renzo405 Odesláno 28. červen 2011 Sdílet Odesláno 28. červen 2011 Dobrý deň. Mám problém s ukazovateľom paliva. Zdá sa mi, že budík je v poriadku, ale vždy keď stojím v kopci, smerom hore, alebo dole, tak ručička príde buď na štvrť, alebo na trištvrte nádrže a potom tam už ostane stále, aj keď mám v nádrži už len trebárs 10 litrov a vždy zmení polohu, len pri veľkých náklonoch auta. Chcem sa spýtať, či niekto skúšal plavák čistiť, alebo nejako inak opravovať a v čom môže byť problém. Ďakujem za pomoc. Robo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik1 Odesláno 28. červen 2011 Sdílet Odesláno 28. červen 2011 a urobi to po vypnuti a znovunastartovani auta, alebo aj ked mas nastartovane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renzo405 Odesláno 28. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2011 Mám taký pocit, že keď idem do kopca aj dlhšiu dobu, alebo v ňom zastavím, tá ručička sa nejako nehýbe. Ale keď vypnem napríklad na minútu a naštartujem tak už vyletí skoro na maximum a potom už aj keď idem hore, alebo dole, po rovine, už tam ostane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik1 Odesláno 28. červen 2011 Sdílet Odesláno 28. červen 2011 ja mam to iste. je vydraty nejaky behun na plavaku v nadrzi. ked zastavis do kopca tak to niekedy preskoci a niekedy nie. ja som s tym bol v peugeote a toto mi povedali. vyriesil som to tak ze tankujem prazdnu/plnu pri cca 750-800 km. aj kvoli fap aditivu. inak to nerobi ziadny problem. jedine vymenit celu nadrz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renzo405 Odesláno 28. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2011 Také niečo som si myslel aj ja, len som chcel vedeť či to niekto už neopravoval, ja to vytiahnem a skúsim to pozrieť, možno to pôjde. Lebo ak nie, treba vymeniť celé palivové čerpadlo žiaľ. Informácia o výmene nádrže, ak bola z peugeota, tak nebola pravdivá. Tento diel je vymeniteľný v garážových podmienkach, ale stojí až 150€ čo neni málo. Vyzerá to asi takto a plavák s behúňom je z bočnej strany. FAP mám vypnutý a viem zhruba koľko spravím na jedno nádrž, ale mám rád keď funguje všetko ako má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik1 Odesláno 28. červen 2011 Sdílet Odesláno 28. červen 2011 no ja som taký istý. a s tou nádržou sa nehádam. mozno mi to povedali ako hovoríš. bolo dva roky dozadu:D ale podstatu problemu som si pamatal:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 29. červen 2011 Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Jednoduše tam zapoj zkušebně místo plováku potenciometr s hodnotou kterou tu někde najdeš a zkus jezdit. U 406té to zjišťuje stav paliva při nastartování a pak v nějakých časových intervalech. Mě to měřilo blbě ne vinou jízdy LPG, ani vinou plováku, ale vinou špatných budíků. Zapojením multimetru na dráty které vedou od plováku na čerpadle pod sedadlem zjistíš, zdali je špatný plovák či budíky, jednoduše zdali dává plovák správný údaj či špatný. Každodně čerpadlo jde ven hezky, horší, tedy alespoň u mě bylo nadat ten šroubovací kroužek, který je převlečený přes čerpadlo nazpět a chytit závit. Trápil jsem se s tím asi hodinu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renzo405 Odesláno 30. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2011 S tým potenciometrom, je dobrý nápad, jednoducho sa dá ohraničiť v čom je problém. Aj by som sa do toho už pustil, ale dočítal som sa v knihe, že je veľmi dôležité a bolo to tam aj zvýraznené, že treba dať vždy nové tesnenie, keď sa to otvorí. Dával si? Alebo to neni až také zlé a dá sa tam nechať to pôvodné.Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 1. červenec 2011 Sdílet Odesláno 1. červenec 2011 Dal jsem zpátky původní :-) Ono věděl jsi, že již při objevující se rzi na kolových šroubech je máš dle výrobce vyměnit, nikoli brousit a mazat? Tak to neotvírej a zkus nejdřív ten poťák tak, že odděláš konektor z čerpadla strčíš ho na kontakty a mrkneš na budíky. Čerpadlo bych vyndával až pak. Jinak ke tvému projevu závady: Palivoměr funguje tak, že zjistí stav po nastartování a pak v nějakýách třeba 10 min intervalech. Mě to zjistilo stav po nastartování a pak už ne...odešel mi v budíkách nějaký obvod či co. Dal jsem nové budíky a jde to super. Jen se nahodí stav kilometrů podle těch nových budíků, pokud teda měli najeto víc než si pamatuje BSI nebo nějaká z dalších jednotek v autě. Bohužel se bere v potaz vždy nejvyšší stav km. V podstatě by to sedělo i na tvůj problém. Po nastartování v kopci ti to ukazuje jiný než skutečný stav, protože v té době jso měl skutečně plovák třeba níže. Pak už s tím nehne až do dalšího startu. Pokud startuješ na rovině tak je to ok, že? No nejdříve to zkus, aby nebyla vadqa na plováku a zbytečně jsi nekupoval budíky :-) 1) zkusit potenciometrem 2) rozdělat čerpadlo a zkusit plovák 3) zkusit potenciometrem (detailněji) - při nastartování nasimuluj třeba 1/2 nádrže a po nastartování dej na minimální stav a nech běžet dokud se nesrovná ručka. pokud ani po půl hodině nic, tak je to jasný :-) 4) teď máš na výběr - buď to řešit a koupit budíky, nebo to neřešit a parkovat na rovině :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.