Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Lze přihlásit pažouta 1,8td na TP1,9d?


Paž

Recommended Posts

Ahoj. Mám dotaz. Jde vyměnit v pažoutovi motor 19 za 1,8TD? Vlastním doklady od Peugeot 405 GLD, 1905ccm. Bohužel momentálně pouze doklady. Na tyto doklady chci provést přestavbu z peugeotu 405, 1,8 turbodiesel. Přestavbu karoserie mi zastoupení peugeot povolí, je stejná, jenže co s motorem? Lze do techničáku nějakým způsobem dostat jiný motor? Máte někdo s něčím takovým zkušenost? Děkuju za všechny názory a rady předem. Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to kasli.Dej tam stitky z 1.9 a mas vystarano.Nejtovaci kleste s dutejma nejtkama sezenes.a jestli to chces mit casem v cajku,tak po 1roce muzes pozadat o prestvbu motoru a uved to vse na pravou miru.Proste obe casti najednou prestavovat nelze.M

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že pouhým přendáním štítku ze starého motoru si můžu způsobit problémy jednak na stk, druhak při případném řešení pojistné události. Auto s motorem kterej není v TP pro pojiš?ováka prostě nemusí být auto na které je sjednaný povinný ručení (už jen ten rozdíl v obsahu!). Pokud ale jde udělat legálně změnu motoru, proč bych jí měl dělat až za rok? A pro ní stejně budu potřebovat nějaké dobrozdání od autor. servisu peugeot, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdo s eboji,nesmi do lesa.Kazdopadne ten motor nikdo nerozezna.to by musel ti nekdo odmontovat hlavu a zmerit vrtani.Ty motory jsou podobne.Co ja mam zkusenost,tak je tolik typu motoru,ze na STk se tim tezko budou podrobne zabyvat a urcite ne likvidator.Ten to napise jako skodu,podle papiru.Vlastni zkusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic takového jako \"přestavba motoru\" neexistuje, co je to za blábol? Žádnou \"přestavbu\" v papírech nikdo nepovolí.

Co se týče rozdílu mezi 1,8TD a 1,9D, ty motory jsou natolik rozdílné, že je od sebe rozezná každej blbec na první pohled. Sice s takovým autem lze jezdit (sám jsem s 1,9TD na papírech 1,9D jezdil víc než rok), ale majitel je celkem snadno buzerovatelný, auto v tomto papírovém stavu blbě prodejné, a STK do budoucna problém.

Při výměně kastle je nutné udělat novou STK, a? je původní technická jak dlouho chce platná, jen tak upozorňuju. Jinak v samotném provozu zásadní problém nevidím - celkem klidně bych s takovým autem jezdil, a pak jej asi prodal na díly, nebo prostě před prodejem vyměnil agregát za ten správný 1,9D, beztak je levnější než TD...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo prestavba motoru existuje taky,muze se dat pozadavek na Peugeot,zda povoli do kastle dat jinej typ!!!(treba:1.9 77kw typ:D2D a za nej 2.0i 89kw typ:DKZ) motoru nez ma kastle ve VIN.Dnes to nikdo neresi.Bouchnou se tam stitky z puvodniho motoru a je to.Proto to nikdo moc nezna a nepouziva,ze to vlastne take lze!M

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Číslo typu motoru přepíšou v TK na evidenci vozidel, kde se auto přihlašovalo, za 50kč kolek.

Nejde jen o štítky, na tom motoru je vytlačený číslo a to při STK kontrolujou. Když je tak vyrezlý, že nejde přečíst, je lepší to řešit dřív než se na tu STK jede. Ale typ musí souhlasit s papírama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak pár užitečných odkazů, abyste viděli, jak to \"dneska už nikdo neřeší\". Ono se s tím moc totiž nedá počítat do budoucna, protože ten papírovej bordel okolo aut celkem pochopitelně se.e čím dál víc lidí, a čím dál víc se po tom půjde, a? již ze stran PČR, tak STK, které budou také pod čím dál ostřejším dohledem. Pokud máte auto na rok, a nevadí vám pak jeho odevzdání do likvidace, je to asi fuk, ale ostatní, co to chcete na pár (více) let, a nebo pak auto případně ještě bezproblémově prodat, si řádně rozmyslete, co je vhodné dělat, a co ne...

