vokurka47 Odesláno 11. červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 mám peugeot 406 ,1.8 ,16V, 85KW,r.v. 2002 prosím Vás potřebuju poradit. když je venku velké teplo po ujetí cca. 20km začne auto cukat a přestává jet . vypadá to jako kdyby tam nešel benzín,uplně přestane reagovat plynový pedál. když vychladne motor auto zase normálně jede ,ale zase jen kousek. na diagnostice nic nezjistili ,řekl mi že mám začít postupně vyměnovat od čerpadla v nádrži a pokračovat dál. nevíte co stím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 11. červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 Na strane spolujezdce v motorovem prostoru je takovy hnedy valecek do ktereho vedou dve hadicky.Jedna do blatniku jedna do saciho potrubi. Vytahni tu ktera vede do saciho potrubi a vloz do ni sroubek(8mm). Kdyz pomuze tak vymen ten valecek. Je to elmag ventil pro odparovani nadrze. [upravil dne 11/7/11 20:28 straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 typujem to na zapalov rampu ked sa cievka prehreje tak nedava iskru a auto zacne cukat az nakoniec zdochne, ak ti auto po par minut , po schladeni nastaruje tak by to malo byt ono daj na skusku inu ,ked to zacne robit zastav a otvor kapotu aby to rychlejsie schladlo ak sa to aj rychlejsie umudry tak by to mala byt ta rampa, nejaku si pozicaj ,vymen a na skusku pochod [upravil dne 12/7/11 17:55 krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.