jirka307 Odesláno 26. březen 2012 Sdílet Odesláno 26. březen 2012 ahoj před chvilkou jsem se projel stím elektrickým vozítkem super zážitek nečekaný zátah akorát ten blbý pocit když není slyšet ten zvuk motoru:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 16. září 2012 Sdílet Odesláno 16. září 2012 To že není slyšet motor je nebezpečné a zřejmě se brzy uzákoní, že bude elektromobil vybaven pípátkem apod. aby byl slyšet. Rozjezd je pěknej, ale nehrabe to. Na suchu nelze, na morku jsem to bohužel nezkusil. Fajn je brždění po uvolnění plynu... Ohledně nabíjení - měli by na to být speciální krabice se spec.zástrčkou, ve kterých se to bude nabíjet a ještě ke všemu to bude levnější elektrika než normálně. Čez to užívá, jedno snad dostali. Jedno parkuje pravidelně na Koněvově... Za cenu pod milion je to nesmysl, proto se IONi spíš pronajímají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 16. září 2012 Sdílet Odesláno 16. září 2012 To , že auto není slyšet bych tak nechal. je to blbost lidí, že se nedívají na cestu, Takhle budem zasír.t prostor umělým hlukem. Už jsem viděl několik srážet chodců s cyklisty na přechodu a přecházení přes cestu. jednou dokonce oba skončili v nemocnici a to by měly kola začit taky vrčet?. Až bude konečně ticho tak ty elektromobily půjdou slyšet taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 16. září 2012 Sdílet Odesláno 16. září 2012 Když jsem dělal v létě v Český Lípě tak tam jeden ION brázdí silnice. Asi se někdo plácnul přes kapsu. Měl jsem možnost jako spousta lidí na Kokoříně se v to svézt a za mě supr. To ticho. Až se někteří chodci a cyklisti lekli když jsme kolem nich profrčeli. Jediná velká nevýhoda je ta cena. Jak už bylo zmíněno ještě něco udělat s tím nabíjením. Zatím asi jako nejrychlejší řešení je podle mě jednotná baterie a jen by se prostě vyměnila a frčí se dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 16. září 2012 Sdílet Odesláno 16. září 2012 Dave: Jak vyměnila? Jako že budou po republice stanice s baterkama? A co jejich životnost? Svoji \"Dobrou\" vyměním za nějakou, u které nebudu znát minulost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. září 2012 Sdílet Odesláno 16. září 2012 ano, i tudy vede cesta...,rychleji než dnes natankuješ u pumpy ti vymění komplet baterii a frčíš dál, baterii dostaneš takovou, abys dojel k další ,,výměnné stanici\'\' a tam si nechal vyměnit další...,je to podle mě rozumná cesta--nemusíš čekat na dobití tvé baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 Dave_k: Jakou měl barvu? Dave: Jak vyměnila? Jako že budou po republice stanice s baterkama? A co jejich životnost? Svoji \"Dobrou\" vyměním za nějakou, u které nebudu znát minulost... Ano, bylo by to jako benzínka, a výměna baterie z podvozku by netrvala déle jak natankování u současné benzínky (viděl jsem už zkušební auta jak to takhle mají. Baterie by už byli kvalitní, tak bych se dobrých a špatných nebál. Je to moc hezké, zajímavé, ale takřka bez budoucnosti. Nikomu se nechce investovat do výroby opravdu dobrých baterií, protože v tom prostě moc velká budoucnost není. [upravil dne 17/9/2012 22:03 od Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 Myslím, že z automoilek se v tom angažoval Renault - podzemní stanice, tam robot který spodem odjistí kryt a vymění ti baterii do 2 minut. Platíš jen energii baterii máš na výměnu jako bombu na plyn. Považuju to za jedinej schůdnej způsob pro blízkou budoucnost. Jinak nesouhlasím, že v tom není budoucnost, ale je potřeba se na to podívat reálně - komu by neprospělo aby se to prosadilo? Lobby petrolejářských společností spolu s automobilkami je dostatečně silné aby to ještě nějakou dobu vydrželo. Stačí se podívat kam by se přesunula výstroj automobilu - to hlavní sežerou výrobci motorů a baterií kteří jsou mimo automobilky. To co léta automobilky vyvíjí můžou zahodit a většiju technologie nakupovat... tak proto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 2Peta:Auto koupíš bez baterie a bylo by to pak jak už bylo psáno podobné s výměnou tlakové láhve. Dáš nějakou zálohu za baterku jako kus a pak jezdíš a jen vyměňuješ. Maximálně by jsi měl třeba na výběr podle kapacity: Vím, že jezdím po městě a výměna není problém, tak vemu s nižší kapacitou (menší platba). Pojedu dálku nebo do míst kde potřebuju výdrž (hory) vezmu s větší kapacitou (větší platba). V autě by asi měla stejně být nějaká menší jako \"nouzovka\" na dojetí alespoň k zásuvce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 ION nouzovku nemá. Když Ti dojde baterka, musíš natáhnout prodlužku. Tak nějak to bylo v testu, který dělala ČT... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 17. září 2012 Sdílet Odesláno 17. září 2012 koblih69: Budoucnost v tom není, protože to furt není ekologická doprava, protože se energie musí někde vyrobit a tam kde se vyrobí, znečistí ovzduší. Takhle jsem to myslel... [upravil dne 17/9/2012 22:37 od Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. září 2012 Sdílet Odesláno 18. září 2012 Výměna baterek ve stanici je technicky dobré řešení a asi jediné prakticky použitelné. Zásadní nevýhodou tohoto řešení je to, že cena balíku baterek tvoří 70% ceny auta (reálně tak 500 000 Kč) a baterky nic nevydrží. Reálně vydrží baterky např. 400 až 1000 nabití, což po 100 km znamená, že po ujetí 40 000 až 100 000 km jsou nanic. Při výměnném systému by tato cena musela být rozpočítána do ceny za \"výměnu/nabití\" a tato ceny by značně přesahovala cenu benzínu. A znovu opakuji - nezapomeňte na topení a klimatizaci. Pokud má někdo hobby, že bude při - 10 st.C jezdit se zamrzlými okny a v kožiše... Zažil jsem i reálný provoz auta na baterie. Borec, který mě doprovázel na letiště, jel bez klimy, zpocený a na letišti první sháněl, kde to dobije, aby dojel domů... Stálo mě to hodně vlastních peněz. Použití elektromobilů je zatím možné jen díky mohutným státním dotacím. [upravil dne 18.9.2012 09:26 od P607Olda] [upravil dne 18.9.2012 09:28 od P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. září 2012 Sdílet Odesláno 22. září 2012 Shodou okolností bude zítra, tedy v neděli 23.9.2012 ve 13:15 na ČT2 pořad ZAPNI A JEĎ. Tam se to vyměňování baterek zmiňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 2. červenec 2014 Sdílet Odesláno 2. červenec 2014 Odpovědi na spoustu zde položených otázek viz vlákno On to někdo kupuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.