Jump to content
Sign in to follow this  
Ketka01

Peugeot 106 chcípá

Recommended Posts

Ahoj všichni, mám problém - mám peugeota 106, r. v. 1992 obsah 1.1 v benzínu a opravdu jen ojediněle chcípne za jízdy - děje se to když vyšlápnu spojku a chci přeřadit na nižší rychlostní stupeň (většinou je to z 5 na 4, ale také i jindy a jak kdy no) někdy můžu vyšlapávat a nic a stači přibrzdit při vyšlápnuté spojce a chcípne jakmile spojku zase pustím tak auto setvačností škubne a jede dál - nebo kontrolky jen probliknou a jede se dál, někdy nemusím ani brzdit a chcípne to - stačí ta spojka

Zkoušeli jsme vyměnit krokový motůrek, cívku, palivový filtr, čidlo ale ničím to není - je to opravdu záhada a nikdo si s tím neví rady.

Díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stávalo se mi to také u 1.4 - jel jsem na rychlost v otáčkách a stačilo i šlápnout na spojku a zařadit neutrál a otáčky místo aby spadly na těch cca 900, tak šli rovnou na nulu :). Navíc se mi to ale dusilo, nechtělo rozjet, škubalo...vtipné na tom bylo, že stačilo nechat autíčko tak hodinu odpočnout, pak nastartovat a v klidu zase jelo bez problémů dál. Když jsem to dal do servisu, jezdili s tim hodinu a půl po městě napíchnutý na diagnostiku a jediné co vyměnili byla vzduchová váha s tvrzením, že si nejsou jisti, zda byl problém v tom...bohužel nevím, zda je to ten samý případ, ale začátky toho všeho byly podobné jak u vás :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam ten samy obsah a rok...taky mi to delalo po vyrazeni rychlosti na neutral tak to zdechlo taky otacky kolisali nemohli se skoro ani udrzet....vymenil jsem krokac v nim je spinac volnobehu ale tim to nebylo...potom lamdu kdyz mi rekli kolik cca stoji na muj motor tak me malem kleplo cca 3000kc tak jsem koupil universalni je levnejsi ale musi se napojit svorky z ty stary lamdy aby sla zapojit.. otacky se uklidnili a prestalo to chcipat jen ojedinele chcipnula a potom jsem vymenil cidlo teploty ne chladici kapaliny ale to druhy co je na hlave pod rozdelovacem takovy duty otvor....a ejhle prestalo to chcipat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super díky za informace, vyzkoušíme vyměnit a uvidí se...někdy je to až nepříjemné - někdy to chcípne na křižovatce nebo když kontrolky třeba jen probliknou a jede auto dál tak si ale přidává plyn jak chce - musím zastavit a znovu nastartovat aby se to srovnalo,

doufám, že už bude brzy pokoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsme vyměnili vše co jste psali - i tu lambda sondu. (sice motor už nekolísá), Ale dneska jedu celou cestu nic a když jsem vyšlápla spojku a začala brzdit z kopce abych zaparkovala tak mi to chcíplo a je to tu znovu.

:bacha

Zkusíme ještě skouknout ten potenciometr a ještě jsem slyšela že by to mohlo být startovacíma kabelama, ale myslím že by to zlobilo ve vlhkosti a to není podmínka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startovacíma kabelama? Asi myslíš kabely od svíček. To máš pravdu, dělalo by to spíš za vlhka, anebo pokud je nákej z nich uvnitř poškozenej, tak by to spíš cukalo a občas běželo na tři válce. Těma kabelama to spíš nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ybch hledal problem nejak jinak...to auto nechcipne tim ze zmacknes spojku..to chcipne uz predtim, ale tim ze jedes tak to nechcpne, drzko to ta rychlost..jak vymacknes spojku tak to chcipne...dela to kdyz to auto stoji? dyl nasratovany atd atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto většinou teď chcípá když vyšlápnu sopjku a začnu brzdit, nebo občas taky když jsem nastartovala se spojkou, pak ji pustila a auto se pomalu zakuckalo a chcíplo...dříve i hodně kolísal motor, ale to je te´d po výměně té lambda sondy v pořádku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dneska to nabralo pěkné otáčky, jedu si pěkně z práce 80tkou najednou auto začne cukat a přestože mám nohu na plynu ve stále stejné poloze tak rychlost klesá, přeřadím na 4 a stále klesá, na 3 pořád klesá na 2 a nakonec na 1 a nakonec jsem musela zastavit protože auto nejelo...byl cítit nějaký zápach jako když se něco pálí...ale vše je ok, nechala jsem tedy auto chvíli běžet na volnoběh a pak jela dál, chvíli to bylo ok ale jakmile jsem zase jela 80tkou tak se to opakovala až domů...je to divné je to jako kdybych neměla benzín a jela do zatáček či do kopce (přesně takhle slábne) ale mám přes půl nádrže takže palivem to být nemůže...už nevím

Mám štěstí na auta s nevyřešitelnými problémy :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měnili jsme všechny filtry a vše čistili, protože když jsem to auto kupovala za velmi směšnou částku (500,-) tak byla voda v oleji a olej ve vodě, takže se vše i pořádně čistilo ale ještě jednou zkusíme vyčistit co radíte a uvidí se :) díky moc za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...