Jump to content
Birkov

Tlak paliva je nižší než požadovaný řídící jednotkou

Recommended Posts

Auto padá do nouzáku.. vyměněn drv ventil, podávací čerpadlo, repasované vstřiky.

Co by to mohlo být? Uvažuji nad repasí čerpadla.

Peugeot 607 2.2hdi 230Tkm

[upravil dne 22.7.2011 19:13 Birkov]

Share this post


Link to post
Share on other sites

chip mi dělal uživatel co je dělá kousek od mělníka(odsud z fora) zlobit to začalo až tak 40tkm poté.. souvislost tam nevidím. Během jízdy jsem to nezkoušel, co by bylo potřeba sledovat? Chyba mi nevyskočí při dynamické jizdě. Vždy při ústálené konstantní nebo jako dnes, když jsem najížděl na dálnici a zrychloval na 180( a už tam byla..) jsem doufal, že repase vstřiků mě toho zbavila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj.S chipem to nema nic podle vseho.

Repas vstriku byl delany v odborne firme??

Jenom zjistuju skutecnosti at mame jasno:D

Sleduj hlavne tlak paliva co dela a pak jaka presne zavada tam skoci..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repas TP kladno.. vstřiky byli ok...

jakmile to půjde znovu skočím na diag tak uvidím jestli tam bude i něco jiného..

jinak nepředpokládám, že by mohlo mít souvislost že tam není katlik a fap..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...