esso Odesláno 15. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2012 Tak další úpravy na Pegině hotovy a další v přípravě,hlavní věc nyní je že jsme si vyrobily a namontovaly samosvorný diferenciál,zatím je to otestováno jen krátce takže velké poznatky žádné ale příští týden máme závody takže pak napíšeme zkušenosti. Další věcí je že máme ve výrobě převodovku s kratším stálým převodem a jinak poskládanýmy kvalty.A právě u toho byl důležitý i samosvor ale na něj už chyběli kačky proto vlastní výroby ale je vyroben podle tohoto http://z31.com/mods/drivetrain/phantomgrip/ . Další nutná věc kterou jsme musely udělat v Bělé na závodech bylo vyřazení nárazové pojistky pro odpojení čerpadla,při podřazení pojistka vyskočila a rz tím pádem pro nás skončena. Poslední co je koupily jsme pneu Toyo proxes r1r http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-r1r-extreme-performance-summer-tires ale tady zkušenost s pne taky žádná protože v bělé padal sníh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 16. listopad 2012 Sdílet Odesláno 16. listopad 2012 Nárazový čidlo je svině..samosvor je pecka....hodně to pomuže.. Nikdy nezapopmenu na svezení s jedničkovým focusem ST.....to je peklo:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 17. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. listopad 2012 No tak vypadá to že to opravdu pomáhá ale jak moc to zjistíme až na těch závodech přeci jenom nedaly jsme za něj nic jen práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 17. listopad 2012 Sdílet Odesláno 17. listopad 2012 to bych kuwa bral tohle vylepšení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 18. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2012 až budeme vědět že to opravdu funguje tak nabídneme,ale to by už zadarmo nebylo :-) eventuélně koukni na ten odkaz popřemýšlej a nech si to vyrobit .Cenovka originálu z ameriky je nějakých 9000,- my be jsme to dělaly kdyžtak za polovic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirradh Odesláno 18. listopad 2012 Sdílet Odesláno 18. listopad 2012 samosvor vypadá zajímavě,sem zvědav na poznatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 19. listopad 2012 Sdílet Odesláno 19. listopad 2012 já to čeknu...lecos dokážeme taky vyrobit mno:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 25. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2012 Máme za sebou první závod s naší Peginou s kratší převodovkou a s tím samosvorem.Auto jelo a chovalo se výborně takže jsme si ze Sosnové přivezly pohár za třetí místo. K samosvoru musím říci že k tomu hodně pomohl auto lépe poslouchá a vzatáčkách jede přesně kam máte zatočeno. Na ukázku tu mám dva onboardy a Ještě se budeme pokoušet pro menší zlepšení ale i ve stavu v jakém je to teď je to super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukaro Odesláno 25. listopad 2012 Sdílet Odesláno 25. listopad 2012 jak tak sleduju tento projekt tak......úžasná práce fandím vám chalani... A blahopřeji k takovému dobrému umístění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 25. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2012 Díky za pochvalu.Snad se bude dařit i v dalších závodech a dosáhneme i na lepší umístění ale přeci jen máme v naší třídě velkou konkurenci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirradh Odesláno 26. listopad 2012 Sdílet Odesláno 26. listopad 2012 ode mě také gratulace,držím vám palce ať se vám daří dál.Krátkou převodovku jste skládali ze serie nebo jste si nechali dělat jiné kola? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 27. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2012 Díky za gratulaci.Převodovku jsme si nakonec nechaly poskládat,přeci jen pokud nemáš možnost doma prohlídnout devět převodovek tak by tě nákup všech co by si eventuélně potřeboval vyšel na víc než od někoho kdo to dělá.Jinak je to poskládané celé ze sériových převodovek ale kvalty jdou krásně za sebou takže myslím že pokud nenašetříme na hewlanda nebo sekvenci tak nic jinýho řešit nebudem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rejty Odesláno 27. listopad 2012 Sdílet Odesláno 27. listopad 2012 z origo dílů jde krásně postvit převodovka..i motor a zadní náprava jde naladit:) ale musiš to umět...závidím že makáte:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 27. listopad 2012 Sdílet Odesláno 27. listopad 2012 Krásná práce,přeju ať vše jde podle plánu Měl bych dotaz .. ta kontrolka,která se rožne ve vysokých otáčkách .. To je jak udělaný? .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 27. listopad 2012 Sdílet Odesláno 27. listopad 2012 Pěkný video a gratulace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 27. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2012 Rejty:Samozřejmě že většina věcí jde dodělat z origa ale záleží hodně na možnosti ty díly k sobě dostat a to je u nás částečně problém takže ta převodovka byla opravdu myslím jednodužší nechat udělat. Motor se ladit někdy snad bude ale to až se našetří na závodní jednotku. A na zadní nápravu plánujeme teď v blízké době jen přidání stabilizátoru ale zkusíme jít vlastní cestou a ne cestou stabiku z sw.Nic jinýho se ale v tý 206 zadní náprevě už asi vymyslet nedá.I když jsme uvažovaly o změně umístění a postavení tlumičů ale to už potom možná vyjde stejně změna celé koncepce zadní nápravy. Kolmi: ta kontrolka je od jednoho kluka z Honda klubu když dáš vyhledat shift light určitě najdeš.Je s ním i dobrá domluva.K nám s tím přijel a namontoval jelikož sem neměl čím změřit jaký signál jde k otáčkoměru.Taky to teda ještě u nás musel upravovat protože 206 dávala jiný signál než na co to měl připraveno. Jinak všem děkujeme za pochvaly a gratulace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolmi Odesláno 27. listopad 2012 Sdílet Odesláno 27. listopad 2012 Díky za radu . Už sem ho našel na fóru,tak to nějak zkusím domluvit kdyžtak díky ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 3. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2013 Tak na autě máme další úpravu.Vyměnily jsme zadní uložení předního ramene místo toho origo gumového jsme tam daly origo unibal který je vepředu.takže naprosto jednoduchá úprava.V sobotu jedeme na závody kde uvidíme jak to bude fungovat suložením celého ramene na tvrdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esso Odesláno 10. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2013 Včera jsme byly na závodech takže jsme odzkoušely auto jak se chová s uložením předního ramene na tvrdo.Vše fungovalo výborně a bojovaly jsme o třetí místo v naší třídě.V poslední rz ale překazil naší cestu pro třetí místo kořen o který jsme zavadily zatočeným kolem do plného rejdu a to bohužel znamenalo že se ohla spojovačka tak jsme opatrně dokončily rz a dojely si alespoň pro 4 místo z 12 startujících v naší třídě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 10. únor 2013 Sdílet Odesláno 10. únor 2013 tak to gratulace, ikdyž to třetí místo zamrzí je to stejně slušný výsledek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.