Kloub Odesláno 24. červenec 2011 Sdílet Odesláno 24. červenec 2011 tak dnes jsem se byl zběžně podívat bráchovi na 605 2.1TD a chtěl bych se zeptat co je u tohoto modelu problémové? kastle je taková nic moc ( nějaký tukanec, škrábanec atd) motor chytil na klepnutí klíčku, auto se nepřehřívalo, hadice byly hezky měkké, olej nikde netekl, kouřil hezky černě ale zdálo se mi že turbo nějak špatně tahalo, přišlo mi že hlavní zátah byl od 2500 ot a co si pamatuji tak má 405ka kopala už někde od 2000 tisíc ot, jaké jsou vaše zkušenosti? jako po motorové stránce se mi velice líbilo až na to turbo : i podvozek byl dobrý, nikde nic nebouchalo atd a za to parádní cenu dost o tom bratr uvažuje dále auto mělo psané označení SRDT čili skoro nejvyšší výbava a v autě nebyla ani klima ani zadní el stahování ani kůže :m: jak to má 605ka vyřešená když nemá klimu? uprostřed byl altík a nahoře servo pumpa a dole nebylo vůbec nic a co vím ze 405ky tak ta když neměla klimu tak byl místo klimy servo pumpa : dále jsou tyhle motory náchylné k praskání hlav? a zadní náprava je už obyčejná s pružinama takže tam pověstné Ačka už nehrozí? rok výroby je cca 92-93 jakou to tak splnuje euro normu? a spotřeba je jaká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 25. červenec 2011 Sdílet Odesláno 25. červenec 2011 Tomu hovoris skoro najvyssia vybava ??? mali 3 - SLd, SRdt, SVdt. mal som 605 srdt, rv.91, 2.1. td. naj malo skoro 290 tis. ale zlate auto to bolo. El predne okna, + zrkadla, central, laktova opierka vzadu, al disky,hmlovky, tazne, miesta ako v lietadle a mala spotreba. Pozri vyfuk, ci neni deravy, a zhrdzaveny. praby ci nie su prehnute, ci motor ide lahko, nesusti, alebo nevrci tak ako nema. Turbo islo neskor do vykonu, kedze to auto je vykonne samo o sebe, 80 kW je sila, a poctiva. nie ako tie rachotiny dnes. spotrebu som mal okolo 5,5 az 6 L, motor aj cerpadlo su z 90 % mechanicke, takze ziadne vacsie problemy neboli. Skor pozri polosi, napravy, volu preradovacej paky a elektriku, ci nebol dako fusovany, vyhoreny alebo spaleny ako moj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman74 Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 určite ako povedal kolega 2,1 je motor za všetky prachy,a určite netrpel praskaním hláv.skor podvozok a korozia prahov.inak neviem táto čo je doma je už tretia tak hádam od 2,1 hladká po 2,5 v plnej palbe viem posúdit.ak máš otázky kludne smeruj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 max. plniaci tlak je 0,9bar pri 3000ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.