TomasNM Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Zdravim vsetkych. Mam taky problem s motorom v Evasione 21TD,ktory umrel. Mam na ruke XM,tiez 21TD. V TP od Evasiona mam P8C(XUD11BTE) a v XMku je P8B(XUD11ATE). Podla mojich info to vypada tak,ze okrem vstrekovacieho cerpadla tam neni ziaden majoritny rozdiel. Otazka teda znie: Vocpem do Evika ATE? Su tie bloky,hlavy,ol.vana,turbo a pod.veci rovnake? Ci mam ist po to XM,alebo je to zbytocne? Dik za odpovede. [upravil dne 14/7/11 08:57 TomasNM] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cviklík Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Proč umřel?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 27. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Lebo pani francuzski (velki to borci) vymysleli zlepsovak typu \"odpruzena remenica\". Tak sa mi odpruzila az do rozvodov,ktore preskocili a ventily su v haji. Servisak ma oboznamil s tym,ze lacnejsie je vymenit motor,ako ho opravovat,pac je to zozadu zaolejovane(aj ked olej sa moc netratil) a ze je riziko,ze umre aj turbo. A ked uz je v tom to mechanicke cerpadlo,milerad ho privitam vo svojom aute namiesto Lucasa Epica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Skus pozriet allegro.pl . Je tam kopec motorov za hubicku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 27. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Objasnim: Nezhanam motor,mam zohnany. Akurat je v XMku. Ide o to,ci to tam bude pasovat,pripadne kde su zmeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cviklík Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Jinak kdybys potřeboval tak mám komplet hlavu na P8C . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 27. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Jo dik. Tipnem za cenu taku,co cele XM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cviklík Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 210e:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=806+evasion+ulysse+silnik&category=620:myslim Za cca 230 eur je tam motor komplet so zarukou. [upravil dne 27/6/11 18:31 dusan2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 13. červenec 2011 Sdílet Odesláno 13. červenec 2011 Tomas kludne tam mozes dat ten motor z XM. Typ motora sedi to ze riesis P8C-combi, P8B-berlina. Tak ze z toho vychadza ze to je len popis karoserie pre teba je podstatne ze tam mas typ motora xud11bte to je najdolezitejsie a vyhodou je to ze mas tam cerpadlo bosch. Inac taka otazka co by si chcel za to cerpadlo aj s RJ a prevodnikom akceleracie to je to cierne cudo do coho ide lanko a vychadza 5dratov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 14. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. červenec 2011 Uz som to dodal do servisu a mal by to do tyzdna vymenit. Ak to bude sediet,tak ten Epic by som predal s RD aj s potenciometrom povedzme za 200e. Fungoval vyborne,zimne starty bez problemu,skratka normalne to behalo ako auto,nie ako srotovnik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 Zdar chlapi. Troska sa ten tyzden natiahol,ale uz je to hotove. Teda takmer. Sranda je ta,ze motor je znacne lenivsi oproti originalu. Tipujem,ze som nezapojil vsetky hadicky,co boli zapojene na cerpadle na XMku. Otazka znie,je mi niekto ochotny poradit,ako nahadickovat to mechanicke cerpadlo? Mam zapojeny iba privod nafty a prepad. Minimalne tipujem ze by tam mal byt niekam privedeny tlak od sania/turba. Na hornej casti je osadene nieco,co pripomina nejaku membranu a z toho mam volne 2 priruby na 1/4\" hadicky. Naco to tam je? Dalsia vec: vymontovane je tiahlo s bowdenom,ktore tahalo nejaku packu zo zadnej strany cerpadla a ovladane bolo teplotou vody(na prirube pre hadice chladenia). Ma toto vplyv tiez na vykon? Momentalne to chodi ako diesel bez turba a to je dost biedne. Neskor hodim aj fotky. Co poradite? Diky vopred. [upravil dne 12/8/11 od TomasNM] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 12. srpen 2011 Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 Tlak turba prived hadickou k ty membrane jak o ni pises. Ty tahla pridavaji u studenyho motoru, na vykon nevadi ze je nemas zapojeny, studeny to na volnobeh asi pobezi pomaleji, v zime to mozna bude studeny bez plynu chcipat. [upravil dne 12/8/11 od Benžík] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 12. srpen 2011 Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 Vidim to na Strakiho 007. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 12. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2011 Tlak turba prived hadickou k ty membrane jak o ni pises. Zhora ci zdola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasNM Odesláno 13. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2011 Jo a este jedna elektricka vec: Otackomer bol riadeny z ECU motora. Tu som ale vyhodil a chystam sa ju predat. Teraz otackomer nefunguje. Je na to nejaka finta,ako ho rozchodit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.