pastorek Odesláno 28. červenec 2011 Sdílet Odesláno 28. červenec 2011 Pohyb ručičky palivomera v zákrutách je bežný jav lebo sa mení hladina v nádrži. Rozdiel býva iba v tom ako rýchlo reaguje. Mám dve 405ky. Na jednej bliká rezerva v zákrutách už od pol nádrže a na druhej keď natankujem plnú tak ručička ju ukáže až po desiatich minútach. To zhasínanie môže mať viacej príčin, padanie benzínu pripadá do úvahy zrejme iba pri karburátorovom motore. Vstrekovania vyžadujú tlak paliva a pri \"padaní\" benzínu dlhšie štartujú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 28. červenec 2011 Sdílet Odesláno 28. červenec 2011 Ty otáčky budou mít spíše co do činění se zaneřáděnou vstřikovací komorou a krokovým motorkem. Taky mi to dělá, že po prvním nastartování vyskočí na 1500, pak sundává, a když nepřišlápnu plyn, tak klesne až k 500 a pak chcípne. Zvláštní, že po zmáčknutí plynu už pak volnoběh drží krásně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.