Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Výměna řídící jednotky centrálu

Wenouš

Recommended Posts

Ahoj všem. Potřebuji poradit. Odešla mi řj centrálu na naší 306ce,mám možnost sehnat jinou ale nejsem si jistý že mi to po výměně bude fungovat. Podle jakých čísel nebo kódů to zjistím? Bylo mi totiž řečeno že by se měly shodovat nějaká čísla na štítku jednotky.Díky za každou radu :)

Co to dělá?Právě že už nic :nevim Začal blbnout centrál,tak jsem se stavil u elektrikáře aby na to mrknul. Kontroloval zámky a já nevim co ještě,tam chyba nebyla.Proměřil proudy co jdou z a do jednotky a chyba byla tam. Jednotku vyndal zkoušel centrál jen proudem bez jednotky a fungovalo to. Když dal jednotku zpět tak se z ní zakouřilo a je to víš kde :D

To uni nás už taky napadlo,to necháme jako poslední řešení. V týhle jednotce je i komfortní elektrika a mám dojem že od tý doby co je jednotka ve skříni a ne v autě tak že mi nejde klima. Ale jestli to spolu souvisí si nejsem jistej

Guest bostich

přidám se s problémem: taky mi začal zlobit centrál. ř.j.centrálu pří zamykání (jak dálkou tak klíčem tak při zamčení zevnitř auta) cvaká a zablikaji světla , ale auto se nezamkne/neodemkne. Kabely ve dveřích jsem zkontroloval, zdají se byt ok.občas prý odejde něco v zámku.Neví k tomu někdo nějaký bližší info? Díky za každou radu.

To uni nás už taky napadlo,to necháme jako poslední řešení. V týhle jednotce je i komfortní elektrika a mám dojem že od tý doby co je jednotka ve skříni a ne v autě tak že mi nejde klima. Ale jestli to spolu souvisí si nejsem jistej

koukni jakou máš ŘJ motoru a na číslo jednotky..mám tu jednu sadu ..

a jinak máš pravdu tak krabička je předvoj BSI jednotek a má na starosti více věcí jako osvětlení prostoru cestujících klima(ale jen něco málo) immo centrál

Tak krabicku centralu neprehodis.

Mas v ni immo.Musel by jsi sehnat sadu.tzn.vrsek klice + krabicku.Pripadne spinacku zamky kdyz budes chtit nahradni klic.