Ku8icek Odesláno 25. květen 2011 Sdílet Odesláno 25. květen 2011 Ahoj chlapci... chtěl bych se optat, zda někdo neřešil stejný nebo podobný problém... Vím, že je tu mnoho témat o hlášse ESP/ASR NOT FUNCTION, nicméně to co řeším já je malinko jiné... Po vypsání této hlášky se mi rozsvítí kontrolka, která svítí do zhasnutí motoru a opětovného nastartování (chyba naskočí po chvilce jízdy), ALE POZOR NE VŽDY!!! Je to takové nárazové, ani se nedá určit za jakých podmínek naskočí - je to nahodilé... Samozřejmě při této hlášce (logicky) nejde ESP a ASR ale ABS ano... Byl jsem s tím na dia u člena HonzaZ, ten byl překvapen, protože to nevyhodilo špatné žádné čidlo, ani spínač na pedálu ani COM pod volantem... Pouze to vypsalo tuto chybu: Přechodná závada. Závada komunikace s počítačem řízení motoru. Obdržená hodnota není správná. HonzaZ mi radil a dal mi schéma jak se dostat k ŘJ ESP a doporučil mi odpojit a zkontrolovat konektor, kterým je zapojený popřípadě prostříkat kontakty... HonzoviZ samozřejmě věřím a doufám, že by to mohlo pomoci... Nicméně jsem se chtěl jen zeptat jestli to někdo náhodou již nedělal a když ano jestli to dotyčnému nepomohlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m3t4L_m4n Odesláno 25. květen 2011 Sdílet Odesláno 25. květen 2011 Mozes nahodit tu schemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ku8icek Odesláno 26. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2011 Mozes nahodit tu schemu? Můžu - už jsem jí dával do vlákna Peugeot 307 CC... TADY JE SCHÉMA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 26. květen 2011 Sdílet Odesláno 26. květen 2011 Tím konektorem u řídící jednotky ABS to může být. Možná se tam dostala vlhkost a začíná to blbnout.ŘJ je vpředu hned vlevo mezi kolem a světlem. Co nejdřív to udělej, nebo jak to sežere ty čudlíky v konektoru, tak je to pak na výměnu ŘJ včetně přívodního konektoru. Piplal jsem se s tím pak dva dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. květen 2011 Sdílet Odesláno 27. květen 2011 A proc jsi to jeste neudelal????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ku8icek Odesláno 11. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2011 Tak pokračuji dále s na začátku zmíněnou závadou.... Dnes jsem dal auto na hever sundal kolo, podběh, nakonec i nárazník a levé světlo - pak jsem mohl nádherně pracovat s celým modulem ESP od kola do něj vedou tři kabely poměrně malý konektor cca 1cm veliký, ten jsem odpojil prostříkal sprejem na kontakty a po chvilce vrátil... Dále po sundání světla jsem sundal plastový chránič z modulu ESP/ABS tam už je velký konektor s pojiskovým odepínáním..po vypojení jsem byl překvapen... Vše bylo nádherně čisté ani smítko prachu nic! Tak už jsem začal tušit že tím to nebude... nicméně jsem to prostříkal zapojil, vše namontoval zpátky a jel auto projet... :-) chvíli to bylo dobré, ale pak..... opět stejné hlášení.... Nešel jsem kabel po kabelu protože jsou v husích krcích ale divné je že někdy to neudělá za celou jízdu ani jednou jindy ujedu kousek a píp hláška je tam... jediné co usuzuje že není nic natrvalo přerušeného, protože jakmile zhasnu motor a opět nastartuji chyba na ESP není... :-( ach jo.. Neví někdo co s tím dále? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m3t4L_m4n Odesláno 12. červen 2011 Sdílet Odesláno 12. červen 2011 Tak to si ma nepotesil. Mne sa to nastastie teraz nestava kym je sucho ale verim tomu ze akonahle zaprsi tak hlaska sa objavi.. Takze to bude urcite nieco mechanicke, nejaky snimac... Neviem presne ako esp funguje ale asi tam bude nejaky snimac na ktory sa dostava voda a esp sa tym padom vypne Snad teda este niekto poradi co dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Zkuste zkontrolovat ještě čidla ABS a konektory u kol. Na čidla nusíte mít ale diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Na dia u Ku8icka byla čidla OK. Jedině zkusit prostříknout brzdový spínač (brzdových světel). