Přejít na obsah
rkolac

Prosím o radu 806 sání vzduchu

Recommended Posts

Kluci proč je tohle takto zalepené a co to má za funkci ,je to před škrtící klapkou a trochu ce mi to dole odchlípává a je slyšet jak to saje vzduch.

post-35600-14109618689022_thumb.jpg_17-07-11.JPG]

[upravil dne 17-7-11 18:20 Přema]

[upravil dne 17/7/11 20:16 rkolac]

[upravil dne 18-7-11 08:31 Přema]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no nevím jistě, já mám novější typ, ale myslím že je to filtr sánní vzduchu. Zalepené by to mohlo být protože to má být zalepené, jinak to přisává falešný vzduch do sání a může to zapřičinovat kolísání otáček. Ale jak říkám já mám filtr jinde, ale každopádně by to mělo být utěsněný.Dej sem ještě fotku celého motoru, at vidím kde co máš:-)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj, no nevím jistě, já mám novější typ, ale myslím že je to filtr sánní vzduchu. Zalepené by to mohlo být protože to má být zalepené, jinak to přisává falešný vzduch do sání a může to zapřičinovat kolísání otáček. Ale jak říkám já mám filtr jinde, ale každopádně by to mělo být utěsněný.Dej sem ještě fotku celého motoru, at vidím kde co máš:-)[/rquot

Čau,fotku tady zrovna nemám ale možná bych tím vyřešil to kolísání otáček které se občas ukážou,více jsou zvýšené za jízdy na volnoběh,možná proto že do toho jde více vzduch.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj, no nevím jistě, já mám novější typ, ale myslím že je to filtr sánní vzduchu. Zalepené by to mohlo být protože to má být zalepené, jinak to přisává falešný vzduch do sání a může to zapřičinovat kolísání otáček. Ale jak říkám já mám filtr jinde, ale každopádně by to mělo být utěsněný.Dej sem ještě fotku celého motoru, at vidím kde co máš:-)[/rquot

Čau,fotku tady zrovna nemám ale možná bych tím vyřešil to kolísání otáček které se občas ukážou,více jsou zvýšené za jízdy na volnoběh,možná proto že do toho jde více vzduch.

je to pravěpodobný že to ne zapřičinuje i ty otáčky. Ale u těhle aut nikdy nevíš:-D zkus to utěsnit a uvidíš.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mam dotaz,pomalu mi klesaji otacky na volnobeh,takze kdyz to rozjedu na 3 tis.otacek,preradim a poustim spojku,tak je tam jeste nejakych 2 tis.Kdyz radim hooodne pomalu,tak klesnou i na 1500,jinak na volnobeh mi drzi nekde okolo 900.Docela tim trpi spojka a myslim,ze i spotreba je vetsi.

Mozna mi to take nekde prisava vzduch nebo uz nevim,nema nekdo radu?Predem diky.J.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj mam dotaz,pomalu mi klesaji otacky na volnobeh,takze kdyz to rozjedu na 3 tis.otacek,preradim a poustim spojku,tak je tam jeste nejakych 2 tis.Kdyz radim hooodne pomalu,tak klesnou i na 1500,jinak na volnobeh mi drzi nekde okolo 900.Docela tim trpi spojka a myslim,ze i spotreba je vetsi.

Mozna mi to take nekde prisava vzduch nebo uz nevim,nema nekdo radu?Predem diky.J.

Ahoj, já mám benzín 2,0 16V RFV a dělalo něco podobnýho - byl to snímač nastavení škrtící klapky - stačilo pohýbat konektorem s kabely a začlo se chovat normálně ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj mam dotaz,pomalu mi klesaji otacky na volnobeh,takze kdyz to rozjedu na 3 tis.otacek,preradim a poustim spojku,tak je tam jeste nejakych 2 tis.Kdyz radim hooodne pomalu,tak klesnou i na 1500,jinak na volnobeh mi drzi nekde okolo 900.Docela tim trpi spojka a myslim,ze i spotreba je vetsi.

Mozna mi to take nekde prisava vzduch nebo uz nevim,nema nekdo radu?Predem diky.J.

Ahoj, já mám benzín 2,0 16V RFV a dělalo něco podobnýho - byl to snímač nastavení škrtící klapky - stačilo pohýbat konektorem s kabely a začlo se chovat normálně ...

Ahoj,diky a ktery to je,mam tam tri \"veci\" co do nich vedou kabilky,predem diky.J.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj mam dotaz,pomalu mi klesaji otacky na volnobeh,takze kdyz to rozjedu na 3 tis.otacek,preradim a poustim spojku,tak je tam jeste nejakych 2 tis.Kdyz radim hooodne pomalu,tak klesnou i na 1500,jinak na volnobeh mi drzi nekde okolo 900.Docela tim trpi spojka a myslim,ze i spotreba je vetsi.

Mozna mi to take nekde prisava vzduch nebo uz nevim,nema nekdo radu?Predem diky.J.

Ahoj, já mám benzín 2,0 16V RFV a dělalo něco podobnýho - byl to snímač nastavení škrtící klapky - stačilo pohýbat konektorem s kabely a začlo se chovat normálně ...

Ahoj,diky a ktery to je,mam tam tri \"veci\" co do nich vedou kabilky,predem diky.J.

tuším je to černý konektor, gumový, zespoda pod klapkou, při pohledu shora zpředu. Teď nemám auto u sebe, abych se podíval, takže zpaměti. ten snímač polohy klapky je defacto potenciometr a stačilo ho oťukat a pak ty kablíky. ve finále jsem je zafixoval plastovou stahovací páskou a mám už 2 roky klid ..:papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Poprosím někoho kdo může ať mne vyfotí to sání nějak detailně,auto bylo tuklé na předek a zřejmně to sání něco prorazilo,tak je tam nelepenej kus plastu ,kterej ale moc nedží,prosím o foto jak to pod tím mím plastem vypadá,nšjak to upravím jinak .Prosím foto sem nebo na

roman.kalas@seznam.cz

díky

[upravil dne 14/8/11 od rkolac]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×