Jump to content
  • Aktuální cíle darů

1.8 16V vynechává


jiri999

Recommended Posts

Mám motor 1.8 16V.Když šlápnu na plyn,nejde vůbec do otaček,vynechává.Musím přidávat hodně jemně,pak se to roztočí.Jakoby se při šlápnutí na plyn dusil,nebo měl chudou směs.Studený i teplý motor.Cö to může být?

Link to comment
Share on other sites

svicky, zapalovaci rampa, cidlo teploty chladici kapaliny pro ECU (zelene) MAP senzor, lambda sonda, regulator tlaku paliva, vstriky

asi v tomhle poradi bych kontroloval pripadne menil

svicky tam patri Bosch FR7DC+ odtrh 0.9mm

Link to comment
Share on other sites

No když přidám plyn tak se jakoby zadusí,vynechá a když se přece roztočí do otáček ta se strašně pomalu vrací z těch vysokých otáček zpátky do volnoběžných.Prostě když sundám nohu z plynu tak ještě chvíli řve,než se vrátí zpátky do volnoběhu.Stalo se to už někomu?

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Aby nestalo. Mně to dělá PŘESNĚ to samé... a doteď nevyřešeno. Vyměnil jsem svíčky, palivový filtr, vzduchový filtr a krokáč. Chystám se o víkendu vyzkoušet jinou rampu.

Je to pěkně nepříjemné, co? Mě to vytáčí neskutečně, pořád si hrát s plynem, opatrně opatrně, aby náhodou nevynechal a nezaškubal... nebo auto nezůstalo stát úplně.

[upravil dne 17/6/11 01:38 Džůny]

Link to comment
Share on other sites

A byl jsi na diagnostice?S tou rampou bych asi počkal.Asi bych řekl,že to třeba spíš dělá senzor tlaku sání jak je dole na sacím potrubí nebo pak potenciometr škrtící klapky?Přemýšlím,jestli mám koupit na vrakárně ten senzor nebo jít radši na diagnostiku za 780Kčs

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Na diagnostice jsem byl. Ale byla to nějaká no-name, takže se na to moc nespoléhám... ukázala jenom \"náhodnou chybu\" > směšování paliva se vzduchem, nebo něco takového.

Rampu jsem včera vyzkoušel. Cviklik byl natolik super že mi ji před prodejem půjčil abych to mohl vyzkoušet a projet.

Změna bohužel žádná, takže rampou to není... zkusím vyměnit / otestovat další věci které psal Ferry, pak se uvidí.

Link to comment
Share on other sites

když se ti pomalu vrací motor z vysokých otáček do volnoběhu tak to může být vypadlý konektor od potenciometru škrtící klapky,Nebo špatný kontakt.Já sem na to přišel náhodou.Jestli tam chybí to pojištovací pérko,tak hned vypadne konektor.

Link to comment
Share on other sites

jo,u klapky.Jak jde osa klapky,tak nahoře je lanko plynu a na druhém konci osy klapky/na druhé straně sacího potrubí/ je přišroubovaný potenciometr dvěma šroubky nebo matky.Je to dole na klapce.Po straně vzadu jsou ještě dva jiné konektory a jeden na krokový motor volnoběhu.Taky to může být zasraný vstup do tlakového senzoru.Je dole přišroubovaný na sacím potrubí.Když se sundá škrtící klapka ze sacího potrubí a koukneš do sacího potrubí,tak dole asi uprostřed je na dně potrubí vidět dírka,která vede do tlakového senzoru.

[Edited on 21/6/11 11:13 jiri999]

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Díky.

Ona to nakonec nejspíš měla nasvědomí spojka. Dneska jsem dovezl auto zpátky od mechanika a jede úplně nádherně, neškube absolutně vůbec.

Takže rada všem kdo by měli podobný problém > mrkněte i na spojku.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Džůny

No nic, otáčky stále padají pomalu. Jakou barvu má ten konektor potenciometru?

+ schéma někdo po ruce nemá?

[upravil dne 9/7/11 17:53 Džůny]

Link to comment
Share on other sites

Pomalé klesání otáček nám dělá taky, je to 406, 1,8 16 V z roku asi 96. Prý je to OK. Takže pokud si na to můžeš zvyknout, tak to neřeš.

Toto auto má u nás dobrou spotřebu - v optimálních podmínkách, tedy rychlost do 100 km/h, dlouhé štreky, jezdí do 6,5 l/100 km.

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Funkčně to OK je, to máš pravdu. Ale moje nervy dostávají zabrat, chtěl bych přijít na to čím to je. To \"pořvávání\" na celé okolí s každým vyšlápnutím spojky mi vadí.

Spotřebu mám taky skvělou, poslední spočítané hodnoty jsem měl 6.2, 6.4,... hodně pomohla výměna svíček a palivového filtru.

Link to comment
Share on other sites

Guest Džůny

Konektor potenciometru je zapojen správně, otáčky stále padají pomalu a až za nějakou dobu po sešlápnutí spojky.

I na volnoběh otáčky občas zlobí. Např. po nastartování si auto drží 1100... Krokáč je nový.

A další poznatek, při prudkém sešlápnutí plynu auto první sekundu vůbec nereaguje. Tj. ne že by škubalo, nebo se dusilo, jen se prostě nic neděje, až pak se chytne a rozjede.

Tak já fakt už nevím. Lanko plynu?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...