jutak Odesláno 11. červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 Ahoj kamarádi. Můj problém je že po nastartování motoru 2Hdi se motor z ničeho nic asi po 10 sekundách vypne a skočí do nouzového režimu. Nejdříve to dělalo když jsem jel a asi po kilometru auto samo zdechlo a nešlo 30sekund nastartovat.. Potom jsem ho zase nastartoval a jel opět kilometr.Po smazání chyby auto zase v pohodě jelo. Na diagnostice mi to ukáže toto: P0230 - rele palivoveho čerpadla(J17) chybav elektr. obvodu. Jenže nevím které to je. Poraďte prosím a případně kolik stojí... Předem moc dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 11. červenec 2011 Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 Relé palivového čerpadla je vlastne hlavné relé riadenia motora, tzv. bitron. Je umiestnené za držiakom riadiacej jednotky motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuningrob Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Nějaký autoelektrikář co ma doma dílničku ti to určo proměří to relé.Otázka par minut.A mužeš se na sto pro ujistit jestli je chybne nebo ne,stojí to kolem 500 a výš,z vrakače bych to raději nekupoval a kdyby bylo funkční tak to vyhodiš prachy jen tak do luftu [upravil dne 12/7/11 20:54 tuningrob] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Relé palivového čerpadla je vlastne hlavné relé riadenia motora, tzv. bitron. Je umiestnené za držiakom riadiacej jednotky motora. bitron je na ventilátor chladiče, ne, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Bitron je, pokud vím, jméno výrobce, takže se objevuje často... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Relé palivového čerpadla je vlastne hlavné relé riadenia motora, tzv. bitron. Je umiestnené za držiakom riadiacej jednotky motora. bitron je na ventilátor chladiče, ne, v mojom aute je to dvojité relé, z toho je asi názov -bi... možno ovláda aj ventilátor chladiča, ale v hdi je to tak, ako som písal;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 terminus technicus Bitron sa hovorí riadiacej jednotke vetrákov, tomuto sa hovorí dvojité relé ale v podstate je to fuk ak si rozumiete o čom sa bavíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 13. červenec 2011 Sdílet Odesláno 13. červenec 2011 Dobre, tak ma už toľko nekameňujte za ten názov dvojitého relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ivo67 Odesláno 15. červenec 2011 Sdílet Odesláno 15. červenec 2011 měl jsem sice jiný problém,ale taky jsem musel vyměnit toto relé..koupil jsem ho starší za 400kč a výměnu jsem si udělal sám...jinak u mě to ještě napájí hlavní řídicí jednotku..tak mi bylo řečeno.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 15. červenec 2011 Sdílet Odesláno 15. červenec 2011 měl jsem sice jiný problém,ale taky jsem musel vyměnit toto relé..koupil jsem ho starší za 400kč a výměnu jsem si udělal sám...jinak u mě to ještě napájí hlavní řídicí jednotku..tak mi bylo řečeno.. áno, máš pravdu. to dvojité relé napája palivové čerpadlo v nádrži, deaktivátor tretieho piestu na vysokotlakom čerpadle, regulátor tlaku paliva - drv, a tiež aj hlavnú riadiacu jednotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.