kurka Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Zdravím moudré hlavičky. Po ujetí 350 km po dálnici povolenou rychlostí najednou auto ztratilo výkon a začalo kouřit.P.C-ŽÁDNÁ IKONKA.Po sjetí z dálnice a navštívení Peugeot servis Jindřichův Hradec -dia a výměna prasklé hadice od turba. Na dia žádný jiný záznam. Při zpáteční cestě mělo auto větší spotřebu a při přidání plynu hodně kouří(předtím vůbec). Mám najeto 154000, tankuji Vervu, palivový a vzduchový filtr byl měněn před 5000km - orig z Peugeotu,Egr ventil měněn před 10000km.check-ok,žádné ikonky nesvítí.Nemůže to být Fap filtrem?,nebo nedostatkem kapaliny,která se vstřikuje do filtru?Díky za názory:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Výkon už je ok? Závady by stále zodpovedali prasknutej hadici, možno ju zle upevnili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Vše spojené s FAPem by zahlásil počítač...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 16. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Výkon je v pořádku, jen toho kouře jsem si všiml až po uzavření servisu a odjezdu z dovolené- nárazník je pěkně zakouřený. Platil jsem 2141 kč, a jak to vypadá budu muset jet doma znova na dia.Technik v Jindř. Hradci mi říkal, že to čoudilo z důvodu špatného spálení nafty.Je ta hadice nějak přístupná?Nemám šajnu, kde ji hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 U verze s FAP jsou 3 hadice ......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 16. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Tu špatnou mi nevrátili, takže nevím ani jak vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Hadice č.3,4,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 V ľavo dolnom rohu je intercooler podľa neho sa orientuj, hadice sú č. 4,8,10. Niekto nech pridáva plyn a rukou skús či pri tom tvrdnú, alebo či nepočuť syčanie. Přema o sekundu rychlejší. [upravil dne 16.7.2011 16:53 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 AnotherOne: nene on má 2.0 ale jako pro orientaci samo že stačí...... [upravil dne 16-7-11 16:54 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 16. červenec 2011 Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Aj to moje je 2,0 ale automat. Je to viacmenej identické až na číslovanie. Ešte existuje verzia s Delphi, kde tá tretia hadica vôbec nie je. [upravil dne 16.7.2011 16:56 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kurka Odesláno 16. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. červenec 2011 Hadice č.10 tvrdne, hadici č. 8 měnili, taky tvrdne, a hadice č.4 je dole u sk. pásky od oleje, ale taky tvrdne.Nic nesyčí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka+Jirka Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 ????to je už poněkolikáté.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Takže šestá stejná otázka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.