Jump to content
BV406

Peugeot 406 Break, 2.2 hdi

Recommended Posts

tak jsem se stal majitelem vam dobre znameho vozu ...

ac je vuz ve velmi dobrem stavu, bude treba prece jenom par penez investovat :) ...

toto vlakno budu plnit pripadnymi upravami vozu :) , ale take servisnimi zasahy :)

[upravil dne 22/2/12 11:19 od BV406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

trochu to tady oprasim a vypisu si zde opravy

hned po koupi jsem menil predni brzdove kotouce a desticky a tycky stabilizatoru vpredu i vzadu (svisle)

brzdy ATE Powerdisc

tycky Meyle HD

menil jsem i olej a filtr

nedavno resene:

dve nove loziska zadnich kol skf

komplet leva zadni tehlice z vrakace (jako nova)

rozvody jsem nechal udelat taky, jistota je kulomet

komplet nova rucni brzda, tzn. vsechny tri lanovody a nove vnitrni celisti rucni brzdy

a minuly tyden to byla:

nova prava predni poloosa LÖBRO

vymenen olej v prevodovce

vymenena kapalina v servu

na voze je aktualne najeto asi 11 tisic km

[upravil dne 25/1/12 14:20 od BV406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, hosi, fotky dam, ale moja s tim ted jezdi do prace, protoze jeji 106 stoji v servisu ... ale fotky nekdy poslu

nicmene, kola jsou jasne, mam originaly letni 16\" ouragany s et na 406, uz asi tri roky a jel jsem si pro ne na slovensko :D jinou volbu neznam :D ... nejlepsi a nejhezci kola pro 406 :aut

ted zimu jezdim na plechach, na tom neni co k videni

ad fap: tezko rict, nic nepocituji, opravdu nedokazu posoudit :myslim, zkus shreeka nebo pp205 jeden z nich s tim jezdil po odstraneni fapu, takze nejakou zmenu zaregistrovaz mohli, ja uz ne

[upravil dne 25/1/12 15:13 od BV406]

Share this post


Link to post
Share on other sites
ako sa ti auto správa po fap off???

chcem ho dat preč, len sa furt neviem rozhodnúť či hej alebo nie...

Dakujem

Auto jde líp do otáček při rozjezdu a cca o pul litru menší spotřeba tod vše co jsem vypozoroval já po vykuchání...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
jj, hosi, fotky dam, ale moja s tim ted jezdi do prace, protoze jeji 106 stoji v servisu ... ale fotky nekdy poslu

nicmene, kola jsou jasne, mam originaly letni 16\" ouragany s et na 406, uz asi tri roky a jel jsem si pro ne na slovensko :D jinou volbu neznam :D ... nejlepsi a nejhezci kola pro 406 :aut

ted zimu jezdim na plechach, na tom neni co k videni

ad fap: tezko rict, nic nepocituji, opravdu nedokazu posoudit :myslim, zkus shreeka nebo pp205 jeden z nich s tim jezdil po odstraneni fapu, takze nejakou zmenu zaregistrovaz mohli, ja uz ne

[upravil dne 25/1/12 15:13 od BV406]

s těma Ouragánama máš pravdu předsedo!!Tvoje 406 je hezká,viděl jsem jí osobně,když mi Schreek přivezl kola!:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
ako sa ti auto správa po fap off???

chcem ho dat preč, len sa furt neviem rozhodnúť či hej alebo nie...

Dakujem

Auto jde líp do otáček při rozjezdu a cca o pul litru menší spotřeba tod vše co jsem vypozoroval já po vykuchání...:papa

Souhlasím, FAP OFF jsem dělal současně s čipnutím a spotřeba šla přesně o 0,5 L dolů :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ... poslu tady vecer foto, aktualne mi z nej visi kus rezaveho plechu :D, deravy bude co nevidet, jo, budu menit i vlnovec, pri vyssich tockach uz pres nej zdatne profukuje ...

jinak mi tam bude davat ten nejlevnejsi scheissendreck, stejne ani bosal ani walker nevydrzi dele jak dva roky, s tim uz mam sve zkusenosti ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze aktualne je vymenen zadni dil vyfuku a vlnovec

opet vymenen hlavni lanovod rucni brzdy !!! vysvetleni je jednoduche, po asi mesicnim pouzivani zacala rucka opet zlobit, nevracela se, pakny brzdily a paka byla volna ... po rozebrani brzd a opetovne kontrole nic nenasvedcovalo tomu, ze by rucka nemela fungovat, pakny v kolech chodi hladce, vraceji se, proste no problem, az jsme prisli na to, ze je problem v samotnem hlavnim lanovodu, konkretne v plastovem vedeni lanka, ktere je umisteno u paky brdzy ! pozdeji zkusim dodat foto, ale ve zkratce jde o to, ze bovden je v tom plastovem bazmeku veden jen v takovem zlabku, ktery je z druhe strany otevreny, tudiz dost casto a ochotne vypadava, tim ze vypadne ze zlabku v podstate vznikne vule, ktera pak neodbrzdi rucku pakou v kabine ...

jedna se o lanovod BOSCH a i presto je to takto diletantsky zkonstruovane, posledni sance byla objednat original lanovod ATE a svete div se, uplne jina konstrukce a i chod paky a cele rucni brzdy je uplne v poradku, cenovy rozdil byl asi 200, ktere jsem rad zaplatil za poradny dil.

ted v breznu jsem jeste delal:

- vymenen olej, total quartz 9000 5w40

- vzduchovy filtr, PURFLUX

- palivovy filtr, PURFLUX

- vycistena vaha vzduchu

- nasazeny nove desticky predni ATE a zadni REMSA

no, pomalu se chystam na vstrikovace, protoze +/- 1,5 korekce uz me trochu znervoznuji a zda se mi, ze uz motor zacina mit trochu traktorovy zvuk, jen nevim, jestli nechat cistit, nebo rovnou dat nove :DDD

[upravil dne 22/3/12 12:27 od BV406]

[upravil dne 22/3/12 12:34 od BV406]

[upravil dne 22/3/12 12:35 od BV406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...