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ku8icek Odesláno 13. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2011 To Bohumil: Děkuji za číslo, určitě zavolám, nicméně jsem to dnes nějak nestíhal a teď už nechci otravovat... :-) To HonzaZ: Ahoj Honzo, nemohl bych Tě požádat o nějaký nástřel kde čidlo je a jak se k němu dostanu? Že bych se na to mrknul... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Predpokladam ze nic. Chce to opet na diag a podivat se na konfiguraci jednotky esp jestli tam sedi parametr\"tip motoru\" Neni taky nahodou zavada v jednotce motoru o krouticim momentu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Ahoj, brzdový spínač je nad brzdovým pedálem. Musí se sundat takový filcový kryt zespoda palubky a pak je spínač vidět. Vedou z něj 4 kablíky. Měly by to být piny 1 a 2. Problém by mohl být, že někdy sepne a někdy ne. To by se ale měla stejně chovat brzdová světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 straki, na tom by mohlo něco být. Na konfiguraci motoru u Ku8icka si teď nejsem jistý, jak to bylo. U Bohumila vím, že se v ESP nedá překonfigurovat typ motoru a rozměr pneu, ale nemá s ESP problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ku8icek Odesláno 13. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Na konektor brzdového spínače se také podívám a světla pak také prozkoumám jak se chovají... :-) Nicméně mi není jasné co myslíte tím kroutícím momentem.... Napadá mě jediné... V autě mám LPG a protože pojedu ještě na doseřízení systému LPG mám prozatím stále rozsvícenou dia motoru a dia u HonzaZ i předtím nám vypsala problémy s bohatostí směsy... Má úvaha je taková, zda ESP nepohání motor jako takový (nejsem mechanik - možná se mi budete smát za mé úvahy :-)) protože mi mechanik přes LPG tvrdí, že jakmile je rozladěný ten systém LPG tak se motor chová dost jinak...auto je líné, občas zacuká a podobně... (to seřízení mám objednané na konec týdne nebo začátek dalšího) A třešnička na dortu - mou úvahu potvrdilo (byť to může být jen náhoda) to, že jsem dnes zkoušel projezdit auto pouze na benzin... vše v pohodě a když jsem přepnul na LPG, tak mi tam po chvilce blikla zpět chyba... :-) Ale jak říkám motorům nerozumím...ani nevím na jaké bázi funguje ESP jen tuším... takže možná píši úplné blbosti a za ty se omlouvám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Takže to nech seřídit a pak, pokud budou dále problémy, tak se to bude řešit. Zapomněl jsem, že to vlastně máš dvoupalivové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 straki, na tom by mohlo něco být. Na konfiguraci motoru u Ku8icka si teď nejsem jistý, jak to bylo. U Bohumila vím, že se v ESP nedá překonfigurovat typ motoru a rozměr pneu, ale nemá s ESP problém. A problem hledej tam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. červen 2011 Sdílet Odesláno 13. červen 2011 Jj:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ku8icek Odesláno 14. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2011 Jasný chlapci... takže jestli to dobře chápu... nejdřív bych měl seřídit plyn... a pak by byla ještě možnost přes dia nějak nastavit konfiguraci ESP?! A ještě jeden na HonzaZ: Myslíš Honziku, že by přes dia šlo nastavit dojíždění oken? Na 407 jsem měl asi jako každý funkci, že když jsem vystoupil z auta a nechal jsem okénka dole, tak jsem při zamčení déle podržel tlačítko zámku na DO a okna vyjely nahoru.... Děkuji za tipy a rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 14. červen 2011 Sdílet Odesláno 14. červen 2011 4 HonzaZ : Že by jsme udělali někdy ještě jeden pokus?:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 14. červen 2011 Sdílet Odesláno 14. červen 2011 No uvidíme jak dopadneš ve čtvrtek. 2 Ku8icek - nevím, zda to jde. Muselo by se to vyzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.