MDČR, odbor schvalování vozidel a předpisů - do působnosti tohoto odboru veškeré naše popelnice patří...

http://www.mdcr.cz/text/oblasti/silnicni/15x/150.html

Zajímavé jsou pro vás především odkazy \"Vyjádření MD k problematice identifikátorů vozidla\"

http://www.mdcr.cz/text/oblasti/silnicni/15x/idenvo.html

dále např. \"Postup zápisu ráfků a pneumatik do technického průkazu vozidla\"

http://www.mdcr.cz/text/oblasti/silnicni/15x/rafky.html

dále \"Stanovisko k číslu VIN a číslu karosérie při výměnách a jednotlivých přestavbách vozidel\"

http://www.mdcr.cz/text/oblasti/silnicni/15x/152vin.rtf

a řada dalších.

Doporučuji si danou problematiku alespoň přečíst, než budete někdo plácat \"osvědčené\" rady, co jde a nejde - aby vám pak případně někdo třeba nepřišel poděkovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluk,co mi prodal pazouta si potom koupil kombika 1.8TD.Kleknul mu motor,tak tam narval 1.9TD,vymenil stitek a na STK se pak strasne divil,ze ho vyhodili,protoze nesouhlasilo to vyrazeny cislo,o kterym ani nevedel,ze tam je.Nastesti pro nej mel znamou na tehdy DI policie a ta mu za nakou pozornost zaridila to prepsani v TP.

Takze bych to videl tak,ze Oddie ma recht a nekdo jinej ma holt jeste ty spravny znamosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest dtyrkas
Napsán autorem Stoupa

Kluk,co mi prodal pazouta si potom koupil kombika 1.8TD.Kleknul mu motor,tak tam narval 1.9TD,vymenil stitek a na STK se pak strasne divil,ze ho vyhodili,protoze nesouhlasilo to vyrazeny cislo,o kterym ani nevedel,ze tam je.Nastesti pro nej mel znamou na tehdy DI policie a ta mu za nakou pozornost zaridila to prepsani v TP.

Takze bych to videl tak,ze Oddie ma recht a nekdo jinej ma holt jeste ty spravny znamosti...

Vyrazeny cislo na motoru nesouhlasilo s cislem motoru zapsanem v technicaku, jestli tomu dobre rozumim?

[Editován dne 25/2/05 dtyrkas]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakýmakoliv známostma či popisem určitých nestandardních věcí bych se být vámi na netu moc neoháněl, protože si to tu může přečíst každý, a ten \"známý\" by vám za to pak taky mohl přijít poděkovat. Myslím, že těm debílkům, co se na netu chlubí, jak jim \"známý\" dává TK bez auta, by ten \"známý\" technik přinejmenším rozbil držku, kdyby zjistil, že se s tím veřejně chlubí. To jen tak na okraj.

Jinak ad rozdíl 1,8TD - 1,9TD: dá se předpokládat, že technik už pár pažoutů viděl, a zapamatoval si rozdíl mezi 1,8TD s bandaskou vedle, a integrovaným filtrem na 1,9TD. To je hodně nápadný rozdíl, by? obě provedení jsou mezi sebou velmi jednoduše záměnná. No, a dotyčný technik byl zřejmě natolik osvícený, že dokázal najít předlitý kód na bloku, a věděl, co znamená. Z toho je totiž obsah znát okamžitě a jednoznačně. Takových techniků je sice jen asi 1%,, ale holt jsou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Čísla motorů se dnes již neevidují. Jesti máš starý techničák a nedopatřením ho zničíš, tak dostaneš nový bez čísla motoru, a motor si mužeš pak vyměňovat třeba každý týden. Bohuže ale jen za motor příslušející do modelu vozu dle technického průkaru. Za číslo motoru Tě pak nikdo honit nebude. 1,8 za 1,9 bych ale neměnil, protože to je na první pohled poznat a pak tě nezachrání ani přeražené císlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...