Jump to content
  • Aktuální cíle darů

2.0 hdi 66kw vypíná motor za jízdy


TomMaister

Recommended Posts

Ahoj,

Mam problém s mojí 306tkou a už si nevím rady.Ve vyších otáčkách cca od 2000 do 3000 něco cvaká a ted už i začla chcípat, vyměnil jsem vstřiky (starší) a je to ještě horší vždy když jedu do kopce nebo při prudké akceleraci se vypne motor po vypnutí a zapnutí klíčku motor opět naběhne.

Nevíte co s tím ? díky předem.

Link to comment
Share on other sites

ten DRV najdu kde přesně na čerpadle ? A může způsobovat i to cvakání ? Před výměnou vstřiků to tolik nechcípalo ted to chcípá skoro pořád a když udržuju otáčky okolo 2000 a pomalu začnu přidávat tak to začne cukat (cukavě zrychlovat) když přidám víc tak to zrychluje normálně ale cvaká to a ve 3000 ot. to přestane teda pokud to nechcípne...

Sem s toho už na prášky vubec si nevím rady, můžete mě někdo uklidnit že nejde do kytek rail čerpadlo :(?

[upravil dne 23/5/11 21:36 TomMaister]

Link to comment
Share on other sites

tři rúzní mehanici mi hustí do hlavy že je ko čerpadlo ale taky je mi divny že když je vysokej tlak tak proč by to mělo být zrovna čerpadlem když je tam od toho drv ... přehodit jej nemam od koho nikoho s touto motorizací neznám :(

Link to comment
Share on other sites

mě bylo řečeno v nejmenovaném servise že takto se projeví vysokotlaké čerpadlo ... proč by potom byl vysoký tlak na liště (na diag.) ? kdyby odchazelo čerpadlo v nádrži tak by byl spíš nízky nebo by to vubec nejelo ne ?

Link to comment
Share on other sites

ano to sice jde ale z vysokotlakého čerpadla pak také vede zpátečka zpět do nádrže odkut pak koluje nafta zpět do filtru což znamená že ty částečky mohou být i z vysokotlakého čerpadla o kterém mi bylo řečeno že je celoslitinové a tudíž vydrží hodně ale pak se taky rychle rozloučí :(

Link to comment
Share on other sites

Ted jsem si přečetl, že auto špatně chytá ... však tu je jasná spojitost s čerpadlem v nádrži ... ono před startem právě tlačí naftu do filtru, pokud je v háji, pak netlačí ...

Známej měl asi podobnej případ, vyměnil vysokotlaké a pořád nic, nakonec zjistil, že to bylo čerpadlem v nádrži. Ted jezdí vesele dál.

Link to comment
Share on other sites

a to čerpadlo v nádrži má nějaká měděná futra ? nebo z čeho je teda ta měď ve filtru? kdyby netlačilo tak bych po vypnutí a zapnutí klíčku hned nenastartoval ne ? :( Nebo jak ověřím zda je to čerpadlo v nádrži ok ?

Link to comment
Share on other sites

jj to jsem četl takže ta měd je z rotoru podavacího čerpadla z vysokotlaku to být nemůže tam nic měděného neni když je celolitinové ? :) Ale furt mi nejde do palice proč diagnostika píše vysokej tlak ? Může to dělat jeden vstřik ? Že by třeba špatně propouštěl (přidřenej) nebo že by se zanesl regulátor tou mědí ? Ale to by byl tlak nízký ? Na volnoběh mám ale tlak na liště něco mezi 280-310 což si myslím že je dobrý ?? Takže vysokotlaký čerpadlo mam pustit z hlavy a hledat dál a jít spíše po čerpadle v nádrži ? Můžou ty měděný částečky projít filtrem ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...