petr077 Odesláno 8. červenec 2011 Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 Zdravím všechny, nechal jsem si na autě udělat výměnu těsnění pod hlavou . Po zpětném složení auto nejde nastartovat. Systém je odvzdušněný, nafta k tryskám jde, žhaviče jsou nové, baterka i startér točí, ale nic. Myslím si, že nějakou záhadou došlo k zablokování řídící jednotky, která nepouší naftu do motoru. Víte někdo co s tím? Existuje způsob jak to odblokovat? Díky [upravil dne 8/7/11 20:32 petr077] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan134 Odesláno 8. červenec 2011 Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 žeby problém s immo?Na diagnostike si to mal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudamiky Odesláno 8. červenec 2011 Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 může to být i imobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr077 Odesláno 8. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 ... nevím , i když možný to je. ZKoušel jsem to i druhým kličem a nic. Na diagnostice jsem nebyl, ale asi budu muset. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr077 Odesláno 8. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 Takže vyřešeno, někde na netu jsem naěli postup \"jak nato\" ...stačilo odpojit konektor od vstřiku a začít startovat , vypnout klíček a konektor zase připojit. Když se to takto udělalo u všech vstřiků, vypnulo se zapalovíní na tři minuty a pak to na drc naskočilo.... napadlo by vás to? Kkaždopádně to funguje... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan134 Odesláno 8. červenec 2011 Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 zaujímavé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 8. červenec 2011 Sdílet Odesláno 8. červenec 2011 no to teda cumim jak pero dobre ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martincihak Odesláno 25. leden 2017 Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Ahoj a jak toto vyřešit u benzínu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 25. leden 2017 Sdílet Odesláno 25. leden 2017 skontroluj najprv snímač otáčok kľuky, prípadne skús použiť náhradný kľúč ak si tak ešte neurobil, až potom ďalšie možnosti, diagnostika by určite pomohla nasmerovať kde hľadať problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drobsik Odesláno 28. říjen 2018 Sdílet Odesláno 28. říjen 2018 V 8. 7. 2011 at 21:31, petr077 napsal: Takže vyřešeno, někde na netu jsem naěli postup \"jak nato\" ...stačilo odpojit konektor od vstřiku a začít startovat , vypnout klíček a konektor zase připojit. Když se to takto udělalo u všech vstřiků, vypnulo se zapalovíní na tři minuty a pak to na drc naskočilo.... napadlo by vás to? Kkaždopádně to funguje... Bohužel u našeho P 307 to nefunguje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.