Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Engine Management System Faulty


matesar

Recommended Posts

Prosím o radu či zkušenost s touto poruchou u 308 1,6VTi.

U studeného motoru během startu dochází ke kolísání otáček cca 1000-1400 + diagnostická hláška viz. \"Předmět\". Motor přepnut do \"ochranného\" modu. Porucha se opakovala i po opětovných startech a po cca 1h pauze vše po nastartování OK a diagnostická hláška zhasne.

Nyní se závada začíná opakovat čím dál častěji. Zítra absolvuju diagnostiku RM Service Znojmo, tak snad budu vědět více.

Zajímavostí je, že závada se objevila 1 den po garanční prohlídce v autorizovaném servisu, kde jsem byl bohužel 1 den po ukončení záruční lhůty... :myslim

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, právě jsem se registroval:)

Taky mám 308 1,6 VTi, vyroben koncem roku 2010, zatím mám najeto 11500Km, všechno šlape jak má (ťuk ťuk ťuk). Akorát při studeném startu motor zvláštně drnčí, čím je větší zima, tím víc. Úplně přesně jako tady:

Zatím jsem to nijak neřešil, myslel jsem, že motor je přímovstřik, takže má hrubší chod. Což ale není, takže dneska jsem pro jistotu napsal do servisu, uvidíme, co mně odpoví. Auto je samozřejmě v záruce.

Link to comment
Share on other sites

O neklidný chod nejde, motor běží rovnoměrně a i jede normálně (tak cca 5x za celou zimu se mně stalo, že při těsně po vyjetí lehce poškubnul, ale to se sem tam stane u každého motoru). Jenom má hodně hrubý chod, který se postupně zklidňuje až do úplného ohřátí. V autě to slyšet není, jen z venku.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, rád bych tomu věřil, ale na stránkách Peugeotu píšou něco jiného:

Motor 1.6 VTI 120 k (Variable Valve Lift and Timing injection Proměnný zdvih sacích ventilů a časování vstřikování), poprvé zabudovaný do modelu 207, je atmosférický motor se systémem nepřímého vstřikování, který dosahuje maximálního výkonu 88 kW (120 k) při 6 000 ot/min a vyvíjí maximální točivý moment 160 Nm při 4 250 ot/min.

Viz http://www.peugeot.cz/benzinove-motory/

Link to comment
Share on other sites

Tak to je fakt dobré :D No nic, asi to nebudu řešit, vzhledem k tomu, že ten motor nemá škrtící klapku, bych ten přímý vstřik předpokládal. Hoši by si to měli sjednotit alespoň na svých stránkách:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tak jenom pro informaci o vyřešeném problému s poruchou:

Zjištěna téměř nefunkční škrtící klapka sání (údajně výrobní vada, která se projevila po 2 letech?) - řešeno výměnou + načtení polohy nové klapky do řídící jednotky...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mne robilo auto dost podobne veci, minuly rok v maji vymenili Snimac polohy vackoveho hriadela. Minuly mesiac sa znova objavili tie iste priznaky.

Pezot nikdy viac, s tym motorom v kuse nieco je. Softver prehravaju kazdeho pol roka.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...