BV406 Odesláno 11. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2015 tesne pod 300 nejak ... to je otazka, ale uprimne, jsem uz nejak unaveny na to si s tim hrat a vrazet do toho penize, nejsem uz v cr a zjistl jsem, ze v podstate auto momentalne nepotrebuju... a kdyz, tak nejake, ktere zvladne dlouhe presuny na useku tisice kilometru a fakt si nejsem jisty, jestli by to i po pripadne oprave, kdovi jestli jen tesneni nebo hlavy, jeste dlouho a spolehlive drzelo, uz to 14 let, odchazi tam v podstate kde co.. ted bych do toho vrazil 15-20 a pak stejne je treba udelat zase komplet rucku apod... navic jsem se jeste ani nedostal k vymene tech pomackanych dilu na prave strane apod .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomajda_406 Odesláno 11. únor 2015 Sdílet Odesláno 11. únor 2015 psal jsem ti SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 11. únor 2015 Sdílet Odesláno 11. únor 2015 S tim tlakovanim vody to dela jen pri urcite rychlosti nebo stale?Proc se ptam mame na nasem cca 230tis a taky nam cas od casu voda vylitne nekdy jen par kapek jindy decka .....,mame vypozorovano kdyz se jede >180 ale je fakt ze tady uz nestiha ani olej a prehriva se?Kazdy povida hlava tesneni - ale pokud to bude hlava tesneni proc jsem najel cca 110tis a auto startuje jezdi .....?Prozatim neresime ale nemusi to byt zakonite hlava ci tesneni - pokud ano opravte me.A po 300tis ma narok na vetsi Go tak to proste je dnesni povoz bude u teto km hranice exotem ze vydrzel pohromade.Natoz po nem chtit aby to jezdilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 12. únor 2015 Sdílet Odesláno 12. únor 2015 406ka s nestočenými 300 tis. km je krásně zajeté auto a tahle stočená rozhodně není ale BVčkovi důvody chápu... Nebýt aktuálně bez volných financí, možná bych jí i vzal z5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2015 Sdílet Odesláno 12. únor 2015 pokud máš možnost občas si půjčit služební vůz, pežota se střep , jezdit Německo-Česko starou popelnicí nemá smysl, nebo kup v Německu něco solidního--při stálé práci není problém--, ale pokud tam jezdíš MHD a stačí ti to, na cesty do OVA jen služebním PS. ať se ti tam daří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.