Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

STOP! Temperature is too high píše display - VYŘEŠENO


Georginho_cz406

Recommended Posts

Po delší době o5 se závadou!

Z ničeho nic mi začala blikat kontrolka STOP a při tom bliknutí rovnou pípne a vypíše že temperature is too high. Občas také klesla ručička. Nepodařilo se mi zjistit jestli to napíše kvůli padající ručičce, nebo jestli ta ručička spadne proto že je to v chybě :-)

Poslední dobou to dělá už častěji. Po dnešní cestě, asi 140 km, to krom 5 minut pípalo furt.

Napadá mě, nemůže to bít studeňák na budíkách, jak se tu probíralo už několikrát? Vody mám v chladiči dost, je odzvdušněno. Tepltoa motoru je v normálu. Pípá to i po startu (někdy jo někdy ne). prostě aby to i po startu začalo psát že je teplota motoru moc vysoká :bojim

Asi před 2 roky jsem měnil zelené čidlo teploty (u termostatu) a před rokem krokáč. Krokáč píši proto že jak se tato chyba objeví tak se auto chová podivně, jako kdybych jel s tempomatem (občas) - drží nesmyslné otáčky a pak zase cukne a tak - ale třeba je to jiná závada. Teď primárně řeším tu teplotu... nevíte někdo kde začít? Budíkama?

[upravil dne 15.7.2011 08:48 Georginho_cz406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zacit opet zelenym cidlem

budiky jen zobrazujou, co jim BSI posle za data, ktere ziska ze zeleneho cidla. budiky zpetne neovlivni chovani ani motoru ani displeje a chybovych hlasek, ani niceho jineho

[upravil dne 14/7/11 10:18 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud ECU motoru a nasledne BSI obdrzi od zeleneho cidla nesmyslnou hodnotu, tak to vyhodi tu hlasku a budiky nevi co zobrazit - spadne rucicka.

Krasne jsem to videl na diag u auta myho bratrance - na citroenu Jumpy, blblo zelene cidlo, pri online sledovani za provozu teplota chladici kapaliny nahodne skakala od -25 do 115stC, v jumpym ale neni displej s hlaskama, ale chvilkama bezela naplno sahara a svitila kontrolka prehrati, pak zase budiky ukazovaly studenej motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Nechci zakladat nove tema, po prohledavani jsem nasel toto vlakno, tak se zeptam zde. Mam Peugeot 406 Break 2.2Hdi 98Kw 2003. Vcera rano pri jizde do prace se mi take ozval Gong, rozsvitila se kontrolka Stop a na displeji hlaska - Temperature is too high... Zastavil jsem a kouknul pod kapotu, jelikoz bylo rano chladno, tak se nestacilo nic ohrat, vse bylo studene: Hlava, blok motoru, voda v nadobce, hladic vody, hadice, i intercooler. Tak ze jsem nastartoval a dojel do prace. Odpoledne po praci jsem sledoval teplotu vody, vse OK, zadna hlaska, teplota v normalu. Dojel jsem tedy do garaze, tam jsme odpojili hadicku co jde do chladice a napojili mezi to Manometr - jestli voda netlakuje, vse OK. Take jsme jeste odvzdusnili soustavu... Pak jsme pripojili auto na PP2000, nasli jsme chybu snimace teploty chladici kapaliny. Dnes mi behem jizdy spadla teplota 2x na nulu ale bez hlasky na displeji. Tak ze otazka zni, jestli se i u teto motorizace jedna o to zelene cidlo, nebo jestli je tam jeste jine co by to zpusobovalo, v domuntaci uz jsem jine nenasel... Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...