 2011 Sdílet Odesláno 1. srpen 2011 Rizeni do stredu? Zkus tocit volantem, jestli udela stejne otacek, i necelych, na obe strany. Tim zjistis, jestli mas rizeni ve stredu hrebenu, nebo ne. Stejne to ale nejspis nevyresis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 1. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2011 doleva jde o 1/2 otáčky víc než doleva vlevo mam čep zatočenej až nadoraz a vpravo kouká závit min 3 cm a to říkám min a za to se už dá vyhodit i s stk nebo mi to tam řekli a tobě benží to dělá taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 1. srpen 2011 Sdílet Odesláno 1. srpen 2011 Jj, dela a nejsem sam, uz tu o tom bylo vlakno, mozna dve, nevyresilo se to, zrejme je to normalni, mensi vada na krase podvozku 406. Asi se to projevuje jenom kdyz jsou kola hodne v rejdu, takze v normalni zatacce nekde na silnici tak moc nezatacis, tak to neudela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 2. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2011 no me to dela dela i kdyz stocim rejd jen na pulku kdyz prijedu na uzsi krizovatku a je odbocka do praveho uhlu tak doleva klouze uz i tam a doleva ne tam to klouze fakt az pri plnym rejdu. Ja se chci jeste zeptat je tu nejaka 406 co to nedela abych fakt neresil neresitelny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 2. srpen 2011 Sdílet Odesláno 2. srpen 2011 Takle moc mi to teda nedělá. Jenom při plnym nebo skoro plnym rejdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 2. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2011 divný mě to dělá a dost, úplně cejtím jak se to auto šponuje ale jak říkám když jsem tenkrát dal ty nové ramena tak to bylo úplně super to jsem mohl dělat co jsem chtěl a prostě to nic neudělalo ale zase když jsem jel rovně tak to nebylo až tak idealní jako třeba teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. srpen 2011 Sdílet Odesláno 2. srpen 2011 Jestli máš nestejně dlouhé spojovačky, tak to určitě seřiď. Dá se to udělat i doma, o kolik jednu stranu zašroubuješ, o tolik druhou povolíš, jde to změřit celkem přesně. Na geometrii to pak už jen doladíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lord Back Odesláno 2. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2011 jj já vím že to takhle doladím ale pak mam volant vzhůru nohama a jsem s toho celej vytočenej tak to radši odvezu do peugeota ať mi ho přendají protože nevím jak pod airbag, vím o těch dirkách ve volantu zezadu ale nevím co v nich je co se tam musí povolit nebo jakýho vola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 2. srpen 2011 Sdílet Odesláno 2. srpen 2011 V tech dirkach zezadu volantu jsou jsou torxy, asi 25, ty vysroubujes, pak jde zvednout airbag, drzi na kabelu, od nej odpojis konektor, das ho pryc a pak uz vidis matici volantu. Tu povolis par zavitu, volant silou stahnes, pak matici uplne vysroubujes a volant prendas. Pri tom odpojeni a zapojeni airbagu pro jistotu odpoj baterku. [upravil dne 2/8/11 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.