Capy Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 už nějakou dobu mi to vrtá hlavou. nejjednoduší dočasné snižení ztráty výkonu přes altik. jedná se tak o 4-6 minut jízdy bez funkčního alternátoru který dost ubírá výkon a jízda pouze na baterku. Otázka je taková stačí přidělat vypínač na přívodní kabel buzení alternátoru aby se točil pouze na prázdno a nedobíjel? nemůže se mu nic stát a pak je potřeba jej vypínat při stojícím motoru nebo může běžet.Že to význam má už je vyzkoušeno a je to i citelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 za chodu motoru alternátor odstavíš jedině tak že odepneš hlavní napajecí kabel ..když vypneš buzení tak alternátor bude furt dobíjet jelikož už je nabuzen...dokonce u některých alternátorů i když odepneš buzení při vypnutém motoru a nastartuješ tak při překročení 2000 ot(jak který hodnota je přibližná) se alternátor sám nabudí a začne dobíjet.. a poznat na výkonu to opravdu jde..stačí aby v autě byl nějakej větší sub + osvětlení atd a pozná i lajk.. [upravil dne 25/7/11 od Dopiťák] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 25. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 to jsi mě teda moc nepotěšil pak tedy bude lepší volba vyrobit řemenici na ložisku s aretací a nebo na tu chvilku shazovat klínák ale to se moc nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 Pokud chceš tímto způsobem honit koně na sprinty, tak ti nezbude než ten řemen sundavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pllaša Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 chtel bych se zeptat jenom pro zajimavost....Kolik to pribere koniku na vic kdyz by se sundaval remen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 dej tam elmag spojku z klimakompresoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 Účinnost alternátorů Bosch se udává 77%, pak záleží na tom jak velký tam je. Když přidáš nějaký ztráty ... už tušíš? mno asi tak mimochodem zkoušeli jsme to s motorkama, je docela zajímavé jak se změní výkonová křivka když se sníží napětí v palubní síti po odpojení alternátoru [upravil dne 25/7/11 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blue Thunder Odesláno 1. únor 2014 Sdílet Odesláno 1. únor 2014 Já to přihodím k tomuhle tématu: A co elektrická vodní pumpa alá BMW? Vodní čerpadlo sice nebere tolik výkonu jako alternátor, ale asi to taky \"něco přidá\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 1. únor 2014 Sdílet Odesláno 1. únor 2014 A co na ten hlavní napájecí kabel dát k altíku takové to \"autohifi\" relé co se používá k připojení druhé baterky, nebo jen jistič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pecyn Odesláno 3. březen 2014 Sdílet Odesláno 3. březen 2014 Nejlepší by bylo asi sdělat řemen - zároveň kvůli snížení rotačních hmot (má to vliv na akceleraci motoru). Doufám že mě neukamenujete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 4. březen 2014 Sdílet Odesláno 4. březen 2014 Ale kdo to má před každým závodem sundavat a zas nandavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_GTI Odesláno 10. březen 2014 Sdílet Odesláno 10. březen 2014 elmag spojka. edit: každopádně bych se zajímal i o to, jak se bude chovat motor,kyž nebude dobíjen atíkem a poklesne mu provozní napětí. [upravil dne 10.3.14 14:56 od Dave_GTI] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. březen 2014 Sdílet Odesláno 11. březen 2014 Napadla ma taka blbost:) ze ked bude brzdit(pedalom brzdy) tak sa bude altik spinat ale pri tych narazovych otackach by ten altik asi dlho nevydrzal vcetne remena kladiek a klimaspojky a asi by piskal ten remen:D ta klimaspojka neni zly napad ale ta je po obvode asi dvakrat vecsia nez remenica altiku ,cize otacky altiku by klesly snad na polovicu a ci by to potom nerobilo problem napr na volnobehu:myslim [upravil dne 11/3/14 22:43 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joshiki Odesláno 14. březen 2014 Sdílet Odesláno 14. březen 2014 myslím že to co si navrhl sám capy je nejlepší-vyrobit řemenici místo klasického pera/klínu tam třeba šoupnout nějaký kolík popřípadě šroub a v případě potřeby jej vytáhnout/vyšroubovat a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.