Gulik Odesláno 24. červen 2011 Sdílet Odesláno 24. červen 2011 Ahoj.Prosím o radu k motoru 1,6 hdi 110ps.Při jízdě konstantní rychlostí na dvojku a trojku a nebo při dobrzdění motorem a následém sešlápnutím plynu mi občas škubne motorem.Následná akcelerace už je bez problémů.Při jízdě 80km/h a více i při konstantní rychlosti je to taky v pohodě.Dělá mi to tak tři týdny.Poslední dia na podzim vypsala \"špatná konfigurace vstřiků\" ale auto jelo normálně bez problémů.Za 18 dní jedu do Chorvatska,tak bych nerad jel domů vlakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy22 Odesláno 26. červen 2011 Sdílet Odesláno 26. červen 2011 A v kolika otáčkách ti to dělá? Mě tak kolem 1500 a to je snad turbem, jak začne zabírat? Aspoň teda doufám, ale mám z toho taky divnej pocit, když to cukne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gulik Odesláno 26. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2011 Je to tak těch 1700 a níž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andy22 Odesláno 26. červen 2011 Sdílet Odesláno 26. červen 2011 U benzíňáku jsem na to nebyl zvyklej, u nafty s turbem je to asi normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gulik Odesláno 26. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2011 To asi moc normální není,aby motor vynechával.A zrovna u nafty,kde je normální jezdit i pod otáčky.Do nedávna auto jezdilo plynule bez jakéhokoliv cuknutí.Stejně se mi zdá,že nástup turba kolem 2000 ot. je trochu pozdě.Budu muset někde na dia,ale nevím,kdo má originál P2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrewe Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Na 1.6 HDI 80KW FAP mi niekedy trhlo autom (iba pri jemnej akceleracii a cca. 1700 otackach), stacilo vycistit EGR:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zborda Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 Ahoj.Prosím o radu k motoru 1,6 hdi 110ps.Při jízdě konstantní rychlostí na dvojku a trojku a nebo při dobrzdění motorem a následém sešlápnutím plynu mi občas škubne motorem.Následná akcelerace už je bez problémů.Při jízdě 80km/h a více i při konstantní rychlosti je to taky v pohodě.Dělá mi to tak tři týdny.Poslední dia na podzim vypsala \"špatná konfigurace vstřiků\" ale auto jelo normálně bez problémů.Za 18 dní jedu do Chorvatska,tak bych nerad jel domů vlakem. myslím že za tím bude zase ten zku... FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EuGenio Odesláno 27. červen 2011 Sdílet Odesláno 27. červen 2011 myslím že za tím bude zase ten zku... FAP Myšlenka dne otce Fura Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gulik Odesláno 29. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Tak jsem byl konečně na diagnostice.První problém je EGR ventil,snad bude stačit jen vyčistit a druhý problém vstřik prvního válce.Koupil jsem TEC,tak to snad trochu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomitee Odesláno 4. červenec 2011 Sdílet Odesláno 4. červenec 2011 Gulik: Uz mas hotove auto? pomoholo ten TEC? Ja mam problem, ze mi pri miernom zrychlovani auto vynechava, ako keby isiel na vlnach. a to mam novy egr, vahu vzduchu, dva el.pneu ventili a dokonca na turbe mi menili elektroniku a dali novy software. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gulik Odesláno 6. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2011 TEC jsem použil a nějaké zlepšení tam je.Jak moc to pomohlo vstřiku to nevím,musel bych na diagnostiku.Použil jsem ho víceméně preventivně.Jak dojedu z dovolené,tak půjdou vstřiky na očistu ultrazvukem.A ten EGR se bude řešit zítra,tak napíšu později. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.