Renda 406 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 25. červen 2011 jedu za autem na 4. 60-70km/h potřebuji předjet, podřadím na 3., prudce přidám plyn a auto nic nedělá pomalu se rozjíždí a pak zrychlí, když přidávám pomalu tak se celkem plynule rozjede.je to normální nebo mám někde hledat chybu a kde? dík Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
MilanF1 1 333 Nahlásit příspěvek Odesláno 25. červen 2011 Vylítnou otáčky? Pokud ano, pak klouže spojka. Jak dlouho trvá ta \"lenivost\", kdy nechce jet? (pokud bychom vyloučili spojku) Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Renda 406 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 25. červen 2011 ne spojka je vpořádku,pomalu to zrychluje cca 2000-2200ot a pak to svižně zrychlí ale při podřazování kolem 1500se to chová jako kdyby motor nevěděl co chci.prostě chvilku nic pak se to líně rozjíždí atd. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Benžík 4 Nahlásit příspěvek Odesláno 25. červen 2011 To začalo dělat z ničeho nic? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
koblih69 30 Nahlásit příspěvek Odesláno 25. červen 2011 Já měl nepříjemnou prodlevu okolo 1700 když jsem šlápnul tak auto pocukávalo a pomalu se sbíralo. Po vyčištění váhy vzduchu rok OK. Teď to začalo dělat znovu. Filtr byl docela v hrozným stavu ( měním cca po 20 tis. ) tak jsem ho vyměnil, vyčistil váhu a zase je to OK. Mimochodem se mi hned spotřeba, kterou jsem nemohl od zimy dostat 5,9, ustálila na 5,6. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
pavloucha 4 Nahlásit příspěvek Odesláno 26. červen 2011 dělá mi to taky,co jsem tady tak četl,tak by za tím mohl být DRV ventil Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Renda 406 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 26. červen 2011 auto mám teprve 14 dní má najeto 162 000 a bylo celou dobu servisováno v peugeotu v Lounech a v Praze.První majitel mi ukazoval poslední faktury a snad je to pravda. Teď jsem si měnil klíňák a bohužel jsem zjistil že je nefunkční volnoběžka alternátoru. Nemůže tam být pevná kladka:myslim?Můžu s tím jezdit nebo to chce hned vyměnit? [upravil dne 26/6/11 11:55 Renda 406] Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
koblih69 30 Nahlásit příspěvek Odesláno 26. červen 2011 pevná kladka tam být může, ale počítej s tím, že bude velmi trpět alternátor, napínák a kladka na klice. Rozhodně doporučuju jí vyměnit. Mimohodem jsem teď viděl novou INA na AUKRU za 999,-, kdyžtak můžu pohledat. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Renda 406 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 26. červen 2011 dík už jsem to objednal snad budu mít slevu 40% tak uvidím. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Vítek1 2 Nahlásit příspěvek Odesláno 26. červen 2011 na jednom aute jsem jezdil se zaseklou volnobezkou na altuku roztrhl se klinak rozrazil kryt rozvodu zamotal se do rozvodaku a nastesti to preskocilo jen o zub. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Renda 406 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 27. červen 2011 něco podobného se stalo kamarádovi na meganu měnil rozvody a nevyměnil klíňák a klíňák se přetrhl namotal se do rozvodů a potkal se mu motor. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky