HASH Odesláno 11. červen 2011 Sdílet Odesláno 11. červen 2011 Zdravim, potřeboval bych poradit s imobilizérem na mé 306 TD z 98. Před nějakým časem mi odešel ten imobilizační stop ventyl na čerpadle Lucas. Do původního stop ventylu vedly 3 vodiče. Prozatím jsem ho nahradil ventylem ze staršího čerpadla bez imobilizéru, ovládaný pouze plusem. Když bych chtěl aby mi zas imobilizer fungoval stačilo by mi vyměnit ten imobilizační stop ventyl a čip v klíčku z jiného auta? Nebo je něco jestě mezi tím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 16. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2011 nebo nějaký schéma by stačilo. Nemáte někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. červen 2011 Sdílet Odesláno 16. červen 2011 Ted tam mas co?? Jina cerpadlo nebo jsi shodil ten tvrzeny kryt s tou cernou krabickou?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 17. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2011 sundal jsem ten kryt na čerpadle a pod ním ten elektroventil co do nej vedou tři kabely jsem taky vyndal a dal jsem tam obyčejný ovládaný pouze + ze starých modelů bez imobilizeru. Takže je vyřazen. Jde mi o to když bych chtěl aby imobilizer fungoval tak jestli mi stačí zajet na vrakárnu a koupit ten imobilizační elektroventil a čip z klíče a bude to fungovat? Nebo to jede ještě přez nějaký počítač. Ale mám jen obyčejný TD a tak moc elektroniky není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. červen 2011 Sdílet Odesláno 17. červen 2011 Z toho cerneho ti vede ke \"stopventilu\"jenom jeden. Do te krabicky ti vedou tri kabely. Potrebujes cernou krabicku na cerpadlo(modul immo cerpadla)pak klic a dalsi cernou krabicku za vyduchem vzduchu veprostred....immo jednotka karoserie... Dej sem jeste VIN. [upravil dne 17/6/11 15:23 straki007] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 17. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2011 černou krabičku na čerpadle nenám, ten ventil má jen černý štekr na připojení. Má tři kabely. Štekr je přidělaný na čerpadle a do něj se připojí dálší co vede někam už do auta. Pod krytem jak je červená šipka je ten imobilizační stop ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 17. červen 2011 Sdílet Odesláno 17. červen 2011 No tak takhle ti neporadim. Ja vim presne jak to vypada protoze jsem jich udelal nekolik . ale chtel jsem ti poradit kde presne ta krabicka pro immo karoserie presne je. Zbytek mas uvedeno vyse... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 17. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2011 1 štekr od něj 2 ukrytý imobilizačni stop ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 17. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2011 taky se mi dost hodí vědět kde je na karosérii imobilizační krabička ukryta pokud teda nemyslíš tu cívku okolo spínačky na čip v klíčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 17. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2011 budu to potřebovat přehodit nejspíš všecho aby to fungovalo VF37ADHYE32349860 [upravil dne 17/6/11 15:48 HASH] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HASH Odesláno 17. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2011 ted jsem čet ješte cos psal předtím a do stop ventilu vedou rovnou 3 kablíky, krabička tam už nemá být. Ventil vypadá tahkle a kablíky do štekru vedou někam do auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.