jannny Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Včera ma auto nechalo v štichu, keď som sa pokúsil naštartovať, kontrolky všetky ok, po pretočení kľúčom len počuť slabé cvaknutie akoby pri BSI a nič viac. Neostalo nič iné, len ho zľahka roztlačiť, chytlo v momente, aby som došiel do miestneho servisu, kde skontrolovali štartér a že vraj nedostáva šťavu. Tak ju tam nejakým káblom priviedli a našartovalo bez problémov. Teda teraz je moja otázka, čo to má na svedomí. Poradťe prosím, termín dovolenky sa blíži!!! Diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Co tak pojistka v motorovém prostoru..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannny Odesláno 12. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 skontroloval som všetky a nič ktorá by to mala byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Skontroloval si aj tie veľké maxipoistky MF? Ale štartér asi nebude cez poistku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Já si taky v tomto nejsem jistý ale něco mi říká že je přes pojistku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 A co baterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannny Odesláno 12. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 bateria mala 12,6 V Je to v poriadku? Ináč už má 5 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannny Odesláno 12. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Ako vyzerajú tie maxipoistky MF? Aby som ich skontroloval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Kolik měla baterie při startování? Zkontroluj pólové nástavce, kostru od baterie a ukostření motoru ke karosérii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Ako vyzerajú tie maxipoistky MF? Aby som ich skontroloval... Písal tu straki007 ako sa k nim dostaneš: Tak jak mas tu pojistkovku v motorovem prostoru tak kdyz se na ni poradne podivas po boku ma takove packy. Plochy sroubovak a jemne je odtahni odjisti a za ten silovy konektor ji opatrne celou tahej venku. Kdyz to povytahnes cele tak pod pojistkovkou je rada MF pojistek. Jsou pro silove napajeni ESP serva......a taky chlazeni motoru. Kdyz to budes chtit vyndat tak potrebujes klestiky at ji vytahnes. Melo by byt ale videt jestli je ok nebo ne. Inak na cievku štartéra je obyč. poistka č. 8 20A v motorovom priestore. [upravil dne 12.7.2011 12:37 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannny Odesláno 12. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Napájanie od spínacej skrinky ide priamo na štartér, alebo cez BSI, príp. nejaké relé. Má niekto k tomu schému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Mal som ten istý problém, kontrolky nabehli a naštartovať, len cvaklo a koniec. Nabil som batériu a na chvíľu, na pár dní to pomohlo a potom to isté, mala tak isto 12.6 V a nakoniec som kúpil novú a odvtedy je pokoj a štartuje hoci kedy na brnk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Dva lidicky. Jeden drzi spinacku na \"strat\" Druhy zkousecku na pin cislo 2 na sedivy konektor pojistkovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifi Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 akumulátor.....keď cvaklo, zoplo elmag. cievku, prepojilo aku priamo na elmotor štartéra a ten zistil, že aku už nemá dosť šťavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 TW. Docela chytre auto by to uz bylo.:D:D Taka rychlovka.Kabely na druhe auti a hotovka.Stratovat na kabely. [upravil dne 12/7/11 22:04 straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacil83 Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 ako pise fifi ked cvaklo tak zoplo el. cievku ale nema silu to roztocit. To ze ma 12,6 V neznamena ze ja baterke ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannny Odesláno 13. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2011 AnotherOne diky! Nakoniec sa ukázalo, že mechanik tie poistky kontroloval len \"na papieri\", keď som ja skontroloval poistku č.8 20A bola spálená. Teda nabudúce verím viac vlastnému rozumu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladinkos Odesláno 25. březen 2014 Sdílet Odesláno 25. březen 2014 Lidičky mám teraz presne tento problém. Mám 407SW 2.0 HDI a doteraz išlo auto vpohode. Minule som rano sadol do neho a nič. Auto len dvakrat cvaklo a nic. Nakoniec som to naštartoval cez káble a par dni šlapalo. Teraz sa mi to stalo zas a poistka je v pohode. Myslíte, že bude treba novú baterku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. březen 2014 Sdílet Odesláno 25. březen 2014 Jaké napětí má Baterka? Buď ti jí něco vybíjí nebo bude problém ve startéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rychtar84 Odesláno 26. březen 2014 Sdílet Odesláno 26. březen 2014 já jsem měl trošku podobný/jiný problém..za poslední 3 měsíce se mi 2x stalo, že otočím klíčem, žádná kontrolka nesvítila, jen takové zběsilé cvakání ve skříňce u pojistek vlevo pod volantem... ani několikeré otáčení klíčkem nepomohlo... a jediné co mě napadlo, otevřít kryt baterky, pohýbat konektorama k baterce .... a nastartování na ten šup... jde o nějaké ,,špatné kontakty\" někde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.